SYYLLINEN VAI SYYTÖN?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vili43
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Laitetaan tähän pinkka mitä mieltä kukin on, saa perustella, jos tahtoo :) .

Aiheena tietty Keskisen Vesku.

Täältä tuloo ääni:SYYTÖN! :attn: :attn: :attn:

nou comments :D

en haluaisi sanoa tätä noin vakavassa asiassa joka on saattanut tapahtua, mutta...
kun muistelee itseä tuossa iässä ja nuorempana jos rikas julkkis olis tarjonnu tilaisuuden tulla kartanoon bilettään se tuskin olis sujunu ilman seksiä... tytöt päätti vain tehdä tämmöisen jutun, mä olisin myyny jutun eniten tarjoavalle mut olisin kyl kertonu taidosta ja koosta yms enkä tuommosta skandaalia...

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
en haluaisi sanoa tätä noin vakavassa asiassa joka on saattanut tapahtua, mutta...
kun muistelee itseä tuossa iässä ja nuorempana jos rikas julkkis olis tarjonnu tilaisuuden tulla kartanoon bilettään se tuskin olis sujunu ilman seksiä... tytöt päätti vain tehdä tämmöisen jutun, mä olisin myyny jutun eniten tarjoavalle mut olisin kyl kertonu taidosta ja koosta yms enkä tuommosta skandaalia...

:laugh: :laugh: :laugh:

Sit Vesku olis puolustellu Seiskassa; "Mulla nyt niin iso ole..." :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
jos poliisin mukaan väkivaltaa ei ole käytetty niin sanon että syytön. vaikka Vesku ällö onkin.

Kui se on sust ällö?
:D

no se on :x hormonit vie niskalenkissä aikuista miestä. plus se näyttääkin ärsyttävältä. ja se puhetyyli... argh!

no, onneksi ei ole mun ongelmani ko. henkilö.

jos poliisin mukaan

no se on :x hormonit vie niskalenkissä aikuista miestä. plus se näyttääkin ärsyttävältä. ja se puhetyyli... argh!

no, onneksi ei ole mun ongelmani ko. henkilö.

Must se on
:p ...ja se ääni.....AAAAH!!!

(Tämä ei silti ole se syy, miksi se on miusta syytön.ja tämä on totta.)

Yhteistyössä