syylästä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja susa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Apteekista saa semmoista rasvaa (nimeä en muista) jota laitettiin syylään ja annettiin hetken aikaa kuivua. Muutaman päivän päästä syylään oli tullut ns. kuori joka repäistiin pois. Tytölläni oli varpaassa syylä ja käytti ks. rasvaa aamuin ja illoin. Kahden viikon kuluttua oli syylä pois.

mä pensalasin jollain apteekin litkulla ja kun syylä siitä tavallaan kuoli niin kaivoin itse sen pois "kraateristaan".tällaista ei kannata harrastaa ellei ole varma että se on kuollut.voi tulla tulehdusta ym.
mä en vaan uskaltanut mennä lääkäriin poistamaan koska pelkäsin sitä puudutuspiikkiä joka laitetaan polttoa ennen.kokeilin siis itse ja hyvin parani.

mulla oli se syylä kans tuossa päkiässä ja oli tosi kivulias ajoittain.nyt ei mitään.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.10.2006 klo 10:08 vieras kirjoitti:
Apteekista saa semmoista rasvaa (nimeä en muista) jota laitettiin syylään ja annettiin hetken aikaa kuivua. Muutaman päivän päästä syylään oli tullut ns. kuori joka repäistiin pois. Tytölläni oli varpaassa syylä ja käytti ks. rasvaa aamuin ja illoin. Kahden viikon kuluttua oli syylä pois.

Oiskohan veruxin tai jotain tonnepäin

Helppo tapa on myös compeedin laastari joka sisältää salisyylihappoa. Tai sitten ihan ilmastointiteippiä pala ja välillä vaihtaa. (tuo teippikin on ihan tutkittu juttu)

t.apteekin täti

Yhteistyössä