SYYLÄSTÄ RIESA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helena
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

helena

Jäsen
12.05.2004
117
0
16
Sain tod.näk. uimahallista syylän isovarpaaseeni noin pari vuotta sitten ja olen sitä koittanut kaikilla mahd. kotikonsteilla (siis ilmastointiteipillä) ja apteekin Verrux-voiteella pois. Mutta ei se lähde. Pari poikastakin se on ympärilleen jo tehnyt. Nyt olin noin kaks viikkoo sitten ihotautilääkärillä, joka jäädytti sitä. Sattu PALJON! Ja kait sitä voidaan joutua jäädyttään vieläkin kerran-pari. Onks kellään muilla kokemusta, miten syylän sais pois? Eiks sitä vois mitenkään "kaivaa" pois? Jäädyttäminen maksoi liki sata euroo kerta. Tosin Kela maksaa takas osan. Ja jos vielä joutuu kerran tai kaks jäädyttään, tulee yks syylä aikas kalliiks. Kipeekin se vielä jäädytyksestä on... :\|

Jostain olen lukenut että ilmastointiteipillä tukehduttaminen saattaa auttaa, en ole itse kokeillut. Itse kokeilin joskus osterivinokaskapseleita (saa luontaistuotekaupoista) ja syylät hävisi en tosin tiedä oliko sattumaa...

Kuulin kerran vanhan kansan poppa konstin, en tosin oo ite kokeillut ku ei oo ollu syylää. Heti aamulla ku herää ja suu on semmonen unitahmanen ni pitäs levittää sitä aamu sylkeä syylän päälle ja toistaa joka aamu. Mun serkku on kuulema saanu syylän pois tällä konstilla mutta uskoakko vai ei?

meillä kans pojalla syylä peukalovarpaassa. mainitsin kerran terveyskeskuksessa lääkärille, niin sanoi et menkääpä tohon hoitajalle, niin hän jäädyttää. nyt jotain 3 kertaa käyty viikon välein ja on pikkasen parantunut. ootko kysynyt terveyskeskuksesta? jos saisit vaan kans ilmaiseksi jäädytyksen, kun heilläkin kyseinen vekotin on.

Kuules...vaadi lääkäriltä tätä salvaa: Louis Widmerin Vicaran. Itelläni oli jalat täys lapsesta asti teini-ikään eikä mikään auttanu....ei suun kautta lääkkeet, ei syylävoiteet, ei syylälaastarit....
sitten määrättiin tuota ainetta ja tadaa...katos syylät ihan silmissä!!! Uskomatonta. Koita sitä. Halpa pikku tuubi. Pirun hyvää :wave: :attn: ja poissa ovat pysyneet vuosikausia :)

KIITOS FANG-ANN-75! =)
Pitääpä soittaa lääkärille ja pyytää reseptiä. Kaikki hyvät neuvot on kyl TARPEEN! Asiasta toiseen;jos toi -75 on sun syntymävuosi, ollaan sit synnytty samana vuonna ja toi Ann on melkein mun oikea etunimi! =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.04.2005 klo 08:16 Helena kirjoitti:
KIITOS FANG-ANN-75! =)
Pitääpä soittaa lääkärille ja pyytää reseptiä. Kaikki hyvät neuvot on kyl TARPEEN! Asiasta toiseen;jos toi -75 on sun syntymävuosi, ollaan sit synnytty samana vuonna ja toi Ann on melkein mun oikea etunimi! =)

Oho...no niin on se synt vuosi ja toi Ann on myös mun etunimi melkeen kokonaan ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.04.2005 klo 09:07 Helena kirjoitti:
Kiiti viä! =)
Piti kyl kiittää ihan kunnolla, eli kiitti viä! ;)

Ole hyvä :) Toivon että lähtee sillä. Tuntu olevan kunnon kamaa. Siinä muutes paljon asetyylisalisyylihappoa jota on esim Asperiinissa...että jos on sille allerginen, ei saa käyttää. Lue ohje sit huolella. Ainetta ei saa mennä terveelle iholle. :wave:

Yhteistyössä