M
mää vaan
Vieras
Toi on aika lyhytnäköinen ratkaisu. Haluatko olla miehesi kanssa vielä 30 vuoden päästä? Eikö sen seksin saaminen toimimaan olisi vähän kauaskantoisempi ratkaisu. Jos vaikka edes yrittäisitte?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tanssii Sylien Kanssa:Alkuperäinen kirjoittaja narsku:Alkuperäinen kirjoittaja Tanssii Sylien Kanssa:Alkuperäinen kirjoittaja jaa-a:Niin, eikö sulle tulis huono omatunto jos tämän seksikumppanin perhe hajoaisi sinun takia??
Toki jokainen on vastuussa omista teoistaa, mutta kun sanoit että olet aina halveksinut ihmisiä jotka pokaa varattuja miehiä, niin eikö tämä ole jotenkin nyt ristiriidassa tekemäsi kanssa.
Ei tule huono omatunto, sillä jos tämä varattu ukko ei sekstailisi mun kanssa, hän löytäisi taatusti jonkun muun tilalleni. Ja mielipiteet/näkemykset muuttuu kun elämäntilanteet muuttuu ja ikää tulee lisää, ihan varmasti meillä kaikilla on näin.
Minä kuvittelin että ihminen viisastuu aikuistuessaan ja ajattelisi muita ihmisiä hieman enemmän ja sitä tuhoa, mitkä omat teot saattavat saada aikaan.
Sulle on käynyt näköjään toistepäin.
Keski-iän kriisi?
Haluat tuntea, että kelpaat muillekin kuin omalle miehellesi?
Tuo selityksesi on pelkkä ontuva tekosyy ja koitat puhdistaa omaatuntoasi vakuuttelemalla itsellesi, että jos ukkomies ei petä vaimoaan sinun kanssasi, niin sitten jonkun muun kanssa.
Yhtä suuren tuhon se kuitenkin saa aikaan siinä ukkomiehen perheessä, oli se pieni naikkonen sinä, tai joku muu.
en halua mitään itsetunnon pönkitystä, haluan seksiä ja sen tarve saa mut hulluksi, en kertakaikkiaan kestä/jaksa olla loppuelämää ilman :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Tanssii Sylien Kanssa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Itse en voisi elää noin, koska mielestäni tekisin väärin. Ja tiedän myös,miltä tuntuu tulla petetyksi ja miten vaikea siitä on selvitä.
Mielestäni myös miehen vaimon kuuluisi tietää asiasta,nostakaa kissa pöydälle.Eropaperit vetämään,jos omat puolisot eivät enää kiinnosta,sanon minä. Olisi reilumpaa kaikille osapuolille.
Mä haluan että mun lapsilla on äiti ja isä saman katon alla
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vaikka sä sanot, että kaikki on onnellisia ja tyytyväisiä tilanteeseen niin todellisuudessa sä et ole. Sulla on huono omatunto, puolustelet tekemisiäsi meille (miksi?) ja sysäät vastuusi muualle. Kaikki on hyvin, mieskin antoi luvan jne. Sä pitäisit suusi kiinni tästä kaikesta etkä kovaan ääneen huutelisi ja yrittäisi kiillottaa sädekehääsi.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja narsku:Ilman muuta vastuu on suurimmaksi osaksi sillä pettäjämiehellä, mutta kyllä jokainen nainenkin voisi hieman ajatella sitä kanssasisartaan, ukkomiehen lapsia jne.
Nainen on vaan niin perhanan kilpailunhaluinen tyrkky ja on pakko todistella että minäpä olenkin parempi ja kauniimpi, koska sainkin vietyä sun miehen. "lällällää!"
Tuo taitaa olla ihan vaan sun omaa mielikuvitusta...ei ap ainakaan tunnu lällättelevän. Ja eihän treffipalstalla salaseuraa hakevan miehen "viettely" ole saavutus eikä mikään, ei lainkaan vaikeaa yms.
Ei tässä ole kenenkään miestä väkisin kotoa viety, kuukausien vokottelulla ja viekottelulla sänkyyn huijattu vaikka mies ei yhtään olisi halunnut...realismia, pliis.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Tanssii Sylien Kanssa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Itse en voisi elää noin, koska mielestäni tekisin väärin. Ja tiedän myös,miltä tuntuu tulla petetyksi ja miten vaikea siitä on selvitä.
Mielestäni myös miehen vaimon kuuluisi tietää asiasta,nostakaa kissa pöydälle.Eropaperit vetämään,jos omat puolisot eivät enää kiinnosta,sanon minä. Olisi reilumpaa kaikille osapuolille.
Mä haluan että mun lapsilla on äiti ja isä saman katon alla
Mitäs jos alkaisit sit olemaan vaimo miehellesi!
Alkuperäinen kirjoittaja narsku:Seksiä saa myös vapailta miehiltä.
Oletko kuullut koskaan yhden illan jutusta?
Alkuperäinen kirjoittaja Naamakala:Alkuperäinen kirjoittaja hohoh:Toi on vaan niin pirun itsekästä..ajattele vähän hei sen toisen miehen perhettä!! Ja omaasi!! Mene terapiaan jos oma mies ei mielytä, tai eroa, mut älä sekaannu toisen ihmisen elämään jos sillä on perhe!! Mitä sen toisen miehen vaimo on sulle tehny, kun sulla on oikeus satuttaa häntä noin??!
hohhoijaa, onks joku vienyt sulta joskus miehen. jokainen on vastuussa omista asioistaan, ei ap oo vastuussa sen toisen miehen perheestä. mies siinä ne ratkasut tekee, ei sitä kukaan oo pakottanut mihinkään.
muutenkin tollanen syytetään sitä "kolmatta osapuolta" -asenne on aika kivikautinen, katkeraa puhetta. syyllinen on se mies, joka pettää, tai sit ei petä, riippuu tietääks sen muikki tosta kuviosta
Alkuperäinen kirjoittaja mää vaan:Toi on aika lyhytnäköinen ratkaisu. Haluatko olla miehesi kanssa vielä 30 vuoden päästä? Eikö sen seksin saaminen toimimaan olisi vähän kauaskantoisempi ratkaisu. Jos vaikka edes yrittäisitte?
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja narsku:Seksiä saa myös vapailta miehiltä.
Vakipano on ainakin mun mielestä paljon turvallisempaa kuin yhden illan jutut.
Ja ukkomiehiähän ne yhden illan äijätkin voi olla. Ne ovat vaan vieläkin epärehellisempiä kuin seksiseuraa palstoilta hakevat miehet, jotka kertovat heti kättelyssä olevansa varattuja.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja narsku:Seksiä saa myös vapailta miehiltä.
Ja ukkomiehiähän ne yhden illan äijätkin voi olla. Ne ovat vaan vieläkin epärehellisempiä kuin seksiseuraa palstoilta hakevat miehet, jotka kertovat heti kättelyssä olevansa varattuja.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja narsku:Ilman muuta vastuu on suurimmaksi osaksi sillä pettäjämiehellä, mutta kyllä jokainen nainenkin voisi hieman ajatella sitä kanssasisartaan, ukkomiehen lapsia jne.
Nainen on vaan niin perhanan kilpailunhaluinen tyrkky ja on pakko todistella että minäpä olenkin parempi ja kauniimpi, koska sainkin vietyä sun miehen. "lällällää!"
Tuo taitaa olla ihan vaan sun omaa mielikuvitusta...ei ap ainakaan tunnu lällättelevän. Ja eihän treffipalstalla salaseuraa hakevan miehen "viettely" ole saavutus eikä mikään, ei lainkaan vaikeaa yms.
Ei tässä ole kenenkään miestä väkisin kotoa viety, kuukausien vokottelulla ja viekottelulla sänkyyn huijattu vaikka mies ei yhtään olisi halunnut...realismia, pliis.
Alkuperäinen kirjoittaja jep:No mistäs sitä voi tietää minkälaista haaremia nää treffipalstoilta seksiseuraa etsivät pitävät? Ei voi toisista tietää jos ei tunne, se on muistettava. Ja kumiukkeleita tulee käyttää!!! Nih!
Alkuperäinen kirjoittaja Tanssii Sylien Kanssa:Alkuperäinen kirjoittaja mää vaan:Toi on aika lyhytnäköinen ratkaisu. Haluatko olla miehesi kanssa vielä 30 vuoden päästä? Eikö sen seksin saaminen toimimaan olisi vähän kauaskantoisempi ratkaisu. Jos vaikka edes yrittäisitte?
Olen yrittänyt, mutta ei vain suju :/
Alkuperäinen kirjoittaja Tanssii Sylien Kanssa:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja narsku:Seksiä saa myös vapailta miehiltä.
:attn: kiteytit hyvin =)
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja jep:No mistäs sitä voi tietää minkälaista haaremia nää treffipalstoilta seksiseuraa etsivät pitävät? Ei voi toisista tietää jos ei tunne, se on muistettava. Ja kumiukkeleita tulee käyttää!!! Nih!
Ei sitä voi tietää, eikä tarvitsekaan tietää, mutta onhan se ihan eri asia mennä baareihin tai kadunkulmaan yhden illan panoa metsästämään, kuin soittaa vakipanolle ja sopia tapaaminen tämän kanssa. Vakipanosta tietää nimen, puhelinnumeron ja ehkä muitakin juttuja, joku baarituttavuus on totaalinen tuntemattomuus ja suurempi riski.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Ihan mielenkiinnosta kysyn, että millä tavalla sun mies antoi hyväksynnän? Ja onko teillä vastavuoroisesti sellainen sopimus, että miehesi saa itsekin käydä vieraissa? Ja onko teillä aikaisemmin ollut minkälainen suhde, siis kuinka tiivis ja kuinka avoin, miten on ollut mustasukkaisuutta jos on ollut, onko ollut uskottomuutta ennen tätä sopimusta jne.
Mä olen itse ehkä vähän epäileväinen, tai siis jos ajattelen omaan parisuhteeseeni, ainakin tähän nykyiseen, sellaista tilannetta että me oltaisiin väljähdytty siskoksi ja veljeksi, että se ulkopuolinen suhde toisi siihen sellaista uutta kipinää, mä kyllä jotenkin koen itse niin että se olisi vaan taas yksi lisäaskel lähemmäksi sitä kämppissuhdetta. Tässä suhteessa se, että toinen haluaisi mennä vieraisiin ja että se sen toisen mielestä olis ihan täysin ok, eikä vaivaisi, tarkoittaisi kyllä samalla sitä että se sitoutuminen on mennyt kämppistasolle. Mutta kenenkään muun suhteista en tiedä, meillä se vaan menisi noin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja jep:No mistäs sitä voi tietää minkälaista haaremia nää treffipalstoilta seksiseuraa etsivät pitävät? Ei voi toisista tietää jos ei tunne, se on muistettava. Ja kumiukkeleita tulee käyttää!!! Nih!
Ei sitä voi tietää, eikä tarvitsekaan tietää, mutta onhan se ihan eri asia mennä baareihin tai kadunkulmaan yhden illan panoa metsästämään, kuin soittaa vakipanolle ja sopia tapaaminen tämän kanssa. Vakipanosta tietää nimen, puhelinnumeron ja ehkä muitakin juttuja, joku baarituttavuus on totaalinen tuntemattomuus ja suurempi riski.
Kyllä sen vakipanon voi saada sinkku-miehestäkin, ei sen tarvii varattu olla.
Alkuperäinen kirjoittaja Tanssii Sylien Kanssa:Niin no kai se on mennyt jo kämppistasolle kun tässä tilanteessa ollut. Mutta muuten menee ihan hyvin, joten sen vuoksi en tahtoisi lapsilta perhettä rikkoa. Mies sanoi että hyväksyisi mulle mieluummin rakastajan, koska ei tahdo erota hänkään.
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja jep:No mistäs sitä voi tietää minkälaista haaremia nää treffipalstoilta seksiseuraa etsivät pitävät? Ei voi toisista tietää jos ei tunne, se on muistettava. Ja kumiukkeleita tulee käyttää!!! Nih!
Tätä mä vähän jäin miettimään. Miksi piti mennä ottaa varattu ukko?
Alkuperäinen kirjoittaja narsku:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja jep:No mistäs sitä voi tietää minkälaista haaremia nää treffipalstoilta seksiseuraa etsivät pitävät? Ei voi toisista tietää jos ei tunne, se on muistettava. Ja kumiukkeleita tulee käyttää!!! Nih!
Tätä mä vähän jäin miettimään. Miksi piti mennä ottaa varattu ukko?
Yleensä selityksenä on, että varattu ei jää roikkumaan (= ei siis pelkoa, että jäisi omalle miehelleen kiinni näistä pettämisistä), mutta tässä se ei oikein tunnu käyvän järkeen, koska aloittajan mieshän on antanut hyväksyntänsä tälle toiminnalle.
Itselle ei jää mitään muuta oikeasti vakuuttavaa selitystä mieleen, kuin se, että ehkä sittenkin saadaan myös tyydytystä siitä, että varattu antaa huomiota minulle vaikka sillä on omakin vaimo.
Mitäs tästä sitten? Nainen on susi naiselle.