Loma alkaa 16.7 ja mies ilmeisesti aikoo raahata mut väkisin taas johonkin mikä-mikä-ihmemaahan lasten kanssa, viikon pitäisi kuulemma olla reissussa. "minua ei kiinnosta yhtään" ei mene läpi. Minne se meidät raahaa, vai pystynkö estämään sen?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:tianna kuopiossa on huomenna 15-20 astetta lämintä.tuulen nopeus noin 4-5 metria per sekuntti ..sataa kaatamalla valitettavasti, mutta kerkee se aurinkokin kurkkaamaan välillä.
kauppakeskus aapelista löydät ihanan sinisen keveän paidan sekä siihen sopivan hameen halvalla.innostut myös ostamaan siihen sopivat sandaalit sekä pienen ihanan kaulakorun.
maistat myös kalakukkoa.
Alkuperäinen kirjoittaja Liinuska74:Käskiskö ne muruset sua laittamaan mulle osoittees, niin saat sen aurinkohelistimen?
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:liinuska muruset vaativat minua lähettämään osoitteeni vain siinä tapauksessa että ne eivät todellakaan kenellekkään muulle mene. nämä ko. auringot tottakai laitetaan vitriini kaappiin odottamaan sitä päivää kun joku vaippapöksy sillä hinkuu leikkimään
huuhkajatar miehesi saa päähänsä lähteä telttailemaan kokkolan sundomiin. siellä on skeitti ramppi ja yksi lapsistasi saa näin elin ikäisen harrastuksen jolla hän lyö rahoiksi. estääksesi tämän sinun on amputoitava jalkasi tai vaihtoehtoisesti otat oven karmeista jaloilla ja käsillä kiinni lähdön aikaan. ellei tämä auta on sinun itkettävä ja naurettava samaan aikaan ja laulettava välillä muutama säkeistö kappaleesta "magdaleena".
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:liinuska muruset vaativat minua lähettämään osoitteeni vain siinä tapauksessa että ne eivät todellakaan kenellekkään muulle mene. nämä ko. auringot tottakai laitetaan vitriini kaappiin odottamaan sitä päivää kun joku vaippapöksy sillä hinkuu leikkimään
huuhkajatar miehesi saa päähänsä lähteä telttailemaan kokkolan sundomiin. siellä on skeitti ramppi ja yksi lapsistasi saa näin elin ikäisen harrastuksen jolla hän lyö rahoiksi. estääksesi tämän sinun on amputoitava jalkasi tai vaihtoehtoisesti otat oven karmeista jaloilla ja käsillä kiinni lähdön aikaan. ellei tämä auta on sinun itkettävä ja naurettava samaan aikaan ja laulettava välillä muutama säkeistö kappaleesta "magdaleena".
Tuohon oliskin helppo ratkaisu, mä menisin yöksi kotiin ja mies sais telttailla lasten kanssa
=)
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:arkadian ulla muruset järjestyivät otavan muotoon joka tarkoittaa että sinun pitäisi juoda lasillinen sekamehua jään kanssa.napsi yksi burana. istuta lapsi television eteen hetkeksi ja ota pienet nokoset. sen jälkeen sauna päälle. iske muutama kynttilä lauteille ja nauti. huomenna meette lapsen kanssa retkelle lähimpään metsään eläinkirjan kanssa.opeta hänelle kaikesta kaikki.murusten mukaan hän on erittääin vastaanottavainen uudelle tiedolle huomenna.
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:arkadian ulla ehdottaisin että käyttäisit pefflettiä uunin päällä istuessasi. ne kynttilät on silti pakko olla.vauvalle voit keksiä tekemistä siten että istutat hänet tähän koneelle ja kun hän on aikansa selaillut 2+ foorumia on hän niin koukussa että ei halua päästää sinua tai ketään muutakaan koneelle, vaan jatkaa selailua myöhään yöhön. silloin on sinun mahdollisuutesi. tosin voi olla että emme sinua enään sen jälkeen näe, vaan seuraamme liittyy huomisesta lähtien mustautunut häirikkö, joka terrorisoi joka ikistä ketjua nimellä "arkadian ulla jr." jonka tunnistaa useista äidinkielellisistä artikulointi virheistä kuten äittä, ja ishi...