Syvältä nuo kaikki erikoisuutislähetykset...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hohoi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hohoi

Vieras
ei tuu edes Kotikadun uusintaa. :/
Ei vaan jaksa tuota saman asian jauhamista joka uutislähetyksestä toiseen. Onhan se suuri tapaus, mutta jotenkin vain on jo kiintiö täynnä!!!

Jäi kotikatu väliin nyyyh. Minä minä oma napa, minä minä oma napa kullan kallis on. Jos mulla ei omaa napaa olis mitä sitten tuijottelis. Yhyyyyy. Toiset kärsii maailmanlaidalla, minua se ei liikuta, haluan nauttia. Nauttia, nauttia, elämästäni nauttia. Häpeä paska!

Niin, no en tiedä miten tän kauniisi sanoisin, mutta taitaa oikeasti olla huomattavasti tärkeämpiä noi uutiset kuin joku kotikadun uusinta. Oli kuitenkin melko lähellä ettei sattunut oikeasti todella iso katastrofi, eikä edelleenkään ole poissuljettua ettei se vielä voisi sattua.

[QUOTE="vieras";23338884]Liekö joku yleismaailmallinen mamma-ilmiö, että pää pensaaseen, kun ei omassa pesässä mitään hätää...[/QUOTE]

Eikös se ole niin, että naisten aivot kutistuu, kun saa lapsia. Ap on tästä hyvä esimerkki.

[QUOTE="Alissa";23338897]Eikös se ole niin, että naisten aivot kutistuu, kun saa lapsia. Ap on tästä hyvä esimerkki.[/QUOTE]

Luulen, että se on joku vaistomainen reaktio, ettei lamaannu, vaan hoitaa vaan omaa pesäänsä, tuli mitä tuli. Ei voi kuin ihmetellä.
Ja ap:lle vinkiksi, eikös sen Kotikadun voi katsoa areenalta :)

[QUOTE="Alissa";23338897]Eikös se ole niin, että naisten aivot kutistuu, kun saa lapsia. Ap on tästä hyvä esimerkki.[/QUOTE]

Missä kohti mä mainitsin, että minulla on lapsia? Itse taidat rusina-aivo olla :p
Mutta kun joka tuutista tuota samaa asiaa pukkaa, niin ahdistaa jo koko asia :( Vitut minä siitä kotikadusta enää, hetkellisesti vain ärsytti. Anteeksi jos järkytin mielenrauhaanne, poistun takavasempaan....

[QUOTE="vieras";23338968]Meillä ei ole TV edes päällä. Turhaan huolestuttaa 6-vuotiasta.[/QUOTE]

Ei ole telkkaria, mutta olen näyttänyt netistä muksuille (7, 9) kuvia ja kertonut tilanteesta. Yhteinen maailma, yhteinen huoli. Ei se poista maailman ongelmia, jos olen kertomatta niistä lapsilleni. Eivätkä he voi suojautua vaaroilta, jos pidän ne piilossa.

[QUOTE="vieras";23338968]Meillä ei ole TV edes päällä. Turhaan huolestuttaa 6-vuotiasta.[/QUOTE]

Mitenkäs se 6-vuotias tuosta huolestuisi? Ja miten pitkään aijot kasvattaa lapsesi pumpulissa joka ei tiedä maailmasta mitään? Aika sairasta ylihuolehtimista.

Yhteistyössä