V vauvahaaveita Tunnettu jäsen 01.04.2008 9 158 50 48 42 kempele 24.09.2008 #3 sama täällä :ashamed: ..on se vaan niin kauhee kun tämmöistä tapahtuu toistamiseen suomessa!
CandleLight Aktiivinen jäsen 02.10.2006 6 004 1 36 41 Laukaa pientapiristysta.blogspot.com 24.09.2008 #6 sytytin jo..