Kuinka moni palstalainen on selvinnyt syövästä?
Mistä syövästä?
onko uusiutunut?
Ja kauanko olette olleet nyt terveitä?
Kiitos vastauksista.
Mistä syövästä?
onko uusiutunut?
Kiitos vastauksista.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Mä nostan tätä ja kysyn jos joku tietää enenmmän syöpien hoidosta kun minä.
Mietin että mikäköhän on ennuste jos potilaan syöpä ei ole leikattavissa. Kyseessä vatsasyöpä. Voikohan sille käytännössä tehdä jotakin?
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Mä nostan tätä ja kysyn jos joku tietää enenmmän syöpien hoidosta kun minä.
Mietin että mikäköhän on ennuste jos potilaan syöpä ei ole leikattavissa. Kyseessä vatsasyöpä. Voikohan sille käytännössä tehdä jotakin?
Alkuperäinen kirjoittaja pusuri:Minulla on ollut Hodgkinin tauti eli imusolmukesyöpä kaksi kertaa. Viimeiset hoidot sain toukokuussa -99 eli kohta tulee kymmenen vuotta täyteen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Mä nostan tätä ja kysyn jos joku tietää enenmmän syöpien hoidosta kun minä.
No mun kummisedällä oli syöpä vatsalaukussa jota ei voitu enää leikata. Sittemmin se levisi myös maksaan ja haimaan, ja lopuksi vielä keuhkoihin. Tauti saatiin aluksi pidettyä kurissa sytostaateilla mut sitten se räjähti valloilleen, 6 vuotta jaksoi taistella. Niistä vuosista ainoastaan viimeinen kuukausi meni sairaalassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja pusuri:Minulla on ollut Hodgkinin tauti eli imusolmukesyöpä kaksi kertaa. Viimeiset hoidot sain toukokuussa -99 eli kohta tulee kymmenen vuotta täyteen.
Mulla on ollut sama tauti kans kaksi kertaa, viimeiset hoidot sain tammikuussa -05.
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Mutta eli kuitenkin 6 vuotta syövän kanssa.
Tuo on positiivista kuulla, sillä olen kuullut vain niitä huonoja kohtaloita joissa mennään ja lujaa taudin toteamisesta kohti hautaa :/
Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:Ap onko kyse itsestäsi? Vaiko läheisestäsi? Tänä päivänä on hyvät ennusteet syövän parantumiselle
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Kuinka moni palstalainen on selvinnyt syövästä?
Mistä syövästä?
onko uusiutunut?
Kiitos vastauksista.