Syöttekös lammasta pääsiäisenä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rukoilijasirkka

Vieras
Mä en oo ikinä maistanut, miltä se maistuu. mietin, josko ostettas tänä vuonna, mutta sitten tuli mieleen, että miehen tekemä kana-omena-paprika-tomaatti-viinirypäle-riisi vokki onkin aika hyvää.

En syö... ne on niin suloisia, että ei pystyis! Meillä kotona aikanaa ollut lampaita, olis melkein ollut sama kuin olis oman koiran syönyt, jos lampaan :x

meilla syodaan lammasta melkein joka viikko. lihoissakin on eroja mutta kylla walesilainen lampaanliha on :p .

muoks. ja kylla syodaan tanakin viikonloppuna, ihan yksinkertainen lammaspaisti uunissa, valkosipulinkynisa tokitty lihaan.

Suosittelen suosimaan suomalaista lammasta. Ja ennen kaikkea ne joiden mielestä lammas on maistunut villalle. ;) Uudesta-seelannista tulevat lampaathan ovat yleensä vanhoja lampaita, joita suomalaisen teurastajan mukaan ei siellä syötetä kuin koirille ja suomalaisille. Suomessa taas lampaanliha on karitsaa ja ihan eri makuista. :p

Alkuperäinen kirjoittaja LEP:
Suosittelen suosimaan suomalaista lammasta. Ja ennen kaikkea ne joiden mielestä lammas on maistunut villalle. ;) Uudesta-seelannista tulevat lampaathan ovat yleensä vanhoja lampaita, joita suomalaisen teurastajan mukaan ei siellä syötetä kuin koirille ja suomalaisille. Suomessa taas lampaanliha on karitsaa ja ihan eri makuista. :p

Anoppini on tarkka, että ruoka on suomalaista ja luomua...ja sukalta se silti maistui... :/

Alkuperäinen kirjoittaja Vitskumiini:
Anoppini on tarkka, että ruoka on suomalaista ja luomua...ja sukalta se silti maistui... :/

Sitten on jotain mennyt hommassa pieleen. :) Itse olen tarkka makujen kanssa ja jos yhtään epämääräiselle maistuu, niin meinaa ylöskin tulla. Mutta ei ole kauaakaan kun söin oikein hyvää lammaspaistia. Nam! Harvoin kyllä tulee syötyä lammasta.

Yhteistyössä