Syöttekö päivittäin herkkuja ja paino?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Mä syön, joskus saattaa olla päivä välissä, että en syö, mutta harvoin. Mä olen ihan täysin addiktoitunut makeaan. Ja mulle ei todellakaan riitä mikään pikkupatukka. Päivittäin menee minimissään noin suklaalevy (ei se ihan isoin fazerin levy, vaan se geishalevyn kokoinen) ja karkkipussi, lisäksi makeaa jugurttia, kaakaota ja tietty tavallinen ruoka. Ei ole tavatonta, että lisäksi menee vielä pullaa ja keksiä paketillinen. Oon toivoton, mut se makean himo on jotain ihan käsittämätöntä.

Mä oon harrastanut tätä nyt jotain viisi vuotta, oon 26-vuotias, 171/70, 5-10 kiloa tullut viidessä vuodessa tuosta makeasta, haluaisin 10 kg pois, mutta se nyt varmaan vaatisi tuon makean säännöstelyä. Liikuntaharrastuskin on jäänyt.

Syön päivittäin ja se on NIIN paha tapa, nyt kun haluais laihtua, painoa 65kg ja kymmenen pitäisi saada pois. Itse teenkin niin että, koska en herkuista voi luopua, luovun ruoasta. En siis syö juuri mitään ruokaa, jotta voin syödä herkkuja ;)

Syön, nimenomaan makeita herkkuja. Painan nyt 54 kiloa - pari on vielä muutaman kuukauden takaisia raskauskiloja jäljellä. Se on ihan sama mitä syö, kunhan syömänsä kuluttaa. Siis painomielessä, terveysmielessä tiettykään ei ;) Oon 35, eli ikäloppu.

Syön, mutta mulla niin toimii kalorisäätely ihan luonnostaan. 168/58 on mitat, mun äiti painaa edelleen jotain 50 kiloa, vaikka on jo miltei 60-vuotias.
Voin syödä ihan huoletta herkkuja (salaa lapsilta siis), ainoa, joka rajoittaa on se, että yrittää pyrkiä terveelliseen ravintoon. Hyvät geenit, ei voi muuta sanoa.

mä syön päivittäin 100-200g suklaata, välillä enemmänkin. kahvin kanssa sit pullaa/kakkua/piirakkaa. 165cm ja 55 kg. raskauskiloja(tuli 24kg) viel n.5 jäljellä. imetän ja ainakin ennen nuo vikat kilot on lähteny vasta imetyksen loputtua. vauva 9kk, minä 31v.

En syö joka päivä, muutaman kerran viikossa vähän. Mies syö paketin keksejä kerralla, otan siitä 0-2 tai sitten on itsellä joku 60 g:n suklaapatukka. Kerran kuussa ehkä isompi mässypäivä. 163/55kg.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Syön päivittäin ja se on NIIN paha tapa, nyt kun haluais laihtua, painoa 65kg ja kymmenen pitäisi saada pois. Itse teenkin niin että, koska en herkuista voi luopua, luovun ruoasta. En siis syö juuri mitään ruokaa, jotta voin syödä herkkuja ;)

Mä teen kans välillä tuota, että luovun ruoasta, jotta voin vetää herkkuja. Itse asiassa herkkujen jälkeen ei tee mieli edes ruokaa.

Suklaa on mulle se pahin, se on vaan niin taivaallista. Ja se on oltava se levy tosiaan, yhdestä patukasta tulee vain paha vitutus. Ei ole itsekuria.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mä teen kans välillä tuota, että luovun ruoasta, jotta voin vetää herkkuja. Itse asiassa herkkujen jälkeen ei tee mieli edes ruokaa.

Suklaa on mulle se pahin, se on vaan niin taivaallista. Ja se on oltava se levy tosiaan, yhdestä patukasta tulee vain paha vitutus. Ei ole itsekuria.

Ei mullakaan mitään itsekuria oo, ja kaikki karkit menee kyllä niin helposti alas. Puoli kiloa irtokarkkejakaan ei ole ongelma, mutta eipä tarvi syödä sit enää ruokaa :)

Syön joka päivä jotain herkkuja ja ruoka maistuu myös. Mitat 165/90 eli olen ihan kamalan lihava. Mulla ei ole yhtään itsekuria. Laihiksen aloitan joka toinen kk ja kestän enintään 2 viikkoa ennen kuin repsahdan. Ahdistaa :(

Syön melkein joka päivä jonkin pienen herkun, ettei tule suurta himoa. Joka toinen päivä yleensä vähän enemmän, eli suklaapatukka ja pieni karkkipussi tms. Pituus 160, paino 78 silloin kun viimeksi kävin vaa'alla joulun jälkeen. Laihdutus/elämäntapamuutos meneillään.

Mulla se herkkujen syöminen on vähän kausiluontoista, välillä syön herkkuja koko ajan ja välillä saattaa olla pidempikin tauko. En juurikaan tarkkaile/säännöstele syömisiäni, syön ihan nälän ja halun mukaan. Olen hoikka.

herkuttelen joka päivä jollain, joko karkilla, jätskillä, kekseillä, pullalla tai kakulla. 169/81.
Ihan hirvee himo sokeriin ja kaikkii herkkuihin. Teen myös sitä että ruokaa vähän herkkuja sitten vähän enemmän :)
Suurin ongelma on se kun mies paljon pois kotoa, kun mies kotona hän ei herkuttele joten minäkään en silloin herkuttele. Kun hän pois possu makaa sohvalla ja mättää jotain ikävään ja suruunsa

herkuttelen joka päivä jollain, joko karkilla, jätskillä, kekseillä, pullalla tai kakulla. 169/81.
Ihan hirvee himo sokeriin ja kaikkii herkkuihin. Teen myös sitä että ruokaa vähän herkkuja sitten vähän enemmän :)
Suurin ongelma on se kun mies paljon pois kotoa, kun mies kotona hän ei herkuttele joten minäkään en silloin herkuttele. Kun hän pois possu makaa sohvalla ja mättää jotain ikävään ja suruunsa

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Syön päivittäin välillä, pelkkä suklaalevy saattaa mennä hujauksessa. Paino nyt n. 52 ja muutama kilo saisi tulla.

Pistänkö postiin muutaman lisäkilon, enemmänkin voin laittaa tulemaan ??

:D

Ei kiitos :D Koitan saada ne kilot kiinteyttämällä. :D

No pöh, mää jo ilosta hirnahtelin, että nyt lähtee Jätkälle läjä pläskiä ;)

:laugh:

Yhteistyössä