Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Alkuperäinen kirjoittaja Estu:Alkuperäinen kirjoittaja myymä:Alkuperäinen kirjoittaja Estu:Alkuperäinen kirjoittaja pata akka:Ei syödä, vaan vasta illalla kun muksut nukkuu tai pienten päikkäriaikaan.
Peesaan.
Perusteletteko miksi näinkiinnostaisi tietää!
Meillä syödään tosi harvoin karkkia ja jos joskus herkuttelen, niin herkuttelen yleensä silloin, kun olen saanut kaikki päivän hommat tehtyä (ruoka, pyykit, lapset nukkumaan yms). Vaikea selittää, mutta se on osa mun omaa hetkeäni, omaa aikaani (jota on niiiiin vähän).
Me syödäänkin itse asiassa miehen kanssa usein vasta kun poika on mennyt nukkumaan. Jotenkin herkutkin maistuu paremmalta ns. omalla ajalla telkkarin ääressä...
Miksi niitä karkkeja pitäisi syödä lapsen edessä, jos aikomusta ei ole hänelle antaa? Onko se reilua? Oma poika kyllä uskoo hyvin, jos sanon, että et saa tätä, mutta ei se kovin reilulta tunnu...
Totta. Musta se on vähän sama, jos korkkaisin viinapullon mun nyt raittiina olevan pappani edessä (no okei, ei ihan sama asia, mutta periaatteena kuitenkin).