Syötkö suklaata joka päivä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja panda
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Melkeen joka päivä.
Näin raskaana ollessa koko homma meinaa levitä taas käsistä.
Yritän siis hillitä ainaista suklaan himoani, mutta raskaana se ei meinaa onnistua :snotty:

Lemppari suklaita on Maraboun tavallinen maitosuklaa, Tupla, Geisha ja Kinder bueno

Normaali painoinen olin ennen raskautta (ja edellisen raskauden jälkeen vaikka sillonkin mopo karkas käsistä suklaan kanssa)

Syön! Joka päivä. Olen normaalipainoinen, mutta täytyy tarkastella muuta ruokavaliota, ettei paino lähde nousuun.

Lemppareita on royal, suklaarusinat, kinder bueno, geisha, fazerina, dumble tikkarit ja ahaa patukat.

Alkuperäinen kirjoittaja lily:
te jotka syötte suklaata joka päivä, oletteko normaalipainoisia? mä söisin hyvin mielelläni, mutta en voi kun paino nousee niin helposti.

mitat 165cm/57kg tällä hetkellä :) eli en tietääkseni ole ylipainonen. Okei, en ehkä ihan joka päivä syö suklaata, mutta jotain namia kuitenkin. Ja suklaatakin useempana päivänä viikossa. Mut sanotaan, että kokonaisuudessaan syön ehkä kerta viikkoon enempi ja muina päivinä vaan napostelen muutaman palan sitä mitä sattuu olemana.

En vaikka kyllä voisin syödä, on se suklaa niin hyvää! Rakastan sitä salmiakkisuklaata kera kylmän veden! Ja sen pitää olla mielellään jääkaappikylmää sen suklaan. Mut kun ei vaan voi syödä, alkaa kerääntyä ylimääräistä...en syö joka viikkokaan.

En syö oikeastaan ikinä suklaata... Tykkään kyllä suklaajäätelöstä/pirtelöstä/kakusta jne, mutta pelkkä suklaa ei maistu. Eli en. Syön suklaata ehkä kerran puolessa vuodessa, ja silloinkin yhden konvehdin tai yhden palan. Tälläkin hetkellä meillä on keittiön kaapissa monta konvehtirasiaa ja fazerin sinisen konvehtibokseja, mutta siellä ne on koskemattomina, ellei vieraat syö.

En. Mutta joskus tulee semmosia mässäilyputkia (vrt. ryyppyputki), jolloin menee useampana päivänä suklaata, niinku nyt tällä viikolla. Mutta se loppu eiliseen, ja nyt pitäis taas koittaa olla mässäämättä...toivottavasti en sorru taas heti ens viikolla. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
En. Mutta joskus tulee semmosia mässäilyputkia (vrt. ryyppyputki), jolloin menee useampana päivänä suklaata, niinku nyt tällä viikolla. Mutta se loppu eiliseen, ja nyt pitäis taas koittaa olla mässäämättä...toivottavasti en sorru taas heti ens viikolla. :kieh:

Näin myös, nyt on ollut päivittäistä syöpöttelyä marraskuusta lähtien. Kun puolikin viikkoa nyt tsemppaisi ilman niin pystyisi kieltäytymään kokonaan :ashamed:
Parhaat on valkoinen toblerone(oli molemmissa synnytyksissäkin eväänä :p ), maraboun smartieslevy sekä appelsiinikrokantti, kaikki fasun tuotokset ja kinderit.
Ja normaalipainossa vielä..

Kaikki maistuu mut parhainta on ehdottomasti se uus tobleroni jossa jotain hedelmää tai mitä lie. Aivan järkyttävän hyvää. Päivittäin en syö vaikka kovasti mieli tekiskin. Tää suklaan syönti mulla on vähän kausittaista. Joskus saattaa oll apitkäänkin etten syö, mut joulun aikaa repsahti täysin. Vieoitusoireita meinaa olla, kääääk.....

Jos olisit kysynyt saman viime vuonna, olisin vastannut kyllä. Mutta tein itselleni uudenvuoden lupauksen, enkä ole tänä vuonna syönyt vielä yhtään suklaata ja karkkiakin vain yhden, joka oli täytekakun päällä. :D Hyvä minä!!! :saint:

Yhteistyössä