Syötkö ruokaa vai "ruokaa"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ruokailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pyrin syömään mahdollisimman vähän prosessoitua ruokaa. Porkkana sellaisenaan, salaatti tehdään itse raaka-aineista, hernekeitto keitetään itse eli ei valmista.

Tavallista, terveellistä ruokaa eikä terveystuotteita, joihin en oikein usko. En esim. halua käyttää makeutusaineina ja kevyttuotteetkin jätän mieluiten väliin. Vain joistakin juustoista valitsen vähempirasvaisen vaihtoehdon.

Syön niin oikeaa ruokaa kuin mahdollista. Kauppaan jätän kevyt-jutut ja margariinit. Lihoista syön rasvasimmat osat ja myös luut hyödynnän. Kasviksia syön vuodenaikojen mukaan mitä saatavilla on. (esim.tomaattia en osta talvella)

Luuletko tosiaan että tuolla tavalla kysyttyyn kysymykseen saat muita vastauksia kuin niitä että syödään luomua, sesonkiruokaa, lähiruokaa, raaka-aineista itse tehtyä ruokaa jne?

Syön tavallista ruokaa.
Pyrin syömään puhdasta ja itse valmistettua,
mutta eineksiäkin menee enkä siitä stressaa.

Mukaterveellistä ruokaa en osta, eli lightit, proteiinilla boostatut, makeutusaine mätöt jää kaupan hyllyyn. Ovat paitsi pahan makuisia, että luultavasti epäterveellisempiä kun ihan perussafka ilman sen kummempaa ainesosilla hifistelyä ja muuntelua.