Syökö kukaan muu karkkia/herkkuja joka päivä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tekee mieli namia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tekee mieli namia

Vieras
Onneksi täällä voi anonyymisti kirjoittaa niin kehtaa kysyä onko olemassa ketään toisia jotka syö karkkia tai pullaa tai muuta herkkua päivittäin?

Meillä minä ja mies ollaan varsinaisia namipossuja. Ollaan hoikkia eikä kukaan varmaan uskoisi mitä meidänkin ruokavalioon kuuluu. Mies söisi niin paljon karkkia kuin vaan jaksaisi kaapista kantaa. Mitä enemmän sitä on kaapissa sitä enemmän se syö. Itse olen enemmän keksi-ihmisiä. Syön paketin tai kaksi keksejä päivässä, mies syö karkkipussillisen päivässä + juo colaa älyttömästi.

Molemmat tehdään koneella töitä, tosin eri tyyppisiä, mutta harrastus on sama. Työpäivän mittaan miehellä menee 2l kolapullo kevyesti + karkkipussi tai kaksi. Kun tullaan kotiin syödään ruokaa ja taas illasta solahtaa karkkipussi puokkiin ja keksipaketti kahvin kanssa puokkiin. Enemmän kylläkin mies ropistelee karkkipussia ja minä keskipakettia.

Tosi epäterveellistä, tiedetään, mutta taas kun tuossa oli toi karkkiketju niin rupes tekeen mieli hyvää. Johan tänään onkin mennyt vasta puoli pakettia leivoskeksejä ja mieskin syönyt vasta yhden aarrearkkupussi.

Me ollaan varmaan hyviä makeisveron maksajia :o)

sama "ongelma" täällä. joka päivä kuluis suklaata, vähintään kaksi levyä viikossa. Leivonnaisia menee myös joka päivä. Ja hoikka olen minäkin. Välillä vaan pukkaa mietityttään, että missähän ne kolesteroliarvot huitelee.

Olen töissä Call-Centerissä ja meillä jokainen työntekijä on naisia ja jokaisellä järjestään on karkkipussi tai suklaalevy työpöydällä ja se kyllä heitetään tyhjänä roskiin viimeistään kun töistä lähdetään kotiin ;o)

Kyllä! Tulee joko suklaata, karkkia tai keksiä ostettua aina jos ei kotona oo... Paino pysyy +-nolla, varmaan siksi kun ei sitten niin paljon tuu kunnon ruokaa syötyä...

Syön päivittäin jos on mahdollista niin karkkia tai suklaata. Kekseistä ja limpparista en välitä. Mutta nameja menee niin paljon kuin on tarjolla :) Eikä se näy minulla missään, olen laiha aina vaan. Hampaissa on tosin reikiä :) Ja työni on kotiäiti, opiskelija tai fyysisen työntekijä, jos olen töissä.

Kaikkee menee: karkkia, limskaa, suklaata, pullaa, keksiä... Töissä en syö, mutta kotona narisutan kaapin ovea kyllä ahkeraan. Mitä enemmän olen kotona sitä enemmän syön hyvää.

Mie en sais syödä karkkia oikeestaan ollenkaan, kun on ylipainoa tosi paljon ja diabetesrasitus suvussa molemmilta puolilta. Yritän kovasti syödä karkkia ja muuta hyvää vaan viikonloppusin, mutta lähiaikoina on tullu naposteltua :ashamed: Oltiin viikko sitten lomalla Lontoossa ja siellä tuli vedettyä herkkuja naamariin joka päivä. Tällä viikollakin oon syöny yhen tikkarin ja karkkirasian, onneksi en enempää :snotty: Eilen taas kerran päätin, että on aika ottaa itseään niskasta kiinni.

Niin ja limua menee aivan älyttömästi, koska juodaan sitä sekä jano- että ruokajuomana. 2 Lidlin 6-packiä (=24l) kestää meillä viikon :whistle: Lightia juodaan, ei sokerisia limuja.

Lähes päivittäin tulee syötyä joku herkku vapaapäivinä iltapäiväkahvilla, tai työpäivinä illalla kotona ruoan jälkeen.

Se on esim. pulla, vanukas, piirakkapala, jätski, suklaapatukka tms. Lisäksi kuluu limpparia jonkin verran, ehkä 1,5l viikossa.

Viikonloppuisin tulee syötyä usein sipsejä tai popcornia.

Mutta mun mielestä toi ei oo kauheen paha (no okei, viikonloppuherkuttelut vois ottaa pois), koska syön muuten tosi monipuolista ruokaa.

meillä syödään paljon. Viikossa nämä: 4 pulloa cocista. 1-2pussia karkkia. 0-3levyä suklaata. 2pussia sipsiä.

Kahvin kanssa vähintään 1-2pullaa/leivosta päivässä.
Ja painoindeksi on kummallakin alipainoisen puolella. Ja silti syödään 5krt/pv normaali lämpimät ruuat samaan aikaan lasten kanssa. Joillakin on vaan nopea aineenvaihdunta. Kiitos siitä luojalle:)

luin nyt vasta ketjua ja unohdin kokonaan jäätelöt ja keksit:) Eli keksiä menee ehkä puolikas paketti viikossa ja jäätelöä 2tikkua/tuuttia viikossa yhdellä henkilöllä.

Ja lapset ei syö ollenkaan makeisia tai tuollaisia herkkujuttua meidän perheessä. Eli hyvin iltapainotteista on tämä meidän herkuttelu. Siis mun ja mieheni.

Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Syön ja paljon... Niin paljon, kun kaapista löytyy. Vain raskausaikana ei ollut karkkihimoa.

Minulla myös vain raskausaikana on ollut ettei ole herkkuja mieli tehnyt!

tuliko poika? :D

mulla 3 poika-raskautta, ja sillon ei ole tehny mieli herkkuja, vaan suolasta tai raikasta, esim salaattia
1 tyttöraskaus ja makea maistui mahan täydeltä

Yhteistyössä