V
Vieras
Vieras
Otatteko tabletin aamulla vai illalla? Mulla lukee reseptissä että aamulla pitäisi ottaa, mutta kun se väsyttää mua niin pirusti... Olisko hirveen paha jos ottaiskin sen illalla?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mm:ohi aiheen, mutta tuntuu että tääl kaikki syö niitä ku aina aloituksia ko lääkkeestä.. haulla saattaa löytyä siis..
Alkuperäinen kirjoittaja Tuikku:Otin ennen aamuisin, mutta se väsytti ihan kamalasti. Lääkäri suositteli vaihtamaan iltaan. Heti helpotti.
Alkuperäinen kirjoittaja letittää tuulen:kauanko olet käyttänyt niitä? voi olla alkuvaiheen sivuvaikutusta tuo väsymys. jos ei helpota, niin voit ottaa sen periaatteessa illallakin.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja letittää tuulen:kauanko olet käyttänyt niitä? voi olla alkuvaiheen sivuvaikutusta tuo väsymys. jos ei helpota, niin voit ottaa sen periaatteessa illallakin.
Ihan alkuvaiheessa olen, nyt viikon syönyt. Mutta ei tää silti oikein toimi että meinaan nukahdella koko ajan.
Alkuperäinen kirjoittaja letittää tuulen:no, parin viikon käytön jälkeen pitäisi helpottaa. mikä on annostus? ollaanko vielä nostamassa?
Alkuperäinen kirjoittaja Tuikku:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja letittää tuulen:kauanko olet käyttänyt niitä? voi olla alkuvaiheen sivuvaikutusta tuo väsymys. jos ei helpota, niin voit ottaa sen periaatteessa illallakin.
Ihan alkuvaiheessa olen, nyt viikon syönyt. Mutta ei tää silti oikein toimi että meinaan nukahdella koko ajan.
Mulla oli alussa kaikkein pahimmat oireet, suurin osa hävisi parin viikon jälkeen, mutta väsymys ei edes parissa kuukaudessa. Tosiaan meinasin nukahtaa paikoilleni ja haukottelin koko päivän ihan tolkuttomasti.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja Tuikku:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja letittää tuulen:kauanko olet käyttänyt niitä? voi olla alkuvaiheen sivuvaikutusta tuo väsymys. jos ei helpota, niin voit ottaa sen periaatteessa illallakin.
Mulla oli alussa kaikkein pahimmat oireet, suurin osa hävisi parin viikon jälkeen, mutta väsymys ei edes parissa kuukaudessa. Tosiaan meinasin nukahtaa paikoilleni ja haukottelin koko päivän ihan tolkuttomasti.
Mulla just sama. Koko ajan etoo ja väsyttää, ihan kuin ois raskaana.