vai laitatteko päälle jotain? mulla on tässä nyt grilli suis sipsejä sellaisenaan.Hyviä ovat!
nam nam 05.03.2012 #1 vai laitatteko päälle jotain? mulla on tässä nyt grilli suis sipsejä sellaisenaan.Hyviä ovat!
adsas 05.03.2012 #2 Tykkään enempi siitä valkosipuliversiosta. On syöty ihan sellaisenaan, toisinaan laitettu italiansalaattia ja perunasalaattia päälle plus vielä juustoviipaleetkin. Harvoin kyllä tulee noita syötyä, ovat mun mielestä aika kalliita.
Tykkään enempi siitä valkosipuliversiosta. On syöty ihan sellaisenaan, toisinaan laitettu italiansalaattia ja perunasalaattia päälle plus vielä juustoviipaleetkin. Harvoin kyllä tulee noita syötyä, ovat mun mielestä aika kalliita.
Cecilia Algotsdotter 05.03.2012 #3 Joskus sellaisenaankin. Mieluummin laitan kyllä jotain päälle, esim. Philadelphia-tuorejuustoa tai välimeren salaattia.
Joskus sellaisenaankin. Mieluummin laitan kyllä jotain päälle, esim. Philadelphia-tuorejuustoa tai välimeren salaattia.
lakaisukone 05.03.2012 #4 Ei ne kaipaa mitään. Jos jotain laitan niin kaivelen rasiasta jotain tuorejuustoa.
"herkkusuu" 05.03.2012 #7 ruohoripulituorejuusto, ne on parhaita.. ihan pelkälleen tai juuston kanssa, nams!
TrueBlood 05.03.2012 #12 Itse söin niitä vastikään, tavallisia siis. Lohesta, smetanasta ja purjosta tehtyä sekotusta. "A vot"!
Itse söin niitä vastikään, tavallisia siis. Lohesta, smetanasta ja purjosta tehtyä sekotusta. "A vot"!