Peesi. Niinpä?Alkuperäinen kirjoittaja SeInka:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Syon ja kaytan niita ruoanlaitossa paljonkin.
Peesi. Oliko näiden tarkoitus olla jotenkin erikoisia? Miksi ihmeessä täällä näin monet jättää syömättä?
1. avokadoa ostin nyt pitkästä aikaa eikä se oikeen maistunu miltään. Tuskin ostan jatkossa.Alkuperäinen kirjoittaja kuluuko?:1.avokado
2.munakoiso
3.artisokka
4.fenkoli
5.greippi ?
1. avokaadoa muutaman kerran kuussaAlkuperäinen kirjoittaja kuluuko?:1.avokado
2.munakoiso
3.artisokka
4.fenkoli
5.greippi ?
Mä jätän syömättä, kun olen kaikille allerginen. Paitsi artisokasta en ole ihan varma... pitäisi testata.Alkuperäinen kirjoittaja SeInka:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Syon ja kaytan niita ruoanlaitossa paljonkin.
Peesi. Oliko näiden tarkoitus olla jotenkin erikoisia? Miksi ihmeessä täällä näin monet jättää syömättä?
No meidän kaupassa ei ainakaan löydy tuoretta artisokkaa tai fenkolia joten en ole sen kummemmin perehtynytkään niihin. Munakoisoa käytän aika useinkin moussakaan. Greipistä en pidä, avokadoa en ole katsonut aiheelliseksi ostaa.Alkuperäinen kirjoittaja lokki:Peesi. Niinpä?Alkuperäinen kirjoittaja SeInka:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Syon ja kaytan niita ruoanlaitossa paljonkin.
oho! itse en osaa oikein mitään ruokaa tehdä ilman sipulia. lapset nauraakin, että mun ohjeet alkaa aina että: "otetaan 1 iso sipuli..."Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No meidän kaupassa ei ainakaan löydy tuoretta artisokkaa tai fenkolia joten en ole sen kummemmin perehtynytkään niihin. Munakoisoa käytän aika useinkin moussakaan. Greipistä en pidä, avokadoa en ole katsonut aiheelliseksi ostaa.Alkuperäinen kirjoittaja lokki:Peesi. Niinpä?Alkuperäinen kirjoittaja SeInka:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Syon ja kaytan niita ruoanlaitossa paljonkin.
Kaupassa on kyllä aika paljon tavaraa, jotka jää ostamatta ja siitä johtuen syömättä. En pidä esim päärynää tai sipuliakaan kovin eksoottisina, mutta niitä en kyllä ole koskaan ostanut. Samoin appelsiinit jää usein syömättä, jos niitä kotiin kannan.
Syön kaikkia, mutta itse en ole vielä valmistanut tuoreesta fenkolista mitään, ajatus olisi valmistaa.Alkuperäinen kirjoittaja kuluuko?:1.avokado
2.munakoiso
3.artisokka
4.fenkoli
5.greippi ?
peesiAlkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:En.
Tai siis en itse ainakaan osta/valmista. Syön jos lautasella eteen tuodaan.
Puurot ja jälkiruuat. Niihin en laita sipulia.Alkuperäinen kirjoittaja jaa:oho! itse en osaa oikein mitään ruokaa tehdä ilman sipulia. lapset nauraakin, että mun ohjeet alkaa aina että: "otetaan 1 iso sipuli..."
syön, ei ole lempiruokaani noista munakoiso eikä fenkoli mutta syön jos niitä tarjotaan ja niitä joudun itse tekemään jotta laspeni oppisi syömään niitäAlkuperäinen kirjoittaja kuluuko?:1.avokado
2.munakoiso
3.artisokka
4.fenkoli
5.greippi ?