Syötkö näitä ruoka-aineita:

• Viestiketjun aloittaja kuluuko?
  • Ensimmäinen viesti
En syö. Avokado ja artisokka on mulle tuntemattomia, fenkoli ei oikeen sytyttäny ja greippi on pahaa. Munakoiso menee mutta ei oo tullu käytettyä. Fenkolin siemeniä käytän lohen maustamiseen, sekä joskus yrttiteehen.

vieras
Avokadoa syön aika usein, on herkkua kun voitelee kuivahtaneen ruisleivän avokadotatinalla ja viipaloi päälle vihreää omenaa. Nam.

Greipistä en tykkää, mehua juon joskus mutten sitäkään mielelläni. Munakoisoa tulee syötyä ehkä kerran vuodessa. Artisokkaa ja fenkolia en muista koska olisin viimeksi syönyt.

Alkuperäinen kirjoittaja kuluuko?:
1.avokado
2.munakoiso
3.artisokka
4.fenkoli
5.greippi ?
1. avokadoa ostin nyt pitkästä aikaa eikä se oikeen maistunu miltään. Tuskin ostan jatkossa.

2. Munakoisoa syön kun sitä on tungettu johonkin pakastevihannessekoituksiin.

3. Öljymarinoidut artisokan sydämet on hyviä :p muuten en ole maistanut.

4. Fenkolia on nyt jääkaapissa odottamassa käyttöä. Ostin ensimmäistä kertaa.

5. Greippiä olen syönyt muttei tuu vaan ostettua. Ihan hyvää.

TilkkuTyttö
1.avokado
2.munakoiso
3.artisokka
4.fenkoli
5.greippi ?
1. avokaadoa muutaman kerran kuussa
2.munakoisoa muutaman kerran viikossa
3.artisokkaa muutaman kerran vuodessa
4.fenkolia välillä joka viikko, välillä kerran-pari kuukaudessa
5.greippiä kausittain. Joskus vaan tulee himo :p

narikka
fenkoli tuoreena lohikeitossa antaa ihanan maus. ja kuivattuna vuokaleipää, siis kuumanveen leiphään laitethaan ku tehhään juuren kautta. ennen töissä ruukasin nuita käyttää, kotona vähempi

minkku
Fenkolia en ole koskaan ostanut kaupasta. Siis vihannesta, maustetta kyllä. Artisokkaa en osta, Suomesta harvemmin saa hyviä latva-artisokkia. Joskus olen ostanut artisokansydämiä purkissa. Viikoittain syömme avokadoa vauva ja minä. Munakoisoa ja greippiä ostan harvoin, mutta syön usein ekaks mainittua esim. thai-take awayssa. Kaikkia viittä syön mielellään.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja lokki:
Alkuperäinen kirjoittaja SeInka:
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Syon ja kaytan niita ruoanlaitossa paljonkin.

Peesi. Oliko näiden tarkoitus olla jotenkin erikoisia? Miksi ihmeessä täällä näin monet jättää syömättä?
Peesi. Niinpä?
No meidän kaupassa ei ainakaan löydy tuoretta artisokkaa tai fenkolia joten en ole sen kummemmin perehtynytkään niihin. Munakoisoa käytän aika useinkin moussakaan. Greipistä en pidä, avokadoa en ole katsonut aiheelliseksi ostaa.

Kaupassa on kyllä aika paljon tavaraa, jotka jää ostamatta ja siitä johtuen syömättä. En pidä esim päärynää tai sipuliakaan kovin eksoottisina, mutta niitä en kyllä ole koskaan ostanut. Samoin appelsiinit jää usein syömättä, jos niitä kotiin kannan.

jaa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja lokki:
Alkuperäinen kirjoittaja SeInka:
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Syon ja kaytan niita ruoanlaitossa paljonkin.

Peesi. Oliko näiden tarkoitus olla jotenkin erikoisia? Miksi ihmeessä täällä näin monet jättää syömättä?
Peesi. Niinpä?
No meidän kaupassa ei ainakaan löydy tuoretta artisokkaa tai fenkolia joten en ole sen kummemmin perehtynytkään niihin. Munakoisoa käytän aika useinkin moussakaan. Greipistä en pidä, avokadoa en ole katsonut aiheelliseksi ostaa.

Kaupassa on kyllä aika paljon tavaraa, jotka jää ostamatta ja siitä johtuen syömättä. En pidä esim päärynää tai sipuliakaan kovin eksoottisina, mutta niitä en kyllä ole koskaan ostanut. Samoin appelsiinit jää usein syömättä, jos niitä kotiin kannan.
oho! itse en osaa oikein mitään ruokaa tehdä ilman sipulia. lapset nauraakin, että mun ohjeet alkaa aina että: "otetaan 1 iso sipuli..."

hivenenhullu
1.avokado
2.munakoiso
3.artisokka
4.fenkoli
5.greippi ?
syön, ei ole lempiruokaani noista munakoiso eikä fenkoli mutta syön jos niitä tarjotaan ja niitä joudun itse tekemään jotta laspeni oppisi syömään niitä

Yhteistyössä