Juurikin tätä käytetään myös meilläAlkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:riisi+ohra seosta ei pelkkää ohraa ..
MÄ teen niin, että ostan kaupan kalatiskiltä ja paistan mediumiksi.Alkuperäinen kirjoittaja mie:Miten tehdään tonnikalapihvit?
Mä teen ihan purkkitonnikalasta, sekaan kaurahiutaleita, vähän vettä, kananmuna ja mausteita. Joskus laitan sekaan esim. pakasteherneitä tai vihreitä papuja. Paistetaan pannulla. Ei kauheen hienostunut resepti, mutta halpaa ja terveellistä.Alkuperäinen kirjoittaja mie:Miten tehdään tonnikalapihvit?
mie teen niin et pari ruokalusikallista margariinia ja jauhoja sama pyöräytän pannulla..desi maitoo ja kiehaustus..Alkuperäinen kirjoittaja Matma:Mä teen ihan purkkitonnikalasta, sekaan kaurahiutaleita, vähän vettä, kananmuna ja mausteita. Joskus laitan sekaan esim. pakasteherneitä tai vihreitä papuja. Paistetaan pannulla. Ei kauheen hienostunut resepti, mutta halpaa ja terveellistä.Alkuperäinen kirjoittaja mie:Miten tehdään tonnikalapihvit?
Pitääpä kokeilla totakin joskus! =)Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:mie teen niin et pari ruokalusikallista margariinia ja jauhoja sama pyöräytän pannulla..desi maitoo ja kiehaustus..Alkuperäinen kirjoittaja Matma:Mä teen ihan purkkitonnikalasta, sekaan kaurahiutaleita, vähän vettä, kananmuna ja mausteita. Joskus laitan sekaan esim. pakasteherneitä tai vihreitä papuja. Paistetaan pannulla. Ei kauheen hienostunut resepti, mutta halpaa ja terveellistä.Alkuperäinen kirjoittaja mie:Miten tehdään tonnikalapihvit?
sitten valutettua tonnikalaa pari purkkia möyhitään jonka sekaan toi jauhoseos,tomaattipyrettä pien purkki,mausteita,korppujauhoa sopivasti desi tjs..annetaan turvota.
piffejä pellille ja uunissa 200asteessa n.20min. mie ripotan vielä pinnalle korppujauhoja niin tulee rapeampi pinta.
Millainen muuten on ohran säilyvyys? Riisihän kestää todella huonosti säilytystä.Alkuperäinen kirjoittaja Zefirka:Joo se on hyvä ja voi tehdä paljon