Syödäänkö muilla nyt paljon kaalia, kun se on halpaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shihtzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Teen noin joka toinen vuosi kerran kaalikääryleitä ja kaalilaatikkoa. Ei kyllä tule käytettyä paljon kaalta, pitäisikin ottaa ohjelmaan :)

Anteeksi, mutta repesin ihan täysin - ihana! :laugh:

meidän iskäkin syö kaalta ja juo joskus viintä.. :D hassua.

Kyllä ne voi silleekin taivuttaa :)

paitsi että se on kieliopillisesti täysin väärin ja aivan järjettömän ärsyttävää!

Mä tein kaalilaatikon täs yks päivä. Mut onko varhaiskaali sit jotenki erilaista, ku mies sai siitä vähän mahanpuruja. Tai ainaki oletettavasti siitä ku jonku aikaa syönnin jälkeen tuli, molempina päivinä.

Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
Syödään. Mutta meillä syödään kaalia halki vuoden, mutta kieltämättä juuri tässä vaiheessa paljon.

Teemme salaatteja, piirakoita, pikapaistettuja kasviksia (puolet kaalia, puolet muuta ja sekaan joku teineistä mukava ärhäkkä kastike) ja vaikka mitä. Ja mies syö raakana siltään.

Öö, siis oikeestiko syötte teinejä kaalin seassa?

Alkuperäinen kirjoittaja js:
Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
Syödään. Mutta meillä syödään kaalia halki vuoden, mutta kieltämättä juuri tässä vaiheessa paljon.

Teemme salaatteja, piirakoita, pikapaistettuja kasviksia (puolet kaalia, puolet muuta ja sekaan joku teineistä mukava ärhäkkä kastike) ja vaikka mitä. Ja mies syö raakana siltään.

Öö, siis oikeestiko syötte teinejä kaalin seassa?

:D

Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:
Meillä syödään sitä ympäri vuoden. Tosin minä olen ainoa meillä joka syö siitä tehtyä ruokaa, mutta salaattina sitä menee paljon.
Meillä myös kaali on - ei nyt ihan päivittäistä, mutta melkein - sapuskaa. Vähintään salaattina, välillä myös lämpimänä ruokana. Jos mulla on kiire, suikaloin kaalia ja sipulia ja pikapaistan ne öljyssä. Sekaan hieman soijaa, seesamiöljyä, seesaminsiemeniä ja täts it.

Yhteistyössä