Syödäänkö muiden perheisssä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

höh

Vieras
Kaksi ateriaa päivässä, siis lämmintä ateriaa? Siihen päälle tietysti aamiainen, välipala ja iltapala.

Mun mies on aina sitä lounasaikaa vastaan. Jos on siis illassa. Jos on vapaalla, niin haluaa syödä vain kolmelta, eli päivässä yhden aterian. No, jos on aamussa, niin syö lounaan töissä ja sit vaatii, että täällä on lämmin ateria kun tulee töistä. Mä en nyt siis aivan tajua miehen järjen juoksua.

Juu. Mieluummin kunnon pääateriat, kuin jatkuvaa pientä mässyttelyä. Kannattaako sun tanssia miehen pillin mukaan. Teet niin kuin lapsillekin neuvotaan: talossa on ruoka-ajat, silloin on ruoka tarjolla, muulloin ei. Seuraava mahdollisuus seuraavalla aterialla.

Mies syö arkisin aina 2 lämmintä..sillonkin kun on illassa niin kotona syö lounasaikaan. Näin siis arkena. Itse syön 1-2 kertaa arkena. Viikonloppuisin meillä on vain yksi lämmin ruoka ja myöhäsempi ja täyttävämpi aamupala.

arkisin syödään yksi, koska lapset saa koulussa lounaan, mutta muuten kyllä syödään näin: aamupala, lounas , päiväkahvi ( usein vaan kahvi ei aina edes keksiä), päivällinen ja iltapala
Noin klo 6.15-7 aamupala ( riippuen siitä mihi aikaan lapset menee kouluun)
lounas koulussa klo 11-12
päiväkahvi on klo 13.30-15, riippuen siitä miten lapset tulevat koulusta
päivälinen 15.30-17
iltapala klo 18 jälkeen, mutta ennen klo 19 ( paitsi harkkapäivinä )

Joka päivä 2 lämmintä ateriaa päivässä.

Pitää vielä se lisätä, että eihän ukkosi tarvitse syödä aina silloin kun muutkin syövät. Pitäköön oman rytminsä aterioissa mutta jos teillä on kasvavia lapsia niin kyllä he sen 2 lämmintä ateriaa tarvitsee.

No meillä syödään niin, että arkena (mies töissä, esikoinen koulussa) syödään lounas ja päivällinen. Vkonloppuisin syödään vain kolmen aikaan yksi lämmin ateria. Iltapala on ruokaisampi ja aamupala syödään vasta todella myöhään...

No juu. Kyllä mun mielestä on liian pitkä aika olla lounaasta eteenpäin ilman kunnon ruokaa. Ehkä niin päin voi joskus olla että lounas jää välistä, mutta ei kyllä päivällinen koskaan.

Isommat lapset syö koulussa ja mies töissä toisen lämpöisen ruuan, kolmonen syö useimmiten edellisen päivän ruokaa toisena lämpimänä ruokana.
Sitten kun loppu kööri palailee kotiin, teen toisen lämpimän ruuan.
Että juu, mua lukuunottamatta syödään kaksi lämmintä ruokaa päivässä plus ilta-ja aamupalat ja välipalat!

joo syödään. paitsi yleensä se menee niin että kaikki syö sen ensimmäisen koulussa/päiväkodissa ja toisen kotona. mutta vapailla tai vkl niin silloin tehdään itse se kaksi

kaksi lämmintä ateriaa päivässä, lisäksi aamiainen,välipala ja iltapala.. miten muuten kasvava lapsi jaksais... :o tai minä.. mähän pyörtyisin jos ei syötäis kun kerran päivässä :o

Noup.
Lapset syö koulussa ja kotona on vaan yksi lämmin ateria per päivä. Viikonloppuisinkin syödään vaan kerran.
Sitäpaitsi meen teini heräilee välillä viikonloppuisin vasta yhdentoista puoli kahdentoista nurkilla, joten syö aamupalaa lähes lounasaikaan :D

Yhteistyössä