V
vieras
Vieras
Laskin tuossa Pohjolan sivuilta sellaista vakuutusta, vuosihinnaksi tulee yli 500?!!! Paljonko te olette maksaneet kyseisestä vakuutuksesta ja mistä yhtiöstä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:En mä hintoja muista....esikoiselle otettiin IF:stä ja kuopukselle Pohjolasta.
Kallishan se on. Hinta tosin halpenee kun lapsi syntyy ja kasvaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ??täh:miksi semmosia otetaan?
ei meillä kellään ole mitään vakuutuksia..eikä mulla ollut koskaan lapsenakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ööh:aattelitko sitten yhtä raskautta viettää montakin vuotta...?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Laskin tuossa Pohjolan sivuilta sellaista vakuutusta, vuosihinnaksi tulee yli 500?!!! Paljonko te olette maksaneet kyseisestä vakuutuksesta ja mistä yhtiöstä?
Alkuperäinen kirjoittaja aurora81:Miten mä muistelin et se vuosimaksu oli n.300euroa Pohjolasta..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ööh:aattelitko sitten yhtä raskautta viettää montakin vuotta...?
Nyt mä en ymmärrä???
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:Ja niin,jos esim synnytyksen aikan tapahtuu jotain,hapenpuutetta tms niin kaikki korvataan kun on vakuutus jo otettu.
Esim jos jää kehitysvamma.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja aurora81:Miten mä muistelin et se vuosimaksu oli n.300euroa Pohjolasta..
Joo niin on, jos siellä on kotivakuutuskin...
Meillä ei ole, mutta ajattelin, että olisin hyödyntänyt bonuksia tuohon vakuutukseen.
Alkuperäinen kirjoittaja ??täh:miksi semmosia otetaan?
ei meillä kellään ole mitään vakuutuksia..eikä mulla ollut koskaan lapsenakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja c:Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:Ja niin,jos esim synnytyksen aikan tapahtuu jotain,hapenpuutetta tms niin kaikki korvataan kun on vakuutus jo otettu.
Esim jos jää kehitysvamma.
miten korvaat sen että lapselle jää kehitysvamma? vai antaako ne sieltä uuden terveen lapsen sulle?