Syntymättömälle lapselle vakuutus, mistä????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tietämätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tietämätön

Vieras
saako mistään vakuutusyhtiöstä syntymättömälle lapselle vakuutusta, ilman että siirtää kotivakuutusta samaiseen yhtiöön mistä haluaisi lapselle vakuutuksen. Meillä on ifissä vakuutukset mutta ifillä ei ole vakuutusta joka vakuuttaa lapsen jo heti syntymästä. Tosi hölmöä ifiltä mutta näillä mennään!!

Meillä on tapiolassa. Tosin on mulla siellä joku ihan minimaalinen kotivakuutuskin (ei oikeesti maksa juuri mitään, eikä kauheesti katakaan), jonka avulla sit saa ne alennukset vakuutusmaksuihin. Samoin on koirien vakuutukset siellä, muuten kaikki pohjalassa.

Alkuperäinen kirjoittaja tietämätön:
saako mistään vakuutusyhtiöstä syntymättömälle lapselle vakuutusta, ilman että siirtää kotivakuutusta samaiseen yhtiöön mistä haluaisi lapselle vakuutuksen. Meillä on ifissä vakuutukset mutta ifillä ei ole vakuutusta joka vakuuttaa lapsen jo heti syntymästä. Tosi hölmöä ifiltä mutta näillä mennään!!

Meillä oli kans Ifissä kaikki vakuutukset. Syntymättömän lapsen vakuutus otettiin Lähivakuutuksesta. Kallis ilman kotivakuutusta, mutta sieltä sen sentään sai.

kata 76 ;
itse asiassa meilläkin on 3 vuotiaan tytön vakuutus lähivakuutuksessa mutta tälle seuraavalle tulokkalle emme saa enää lähivakuutuksesta lapsivakuutusta ilman kotivakuutusta. Olivat kuulemma muuttaneet käytönnän vuoden alusta.

vak;
Mitä vakuutus aktiassa maksaa jos saan udella, edes noin hinta???

Alkuperäinen kirjoittaja tietämätön:
kata 76 ;
itse asiassa meilläkin on 3 vuotiaan tytön vakuutus lähivakuutuksessa mutta tälle seuraavalle tulokkalle emme saa enää lähivakuutuksesta lapsivakuutusta ilman kotivakuutusta. Olivat kuulemma muuttaneet käytönnän vuoden alusta.

No voi harmi! Oma tieto siis peräisin vuoden takaa :)

me tehtiin sillee että otettiin minimi kotivakuutus(jotain alle 50e maksaa) ja sit vauva vakuutus pohjantähdeltä. ainoo joka korvaa myös maitoallergisen korvikkeet apteekista. ja sit ku vauva on syntynyt ja parin kk ikäinen niin siirretään ifiin jos ei ole tullu allergiaa tms. eka on allerginen siks tehtii näin. se ifin vauvavakuutus on ihan surkee sopimus.lapsivakuutus on ollu ihan hyvä.

Alkuperäinen kirjoittaja olkkis74:
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Saa melkein joka paikasta jos on myös kotivakuutus ko. yhtiössä. Tarvii vaan ottaa useimmissa paikoissa 3kk ennen laskettua aikaa.

Kysymys olikin siitä että saako jos EI ole kotivakuutusta samasta firmasta... Tarkka täytyy olla... :D

Saa useimmista silti, on vaan kauhian kallis.
Mä niitä just tammikuussa soittelin, mut se tarvii olla tehtynä 2kk, joissakin jopa 3kk ennen laskettua aikaa.

iso kiitos infoistanne. Mulla on vielä 4 kk:tta aikaa lapsen syntymään joten vauhtia täytyy laittaa vakuutuksen etsimiseen!! Ihanaa kesää kaikille ja kiitos vielä:)

Pohjantähti korvaa ainoana yhtiönä maidonkorvikejauheet! Muilla se on ravintovalmisteena rajattu korvausten ulkopuolelle. Meille Lähivakuutus kertoi, että heilläkin se korvataan, mutta kävin lukemassa fine.fi sivustolla sen tutkimuksen ja selvisikin, että Pohjantähti on ainoa. Hiukan soitin lähivakuutukseen ja mussutin. Kaikki vakuutukset lähtee huomenna pohjantähteen. Ei voi tehdä muuta.

Yhteistyössä