synttärit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yks äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

yks äippä

Uusi jäsen
27.10.2007
10
0
1
hei vaan, miten ootte järjestäneet lastenne synttärit kun olette eronneet.
isällä ei intressejä ottaa lapsia, joten hän ei varmaankaan synttäreitäkään järjestä. ootteko kutsuneet myös miehenne suvun käymään syntymäpäiväkahveilla. ja miten nämä kaksi sukua ovat ehkä kohdatessaan toimineet .

Moi
Meillä miehen ex ei kutsunut miehen sukua lapsen synttäreille vaikka oletti että mies tulisi.Me ratkaisimme asian niin että mies ei mennyt vaan järjestimme ihan omat synttärit meille... no sanomistahan siitä tuli. Musta ois kuitenkin ollut ihan ok jos eksä ois kutsunut myös miehen suvun kotiinsa synttäreille, eihän suvun tarvitse riidellä keskenään vaikka lapsen vanhemmat ovatkin eronneet.

Toisaalta tunnet itse miehesi suvun paremmin, miten luulet että he suhtauvat sinuun eron jälkeen? Ja luuletko että ex hyväksyy sen että kutsut hänen sukulaisaan kylään?( ei kannata turhista riidellä exän kanssa...lapsen parhaaksi).Soita exälle ja kysy häneltä että voitko järjestää synttärit niin että myös hänen suku tulisi vai haluaako itse järjestää synttärit.

Meillä on miehen exän sukulaisia ollut meillä lapsen synttäreillä kun ex on ollut riidoissa heidän kanssaan ja ihan hyvin on mennyt kaikin puolin.

Saa tulla kuka vaan ja kaikkia kutsutaan.
Jopa entisen vaimon kavereita kävi.., lapsineen ja entinen vaimo myös tietty.
Oli jopa koko yön.
Oli kyllä hupaisaa huomata, että ketä jätti tulematta..., esim appiukko uusine vaimoineen ei ollu kiinnostunu lastenlastensa kaksoisynttäreistä, vaikka asuu 10 kilsan päässä.
Anoppikin vaan käväs pikapikaa aikasin aamulla, vaikka kutsuin miehineen tulemaan, ei tullu, asuu 200 metrin päässä.

Hyvä paikka testata suvun ja kavereitten suhtautumista ( entisen vaimon kavereitten ).
Siis leikkimielellä..., hupaisaa..., mutta ei merkitystä.
Eikä saakkaan olla.
Ens vuonna kutsutaan taas kaikki :)

hei kiitos teille jotka ehditte vastaan. tuli tosi mukava olo sillä kukaan ei kuitenkaan latista kutsumasta tota toista sukua. ja lasten parhaaksihan tässä kaikki tehdään.tuli tosi ihana olo kiitos vaan vastanneille. ja saa muutkin ottaa kantaa vielä sillä aina on mukava kuulla varsinkin miten teillä on käynyt. ei muuta kuin hauskaa syksyä kaikille

Tyttöjen synttärit on pidetty eron jälkeen meillä, koska ex ei jaksa järjestää mitään.. Hyvä niin sillä mä nautin kaikesta järjestämisestä, varsinkin synttäreistä.
Meillä järjestelyt on toiminut niin, että mun puoli; sukulaiset ja kaverit tulee eri päivänä, kun ex:n puoli; vanhemmat, isovanhemmat ja sisarukset perheineen. Ihan vaan pelkästään jo tilan puutteen vuoksi ja nyt muutenkin parempi niin. Hyvin on toiminut, koska ollaan väleissä kuitenkin ja kiva nähdä ainakin pari kertaa vuodessa kaikkia..

Meillä on kaikki ollu samaan aikaan pojan synttäreillä,mun puolen poppoo ja pojan isän puolen poppoo...kaikki ollaan hyvissä väleissä ja tekemisissä viikottain.Olipa ex anoppi(esikoisen mummi) nyt 2kk vanhan poikani ristiäisissäkin. En ole riitelevää tyyppiä... :)

Yhteistyössä