M
melkein synttärisankari
Vieras
Miehen piti ostaa mulle puhelin, mutta autoa piti korjata, ja siihenhän se raha sit menikin...300? pelkän paskan korjaukseen ja katsastukseen....siihen päälle vielä auton osamaksu melkein saman verran...
Mies on pettyny kun ei lahjaa saanu ostettua ja yritän sille puhua että ei se mitään, ei se haittaa....mutta on itselläkin paha mieli.
Joka vuosi sama juttu, AINA kaikki menee mönkään kun mulla synttärit.
Ja ei mä en juhli synttäreitäni, en ole aikoihin juhlinut, mutta keskenämme miehen kanssa yleensä sen verran "juhlitaan" että sankari saa aamupalan sänkyyn ja sitten lahjan.
Täytekakkuakaan ei kannata kotona tehdä, kun torstaina lähdetään reissuun ja mummo lupasi tehdä sitten...
...on vaan tosi paha mieli.
Mies on pettyny kun ei lahjaa saanu ostettua ja yritän sille puhua että ei se mitään, ei se haittaa....mutta on itselläkin paha mieli.
Joka vuosi sama juttu, AINA kaikki menee mönkään kun mulla synttärit.
Ja ei mä en juhli synttäreitäni, en ole aikoihin juhlinut, mutta keskenämme miehen kanssa yleensä sen verran "juhlitaan" että sankari saa aamupalan sänkyyn ja sitten lahjan.
Täytekakkuakaan ei kannata kotona tehdä, kun torstaina lähdetään reissuun ja mummo lupasi tehdä sitten...
...on vaan tosi paha mieli.