Synttärit ja miehen pitkät piuhat...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Siis voihan sanon minä noita ukkoja. Joku yhdistävä piuha sieltä päästä puuttuu, ei tää taas muulla selity...

Mulla on synttärit tänään. Ei ollu tarkotus juhlia tai mitään, mieskin pitkään töissä ja illalla oli menossa harrastuksilleen. No, soitti tuossa hetki sitten, että sai yllättäen kaverilta 2 vapaalippua tän iltaselle keikalle. Että voikos hän mennä. Mä purin huultani puoli minuuttia, kokosin itteni ja sanoin erittäin rauhallisella äänellä, että kenenkä kanssa meinasit mennä. Eipä tuo ollut ehtinyt miettiä. Purin huultani toiset puoli minuuttia ja sanoin vielä rauhallisemmin, että tänään on mun synttärit ja mua voisi vähän harmittaa jos ukko itekseen lähtis ja lasten iltahommat jäis (taas ) mulle. Mies siihen vähän tympiintyneenä tokaisi, että ei hän sitten mene. Odotin taas tovin ja kysäisin, että mitäpä jos me mentäis sinne keikalle yhdessä? Nyt oli miehen vuoro mennä hiljaiseksi ja lopulta sai sanottua että ai niin, jospa hän koittaisi saada lapsille hoitajan illaksi.

Että jos hyvin käy, niin pääsen synttäreitä juhlimaan "yllätyskeikalle". Vähän vaan piti ukkoa potkia ennen kun hoksasi mulle "yllätyksen" järjestää... :D :D

Yhteistyössä