Synttärilahjasta palautetta :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huuhkajatar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Huuhkajatar

Aktiivinen jäsen
08.10.2005
12 193
0
36
Kokkola
Perjantaina kirjoitin kuinka eräs synttärikutsu tuli tytölle niin myöhään ja mietin voinko laittaa vitosen kuoreen.
Tein noin ja kioskilta haettiin äkkiä karkkipussi lisäksi. Tyttö tuli just synttäreiltä, hän oli sanonut ettei keretty kauppaan siksi lahja on tällainen, lahjan saaja oli vastannut vaivihkaa että "ei se mitään, kyllä tää vitonen on parempi kuin lelut".

Eli jos kymmenvuotiaalle ei keksi lahjaa niin rahakin on tervetullutta. =)

No, tämäkin sopii joillekkin,joillekkin ei. Minä joskus annoin lapselle joka täytti 11v lahjaksi 20e, oli heittänyt kuoren roskien mukaan ja ongin sen kuoren sieltä sitten lapselle joka sanoi, että toitko mitään lahjaa... :(

Alkuperäinen kirjoittaja sss:
No, tämäkin sopii joillekkin,joillekkin ei. Minä joskus annoin lapselle joka täytti 11v lahjaksi 20e, oli heittänyt kuoren roskien mukaan ja ongin sen kuoren sieltä sitten lapselle joka sanoi, että toitko mitään lahjaa... :(

No tuo lapsi nyt ei vaan selvästi osannu käyttäytyä!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Miten niin? Siisti lapsi heitti kuoren roskiin eikä jättänyt lojumaan. Mistä tuon ikäinen välttämättä voi tajuta, että lahja voi tulla kuoressa rahana?

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Miten niin? Siisti lapsi heitti kuoren roskiin eikä jättänyt lojumaan. Mistä tuon ikäinen välttämättä voi tajuta, että lahja voi tulla kuoressa rahana?

No kyllä mä olisin 11-vuotiaana tajunnu, että on epäkohteliasta kysyä joltain toiko mitään lahjaa!

No ihan oma vikasi kun et laittanut rahaa niin että se huomataan. Kuka nyt synttäritohinoissa malttaisi kuoria niin tarkkaan katsoa.

Yhteistyössä