\
Onkohan meidän lapsilla sama mummo?
En ois kuvitellut että toista vastaavaa tapausta voisi ollakaan! Kunnes tapasin mieheni tädin, joka kutsuttiin lapsen syntymäpäiville: Hän toi mustia banaaneja ja haisevia pehmeitä viinirypäleitä!!! Lahjaksi siis kaksivuotiaalle... Moitti vielä minua, kun en laittanut niitä pöytään, muiden syötäväksi 
Alkoholi kuuluu kuvaan ainakin meidän tapauksen naikkosilla. Itseensä kaatavat jaloviinaa ja kalleinta tupakkia tupruttavat, mutta ne lapset sitten saa mitä roskakorista tai kirpparilavalta löytyy...
Tuo kirpparimummo eli äitini antoi muuten minulle lakkiaislahjaksi lupauksen lahjakortista hierojalle... siis lupauksen, lämmittihän se kovin. 20-vuotislahjaksi sain sinisen, poikien 160 cm tuulipuvun kirpparilta...
Onneks on omastakin takaa vaatetta ja ruokaa, eikä tarvi kuin nauraa tuollaisille almuille
Alkuperäinen kirjoittaja 11.10.2005 klo 17:03 äitiliini kirjoitti:Meillä ei toinen mummo anna mitään esim. jouluna. Ja synttäreillä toi takavuosina muovipussillisen kirpparilta ostettua vaatetta. Ja ne oli sellasia etten itse edes veisi sellaisia kirpparille ( lue: rikkinäisiä ja nuhruisia vuosimallia yksjakaks... )
Onkohan meidän lapsilla sama mummo?
Alkoholi kuuluu kuvaan ainakin meidän tapauksen naikkosilla. Itseensä kaatavat jaloviinaa ja kalleinta tupakkia tupruttavat, mutta ne lapset sitten saa mitä roskakorista tai kirpparilavalta löytyy...
Tuo kirpparimummo eli äitini antoi muuten minulle lakkiaislahjaksi lupauksen lahjakortista hierojalle... siis lupauksen, lämmittihän se kovin. 20-vuotislahjaksi sain sinisen, poikien 160 cm tuulipuvun kirpparilta...
Onneks on omastakin takaa vaatetta ja ruokaa, eikä tarvi kuin nauraa tuollaisille almuille