Synttärit ja yksin

• Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
Kuopus meni jo nukkumaan...herää taas aamuyöllä. Koirakin vetelee hirsiä. Systerin sakki on mökillä, esikoinen jossain kavereineen. Mulla on flunssa. Mukissa kylmää kahvia, sitä tässä iässä tarvitseekin jo aika paljon. Telkkarista ei tule mitään. Ja väitetään, että vanhuus ei tule yksin : /

Keittiönoita
[QUOTE="vieras";22246141]No voihan... Hyvää syntymäpäivää kuitenkin. Sulla pitäis olla herkkuja ja joku hömppä leffa tunnelmaa kohottamassa:)[/QUOTE]

Kiitos :) Yle Teemalta alkaa klo 22 joku surrealistinen psykologinen trilleri. Siihen asti pitäisi keksiä jotain tekemistä. Pitäisiköhän opetella jodlaamaan? :confused:

"valma"
Isot onnittelut täältä yhdeltä pitkään taustalla olleelta. Meillä muu porukka kanssa flunssassa ja mustaherukka mehua niille lämmittelen. Pikaista paranemista ja ensi syntääreillä juhlit tämänkin päivän edestä :)

Keittiönoita
[QUOTE="valma";22246181]Isot onnittelut täältä yhdeltä pitkään taustalla olleelta. Meillä muu porukka kanssa flunssassa ja mustaherukka mehua niille lämmittelen. Pikaista paranemista ja ensi syntääreillä juhlit tämänkin päivän edestä :)[/QUOTE]
Kiitos :) Ja paranemisia sinnekin. Ensi synttäreillä lienee pakko juhlia, ellen päätä paeta jonnekin ulkomaille ko päivänä.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22246170:
Kiitos :) Yle Teemalta alkaa klo 22 joku surrealistinen psykologinen trilleri. Siihen asti pitäisi keksiä jotain tekemistä. Pitäisiköhän opetella jodlaamaan? :confused:
Ainakin saattaisit herättää kuopuksen seuraksi:) ja voihan sitä jodlaamisen taitoa vielä tarvita jossain...kai..ehkä...EI, ÄLÄ TEE SITÄ:)

Keittiönoita
[QUOTE="vieras";22246212]Ainakin saattaisit herättää kuopuksen seuraksi:) ja voihan sitä jodlaamisen taitoa vielä tarvita jossain...kai..ehkä...EI, ÄLÄ TEE SITÄ:)[/QUOTE]
Koskaan ei kyllä voi tietää, jos siitä jodlaustaidosta olisi joskus vielä hyötyäkin. Saattaa kyllä käydä niin, että puudeli päättää alkaa jodlaamaan myös ja naapuri soittaa poliisit, koska epäilee eläinrääkkäystä..hmmph :/

Miä
Oikein hyvää syntymäpäivää, miun lempinoitani :heart: Voisit tulla meille, toinen karvajalka tappelee hiiren kanssa ja toinen mouruaa ihan joutessaan. Siun jodlaus sopis kivasti siihen väliin :D

bdt
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22246133:
Kuopus meni jo nukkumaan...herää taas aamuyöllä. Koirakin vetelee hirsiä. Systerin sakki on mökillä, esikoinen jossain kavereineen. Mulla on flunssa. Mukissa kylmää kahvia, sitä tässä iässä tarvitseekin jo aika paljon. Telkkarista ei tule mitään. Ja väitetään, että vanhuus ei tule yksin : /
Onnittelut Vaa'alle. Hei, mikäli oikein muistat olet Leski/Sinkkunainen ja lapsesi ovat täysi-ikäisiä.
Minä itse kun olen ikuinen pissis, en ymmärrä mikset hommaa elämääsi sutinaa ,olet niin fiksu ja ilmeisesti myös ihan kivannäköinen nainen. Nyt kaipailet seuraa pimeneviin talvi-iltoihin joten pistä toimeksi, ei me tästä enää nuorennuta !
Itsekin poden yksinäisyyttä kun lapset ovat menoissaan ja mieskin töissä . Moniavioisuus kun on kielletty niin odottelen sitten niitä eläkevuosia että voin syysiltoja miehen kanssa viettää.
Tämä siis kaikki pelkällä hyvällä ja synttärionnittelut lisäksi !

Yhteistyössä