Synttärit ja yksin

• Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
Kiitos kaikille * tarjoaa kääretorttua*

Minerva: Kerrassaan pettämätön logiikka :D

Miä: Asut liian kaukana, muuten voisin tullakin :(

bdt: Ei mitään sutinaa :O Ne tuppaa olemaan nuo ikäiseni miehet varsinaisia einariepätoivoja ja jos erehtyy niille puhelinnumeronsa antamaan, niin hetken päästä ne on kantamassa hammasharjaansa sun kylpyhuoneeseen. Joku lomaromanssi voisi olla ihan jees, mutta ei mulla ole vähään aikaan tiedossa lomaa.

bdt
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22246436:
Kiitos kaikille * tarjoaa kääretorttua*

Minerva: Kerrassaan pettämätön logiikka :D

Miä: Asut liian kaukana, muuten voisin tullakin :(

bdt: Ei mitään sutinaa :O Ne tuppaa olemaan nuo ikäiseni miehet varsinaisia einariepätoivoja ja jos erehtyy niille puhelinnumeronsa antamaan, niin hetken päästä ne on kantamassa hammasharjaansa sun kylpyhuoneeseen. Joku lomaromanssi voisi olla ihan jees, mutta ei mulla ole vähään aikaan tiedossa lomaa.
**
Jep, olet siis fiksu :)
No mutta , who knows ja minä olen ikipissisromantikko. Naurattaa oikein kun olen aina etsimässä kavereillekin miesseuraa. Whats my problem ? JOka tapauksessa, yksinkin on hyvä osata olla ja todellakin mielummin yksin kuin Einarin ET:n kanssa.
No mut onhan sulla meidät :)

Paljon onnea Keittis! :flower: :flower:
Ja eiköhän sulla ole vielä useampi syntymäpäivä edessä, jolloin voit juhlia isolla porukalla. Ota ilo irti tästä illasta: katso se leffa ja paa kylmän kahvin tilalle mukiin jotain lämmintä teetä ja maistele kääretorttua. :)

"poikia3"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22246436:
Sun pitää Keittis ruveta puumanaiseksi ja hommata nuorempi mies. Mun työkaveri on muuten ikäisesi ja niin vain seurustelee itseään yli 10 vuotta nuoremman miehen kanssa

Keittiönoita
[QUOTE="poikia3";22246624]Sun pitää Keittis ruveta puumanaiseksi ja hommata nuorempi mies. Mun työkaveri on muuten ikäisesi ja niin vain seurustelee itseään yli 10 vuotta nuoremman miehen kanssa[/QUOTE]
Mä olin nelikymppisenä. Ei jaksa enää pian viiskymppisenä, pitää keksiä joku uusi juttu :D

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22246519:
Kiitos :) Koira heräsikin mun kaveriksi, kun hain jääkaapista kääretorttua :D

nellustiina: Mä olen nähnyt tuon elokuvan pariinkin otteeseen.
Jep toi leffa on kyl niin loppuunkulunut mut pakko se on kattoo :D uskallan jopa yksin sen kattoo nytku ukko on tallis ruuvaas... Kuinka sä uskallat kattoo sen teeman leffan..hrrr aivan meni kylmätväreet ku luki mistä kertoo...

Keittiönoita
Jep toi leffa on kyl niin loppuunkulunut mut pakko se on kattoo :D uskallan jopa yksin sen kattoo nytku ukko on tallis ruuvaas... Kuinka sä uskallat kattoo sen teeman leffan..hrrr aivan meni kylmätväreet ku luki mistä kertoo...
Hyvin uskallan. Mulla on täällä koira sekä nukkumassa lähinnä Che Guevaraa muistuttava kuopus :D Sammutan valot, laitan kynttilöitä palamaan ja vain pienen lukulampun, jotta näen kutoakin. Peittoa vähän jalkojen päälle ja eikun pelkäämään :vampire:

Yhteistyössä