synttäreistä

Mies on muutaman vuonna käynyt pojan synttäreillä exänsä luona,ollut mulle ihan ok.mutta nyt meillä yhteinen lapsi enkä todellakaan halua että mieheni vie lastani exänsä luo vaikka kuinka olisi synttäripäivä.
Mieheni mielestä kuuluu tottakai mennä.Mitä mieltä olette asiasta,miten teillä synttärit hoidetaan?
Enhän minäkään käy exäni luona yksin enkä lapsemme kanssa.
 
peuhu
Me järkätään aina omat synttärit meille jonne kutsutaan miehen puolen vanhemmat ja tuttavat. Niin meillä on tehty aina niin kun Äitinsä ei kutsunut miehen puolen sukulaisia synttäreille eron jälkeen mut miehen kyllä ois kuulemma pitänyt mennä.Poikahan saa näin tupla lahjat ja synttärit niin ihan kiva hänen kannaltaan.
 
Me juhlittiin synttärit meillä meidän kavereitten kesken ja äitillänsä juhlivat sitten sen puolen kaverit ja tuttavat. Rippijuhlat sitten pidettiin sekä pidetään äitillä, kun välit kuitenkin suht hyvät. Ja heillä isompi asunto. Yhdessä tehdään sitten syötävät sinne, jaetaan tasapuolisesti tekemiset.
 
meillä juhlitaan synttärit yleensä kahteen kertaan, johtuen ihan pitkästä(?) matkasta, 250km. mutta joskus on saatu onnistumaan niin että esim lasten isä on päässyt osallistumaan synttäreille jotka järjestettiin meillä. joskus ärsyttää mutta yritän ajatella lasten kannalta. kun näkee mikä riemu on siitä että isäkin on paikalla... =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:06 vieras kirjoitti:
Mies on muutaman vuonna käynyt pojan synttäreillä exänsä luona,ollut mulle ihan ok.mutta nyt meillä yhteinen lapsi enkä todellakaan halua että mieheni vie lastani exänsä luo vaikka kuinka olisi synttäripäivä.
Mieheni mielestä kuuluu tottakai mennä.Mitä mieltä olette asiasta,miten teillä synttärit hoidetaan?
Enhän minäkään käy exäni luona yksin enkä lapsemme kanssa.
Lapsen äidin puolelta olisi kohteliasta kutsua myös sinut. Niin minäkin tein vaikka en edes tuntenut exäni uutta vaimoa enkä sen paremmin halua tutustuakaan. Vietimme kuitenkin kaikki yhdessä hauskan päivän ja tämä varmaan tulee toistumaan nyt joka vuosi.
 
En minäkään anna viedä lastani sisarusten synttäreille, mieheni exä kutsuu aina vain mieheni, ja on edelleen mieheni perään joten ei mene enää miehenikään lastensa synttäreilla. pidetään omat sit ku lapset ovat meillä.
 
Meillä mies ei olisi mennyt lainkaan lapsen äidin järjestämille synttärijuhlille, ellei äiti olisi kutsunut minuakin. Mutta kun kutsui minutkin, ei mies tainnut edes paljon miettiä, mennäänkö juhliin vai ei (minä sain tietysti itse valita, menenkö vai en).

Lapsen synttärit ovat nyt pari kertaa osuneet meidän lapsiviikollemme, joten ajomatka juhliin on ollut melkoinen, lähes 200km suuntaansa.. Lapsen äiti on kuitenkin halunnut järjestää juhlat ja isälle se on sopinut, joten mikäs siinä, vaikkei se minusta kauhean järkevältä ole tuntunutkaan. Toisella kertaa olimme kaikki juhlissa, toisella kertaa olin sattumalta (?) töissä, joten isä oli lastensa kanssa juhlissa. Saa nähdä, miten seuraavalla kerralla...
 

Yhteistyössä