vieras
Esikoinen vajaa 3 v silloin. Eli ei varmaan voi jäädä yöksi, vaan pitää mennä lapsen kotiin?
siis kahdesta eri perheestä kyse.Alkuperäinen kirjoittaja mie:kyllä silloin kun minä olin oyssissa esikoista synnyttämässä niin siellä oli perhehuoneessa olijoilla esikoiset mukana, toinen oli jotain alta 2v ja toinen oli sit varmaan just sen vuoden.
Eihän tässä synnytyksestä ollutkaan käsittääkseni kyse.Alkuperäinen kirjoittaja Uskomatonta:No voi jumalauta, eikö sinne synnyttäänkään enää nykyään voi olla menemättä ilman esikoisia ja toisia ja neljänsiä. En ole hullumpaa kuullut.
Harjoitelkaa sitä yökylää, ei se lapsi siihen kuole.
niin lapsi ei pärjää isänsä kanssa kotrona vai?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Esikoinen ei ole koskaan ollut yökylässä ja on arka lapsi. Kyllä mä pärjään ilman miestä ja lasta, mutta pärjääkö lapsi?
Tottakai voisin mennä yksin osastolle, mutta ajattelen esikoista. Jos sen saisi sinne perhehuoneeseen mukaan. Sairaalassa kuitenkin ollaan monta päivää.
Tätä minäkin mietin, että miksi ei voi yöpyä isänsä kanssa? Kivempi se on kuin sairaala...Onhan se isäkin lapselle tärkeä.Alkuperäinen kirjoittaja kk:niin lapsi ei pärjää isänsä kanssa kotrona vai?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Esikoinen ei ole koskaan ollut yökylässä ja on arka lapsi. Kyllä mä pärjään ilman miestä ja lasta, mutta pärjääkö lapsi?
Tottakai voisin mennä yksin osastolle, mutta ajattelen esikoista. Jos sen saisi sinne perhehuoneeseen mukaan. Sairaalassa kuitenkin ollaan monta päivää.
Mitä te teette, jos perhehuoneita ei ole silloin teille?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Niin tietääkö kukaan Helsingin Naistenklinikasta?
Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:Mä en ole koskaan ymmärtänyt perhehuonetta, miksi sen isän pitäisi olla siellä koko ajan. Meidän sairaalassa noita perhehuoneita ei enää edes ole.