S
synnyttämään
Vieras
Missä asennossa synnytit? Ja te, joilla useammasta synnytyksestä kokemusta, useammasta asennosta, mikä oli helpoin ja mukavin asento?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Esikoisen synnytin ns. perinteisessä puoli-istuvassa asennossa. Aivan kamala asento!
Kuopuksen synnytin kyljelläni ja olipa niin paljon parempi asento kuin edellinen... Paljon helpompi ponnistaa.
Alkuperäinen kirjoittaja SexyAnnika:Sori, kun laitan nyt tänne viestin seksistä, mutta en osaa aloittaa uutta keskustelua...
Siis: millaisesta seksistä te pidätte ja millaisista seksiasennoista?
Minä ja mieheni haluttaisi pitää tänään "rajut seksibileet" ja tarvittaisi kivoja seksiasentoja.
Tiedättekö siis hyviä seksiasentoja? (mielellään siis rajuja!)
Alkuperäinen kirjoittaja SexyAnnika:Sori, kun laitan nyt tänne viestin seksistä, mutta en osaa aloittaa uutta keskustelua...
Siis: millaisesta seksistä te pidätte ja millaisista seksiasennoista?
Minä ja mieheni haluttaisi pitää tänään "rajut seksibileet" ja tarvittaisi kivoja seksiasentoja.
Tiedättekö siis hyviä seksiasentoja? (mielellään siis rajuja!)
Alkuperäinen kirjoittaja synnyttämään:Ajattelin itsekin tuota kyykkyasentoa, aiemmat olen ponnistanut selällään eikä muuta mahdollisuutta edes annettu :/
Mietin jos olisi polvillaan sängyllä ja nojaisi vaikka mieheen? Onkohan ihan mahdoton asento...