Synnytysasentoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja synnyttämään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Esikoisen synnytin selinmakuulla, oli huonoin mahdollinen asento. Kakkosen synnytin kyykyssä sängyllä ja jos kolmannen joskus tekisin niin samassa asennossa ponnistaisin hänetkin maailmaan.

Esikoisen synnytin ns. perinteisessä puoli-istuvassa asennossa. Aivan kamala asento!
Kuopuksen synnytin kyljelläni ja olipa niin paljon parempi asento kuin edellinen... Paljon helpompi ponnistaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Esikoisen synnytin ns. perinteisessä puoli-istuvassa asennossa. Aivan kamala asento!
Kuopuksen synnytin kyljelläni ja olipa niin paljon parempi asento kuin edellinen... Paljon helpompi ponnistaa.

samoin.

Ajattelin itsekin tuota kyykkyasentoa, aiemmat olen ponnistanut selällään eikä muuta mahdollisuutta edes annettu :/
Mietin jos olisi polvillaan sängyllä ja nojaisi vaikka mieheen? Onkohan ihan mahdoton asento...

Synnytin perinteisessä puoli-istuvassa ja passas mulle hyvin... ponnistusvaihe kesti 13min =)

Nyt kävin tutkii sitä synnytystuolia, hurjan näköinen laitos (siis se relaxbirth tuoli) mutta olis ehkä kiva kokeilla...

Mä synnytin sängyllä ja hyvin meni. En ikinä uskaltais jakkaralla tms, tuntuis jotenkin, että menee hallinta itseltä ja tulee kaikki elimet sun muut sieltä vauvan mukana. Ei tietenkään tule, mutta silti kammoksun sitä.

Sori, kun laitan nyt tänne viestin seksistä, mutta en osaa aloittaa uutta keskustelua... :)
Siis: millaisesta seksistä te pidätte ja millaisista seksiasennoista? :)
Minä ja mieheni haluttaisi pitää tänään "rajut seksibileet" ja tarvittaisi kivoja seksiasentoja.
Tiedättekö siis hyviä seksiasentoja? (mielellään siis rajuja!)

Alkuperäinen kirjoittaja SexyAnnika:
Sori, kun laitan nyt tänne viestin seksistä, mutta en osaa aloittaa uutta keskustelua... :)
Minä ja mieheni haluttaisi pitää tänään "rajut seksibileet" ja tarvittaisi kivoja seksiasentoja.

Aloituksen tekeminen on helppoa, klikkaat vain aloita uusi keskustelu. Juuri nyt ei teidän rajut seksibileet kiinnosta, sori vain :D

Alkuperäinen kirjoittaja SexyAnnika:

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja synnyttämään:
Ajattelin itsekin tuota kyykkyasentoa, aiemmat olen ponnistanut selällään eikä muuta mahdollisuutta edes annettu :/
Mietin jos olisi polvillaan sängyllä ja nojaisi vaikka mieheen? Onkohan ihan mahdoton asento...

Kaveri oli synnyttänyt toisen lapsensa sängyllä polvillaan nojaten jumppapalloon. Oli kuulemma ollut vallan hyvä asento sekin.

Yhteistyössä