Synnytys oli vaarallinen; tyttövauva painoi yli 5kg!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainnen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Eeva";22263431]Sokerivauvoista en tosiaan paljon mitään tiedä, mutta kyllä tuo kuvan lapsi minusta on aika paksu. Tai ehkä nuo mun isot (4-5kg) vauvat on sitten olleet poikkeuksellisen laihoja, mutta ei niissä ole kenessäkään ollut mitään tuollaista löllyvää.

Toisten vauvoja ei ole silleen tullut (alastomana) katseltua. Onko tuo "tavallisen" näköinen vauva?[/QUOTE]

mä tarkotin luustoon verrattuna massa...tohon luustoon ei ole paksu vauva!

Minä myös saanu reilu 5 kilosen pojan, mittaa oli 55cm, sektiolla. Eikä sokereissa ollu koko raskaus aikana mitään. Ja söin hyvin vähä mitään herkkuja, eikä kiloja ittelle tullu ku 7kg jotka jäi kaik sairaala reissulle. Ja parin viikon päästä kun ittellä turvotus häipyi lähti siinä ajassa vielä 5kg. Ei se mitä äiti suuhun laittaa kerro todellakaan minkä kokoinen vauva on, paitsi sitte jos sokereissa jotain on. Lapsi mennyt normaalikäyrällä 9kk asti ja paino alkoi tasaantua pian syntymän jälkeen kovaa vauhtia. Kaikki huokaili pojan painoa, juu olihan sitä mutta ihan normi lapsi tullu ja tämä nykyään aika yleistä! Ja olihan tuotamittaakin.. ei siis mikään läskivauva silti.

Yhteistyössä