Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:mulla meni kyllä välillä silleen näkö mustaksi ja näin hetken "tähtiä", mutta ei kuitenkaan pyörryttänyt silleen että olisin tuntenu et taju lähtee. eli en mä tiedä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Parempi asento. Se asento, missä epiduraalia laitetaan on useimmissa tapauksissa todella hankala. JA käynnistys tekee synnytyksestä aina hankalamman, joten jos vain voi välttää... Ei esim kannata automaattisesti yliaikaisuuden takia käynnistää päivänä x tms.
Kysymykseen: En meinannu. Avautumisen lopussa olin väsähtää, mutta olin pikemminkin ärtynyt kivulle, ei käynyt lähelläkään viedä tajua.
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Parempi asento. Se asento, missä epiduraalia laitetaan on useimmissa tapauksissa todella hankala. JA käynnistys tekee synnytyksestä aina hankalamman, joten jos vain voi välttää... Ei esim kannata automaattisesti yliaikaisuuden takia käynnistää päivänä x tms.
Kysymykseen: En meinannu. Avautumisen lopussa olin väsähtää, mutta olin pikemminkin ärtynyt kivulle, ei käynyt lähelläkään viedä tajua.
Alkuperäinen kirjoittaja :d:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Parempi asento. Se asento, missä epiduraalia laitetaan on useimmissa tapauksissa todella hankala. JA käynnistys tekee synnytyksestä aina hankalamman, joten jos vain voi välttää... Ei esim kannata automaattisesti yliaikaisuuden takia käynnistää päivänä x tms.
Kaikkitietävä on taas paikalla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Parempi asento. Se asento, missä epiduraalia laitetaan on useimmissa tapauksissa todella hankala. JA käynnistys tekee synnytyksestä aina hankalamman, joten jos vain voi välttää... Ei esim kannata automaattisesti yliaikaisuuden takia käynnistää päivänä x tms.
Meneekö siinä epiduraalin laitossa yleensä kauankin??? Kun mulla tuli useita supistuksia, ennen kuin oli laitettu. Ja ne varmaan sen tajun meinasi viedä, kun ei saanut edes liikkua tai mitään, piti vaan maata paikallaan!!
Alkuperäinen kirjoittaja mimmu:Alkuperäinen kirjoittaja :d:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Parempi asento. Se asento, missä epiduraalia laitetaan on useimmissa tapauksissa todella hankala. JA käynnistys tekee synnytyksestä aina hankalamman, joten jos vain voi välttää... Ei esim kannata automaattisesti yliaikaisuuden takia käynnistää päivänä x tms.
Miten niin? Mä uskon, että tuo on ihan tottakin, että kaikesta paras olis tietenkin jos vauva itestään lähtis syntyyn..
Alkuperäinen kirjoittaja :d:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Parempi asento. Se asento, missä epiduraalia laitetaan on useimmissa tapauksissa todella hankala. JA käynnistys tekee synnytyksestä aina hankalamman, joten jos vain voi välttää... Ei esim kannata automaattisesti yliaikaisuuden takia käynnistää päivänä x tms.
Alkuperäinen kirjoittaja :d:Alkuperäinen kirjoittaja mimmu:Alkuperäinen kirjoittaja :d:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Parempi asento. Se asento, missä epiduraalia laitetaan on useimmissa tapauksissa todella hankala. JA käynnistys tekee synnytyksestä aina hankalamman, joten jos vain voi välttää... Ei esim kannata automaattisesti yliaikaisuuden takia käynnistää päivänä x tms.
Miten niin? Mä uskon, että tuo on ihan tottakin, että kaikesta paras olis tietenkin jos vauva itestään lähtis syntyyn..
Mutta kun se päivä x on vaan joskus asetettava kun kaikki lapset ei ymmärrä tulla ulos edes sillon 43 viikolla. Mun edellinen kommentti oli lähinnä NinaTT:n muille "olen yhden lapsen äiti ja tiedän kaikesta kaiken"- tyyppisille jutuille.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Parempi asento. Se asento, missä epiduraalia laitetaan on useimmissa tapauksissa todella hankala. JA käynnistys tekee synnytyksestä aina hankalamman, joten jos vain voi välttää... Ei esim kannata automaattisesti yliaikaisuuden takia käynnistää päivänä x tms.
Meneekö siinä epiduraalin laitossa yleensä kauankin??? Kun mulla tuli useita supistuksia, ennen kuin oli laitettu. Ja ne varmaan sen tajun meinasi viedä, kun ei saanut edes liikkua tai mitään, piti vaan maata paikallaan!!