Synnytys ahdistaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ketjun aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Ketjun aloittaja"

Vieras
Mulla on laskettu päivä tänään, joten synnytys on varmasti odotettavissa suht pian. Sain juuri tietää, että mulla on streptokokki, ihan niin kuin edelliselläkin kerralla, jolloin sain siitä kohtutulehduksen. Mulla on ollut sellaista pientä kipuilua ja tuntemuksia, ja joka kerta jähmetyn aivan kankeaksi, kun pelkään, että nytkö se alkaa. Tiedän, että olisi hyvä vaikka kävellä hieman, että synnytys pääsisi käynnistymään, mutta jotenkin en vain pysty siihen.

Mikä sua siis siinä synnytyksessä ahdistaa? Eikö siihen streptoon kuitenkin saa antibiootin jo siinä synnytyksen aikana!

Voisitkohan soittaa synnärille ja jutella tuosta ahdistuksesta? Jos se helpottais sun oloa.

Ahdistaa, kun viimeksi oli niin kamala synnytys, aika suureksi osaksi tuon kohtutulehduksen takia (synnytys käytännössä pysähtyi). Otettiin multa viimeksikin streptokokki, mutta antibiootti annettiin vasta sitten, kun tulehdusarvot olivat jo aika korkealla - en tiedä miksi! En tiedä, voisiko olla sitten niin, että viljelyn vastaukset eivät olleet vielä tulleet, mutta kun saliin siirryin, oli testistä kulunut jo hyvästi toista vuorokautta.

En tiedä, auttaako tässä enää mikään puhe. Pelkopolilla olen käynyt ja synnytystapa-arviossa myös

Mua kanssa ahdistaa, vaikka takana kaksi ihan hyvin mennyttä synnytystä. Viikkoja nyt 39 ja ja joka aamu olen todella helpottunut kun ei ole yöllä synnytys alkanu. Ja todellakaan en tee mitään minkä sanotaan käynnistävän synnytyksen. Tää on ihan tyhmää kun eipä sitä vauvaa synnyttämättä ulos saa. Mä en tiedä mikä mua ahdistaa kun edellisellä kerralla todella odotin kuumeisesti et alkaispa jo!Ehkä mulla on joku paha aavistus ja tästä ei sitten hengissä selvitä. Olis varmaan kannattanu ajatella asiaa ennen kun vauvaa suunnitteli, mutta enpä olis arvannu et mua alkais tällee ahdistaa.

Niin muakin ahdisti/ahdistaa.

Vaadin suunnitellun sektion (taustalla tosi huonoja synnytyskokemuksia) ja enää pelottaa että mitä jos synnytys alkaakin itsestään ennen sitä ja vastassa joku mulkku lääkäri joka pakottaa synnyttämään alakautta?!

Tsemppiä kaikille.

Yhteistyössä