A
ap
Vieras
Tuntuu, että sitä tukkaa on joka paikassa, lattialla, vaatteissa, vauvassakin. Olen lukenut jostakin, että näihin aikoihin voi olla sulkasato, mutta kuinka kauan tätä kestää? Kammottavaa! Kokemuksia?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ok, kiitos. Tämä ei ollut eka synnytys, mutta en muista kokeneeni tällasta karvanlähtöä aiemmin. Onneksi mullakin on tukkaa mistä lähteä, mutta hirvittää tämä silti.
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ok, kiitos. Tämä ei ollut eka synnytys, mutta en muista kokeneeni tällasta karvanlähtöä aiemmin. Onneksi mullakin on tukkaa mistä lähteä, mutta hirvittää tämä silti.
Onks sun muiden synnytysten "tulokset" olleet eri sukupuolta kuin tämä? Jonkun myytin mukaan tytöistä tukka lähtee.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ok, kiitos. Tämä ei ollut eka synnytys, mutta en muista kokeneeni tällasta karvanlähtöä aiemmin. Onneksi mullakin on tukkaa mistä lähteä, mutta hirvittää tämä silti.
Onks sun muiden synnytysten "tulokset" olleet eri sukupuolta kuin tämä? Jonkun myytin mukaan tytöistä tukka lähtee.
Onhan ne. Kaksi ekaa oli poikia ja nyt tuli tyttö. Ehkä se juju onkin siinä.
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ok, kiitos. Tämä ei ollut eka synnytys, mutta en muista kokeneeni tällasta karvanlähtöä aiemmin. Onneksi mullakin on tukkaa mistä lähteä, mutta hirvittää tämä silti.
Onhan ne. Kaksi ekaa oli poikia ja nyt tuli tyttö. Ehkä se juju onkin siinä.
Voisko se ollakin tosta.. Mä luulin että esikoisen jälkeen hiusten lähtö loppu nopeesti sen takia että olin pian uudelleen raskaana ja sillo hiukset voi tosi hyvin. Mut ehkä se johtuuki siitä että eka oli poika ja toka tyttö![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Juu-u ne on ne hormonit. Meillä vauva 9+kk ja vieläkin lähtee ihan sairaasti hiuksia.