Synnytyksen vauhdittaminen. Mihin perustuu väite 3:sta S:stä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kai tuo saunan apu perustuu siihen, että lämmin rentouttaa lihaksia.
En tiedä.
Mä en usko oikein mihinkään, paitsi siihen, että vauva syntyy sitten kun on itse siihen valmis.

siivouksen uskotaan tuovan sitä liikettä kävelyä ja seisomista mikä jouduttaa synnytystä.....saunan lämmön taas pehmittävän paikkoja ja tekee toki olonkin mukavammaksi kun on lämpöä sen tietävät kylvyssä synnyttäneet ja olihan se sauna enenvanhaankin synnytyspaikka..ja se seksi jo tulikin rintojen hierominen (nännien ) saa aikaan oksitosiinin eritystä ja oksitosiiniahan käytetään synnytyksen vaudittamiseen :D että siinäpä niitä

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tutkitustihan vain seksillä on jotain vaikutusta ja sekin tarkoittaa sperman prostaglandiineja, jotka kypsyttävät kohdunsuuta.

Samoin se fyysinen kohdunsuun ärsyttäminen peniksellä edesauttaa supistusten käyntin lähtöä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Lähinnä mietin näitä siksi, että raskaus jo yliaikainen.. Siivonnu oon, jatkuvasti. Seksi ei huvita. Hmm.. lämmittäskö sit saunan. Tuskastuttaa tämä odottelu.

Mä kumpaakin odottaessa saunoin joka ilta, siivosinkin ja seksiäkin harrastettiin ja käynnistykseen kumpikin meni. Turhaan rasitat itseäs poppakonsteilla, lepää nyt vaan.

Yhteistyössä