Milläs vippaskonsteilla olette saaneet synnytyksen käynnistymään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Iloinen isomaha :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Iloinen isomaha :)

Vieras
Siivous, sauna ja seksi. Ne mie tiedän.

Olisi mielenkiintoista kuulla, oletteko keksineet muita erikoisia tai vähemmän erikoisia "kikkakakkosia", joilla uskotte/ tiedätte synnytyksenne käynnistyneen? Ja millä viikoilla, sekin kiinnostaa.

Ei miulla siis mikään kiire ole, mutta kunhan nyt kuiteskin tämäkin nuoriherra ennen 18-vuotisjuhlaansa ulos tulisi ;)

2 pv yli lasketun päätin lopettaa odottamisen päiväksi. Mentiin miehen kanssa bussilla kaupungille, syötiin hyvin, käveltiin viis kilsaa kotiin reippaaseen tahtiin. Unohdin suorastaan olevani raskaana. Illalla iski taas se tuttu epätoivo ja sanoin 23 aikaan äidilleni puhelimessa, ettei vauva synny koskaan. 01.00 meni lapsivedet ja iltapäivällä syntyi poika :).

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kerran kuulin tutulta et oli juonu koko päivän pelkkää piimää ja seuraavana päivänä lähti synnyttää :D

Hih, tätä minun taitaa olla pakko kokeilla :) Jos nyt ei synnytystä käynnistä, niin ainakin saattais auttaa tähän helskutin närästykseen, joka palasi pari päivää sitten vallan voimakkaana...

Mun synnytykset ei lähteneet käyntiin millään vippaskonsteilla ja odottelukaan ei tuottanut tulosta. Eli mulle tehosi vain muutama murunen lääkettä kohdunsuulle ja tippapullo.

Älä ainakaan kokeile homeopaattisia kuulia. Mie niitä käytin rv38 lähtien ja lapsi syntyi 43+2 viikolla. Hidastavat kuunelma käynnistymistä jos liian aikaisin alottaa. Viisipäivää teki tyttöni tuloa, ja koko ajan imeskelin niitä helvetin kuulia. vasta kun lopetin ne alkoi tapahtua. Yritin saunat, siivoukset tulisen ruuan lenkkeilyn, seksin,vyöhyketerapian ja ne kuulat, mutta silti meni yli aikaiseksi. Synnytyskään ei tahtonut aluksi edetä, kunnet opin rentoutumaan. Eli siinä paras neuvoni. Koita olla stressaamassa ja kokeile lämmintä suihkua jotta olisit mahdollisimman rento. Ei siihen valitettavasti muu auta. Jos joku on juonut piimää ja väittää sen käynnistävän synnytyksen niin huhuh. Ei ole tullut mieleen että voisi vaikka olla sattumaa.

ei mullakaan ole vippaskonsteja antaa nyt rv 40+5.. aikalailla olen koklannut jo kaikkea. esikoinen lähti 40+3 liikkeelle.. tää antaa odottaa itseään vähän pitempään.

Alkuperäinen kirjoittaja myyrä:
Mun synnytykset ei lähteneet käyntiin millään vippaskonsteilla ja odottelukaan ei tuottanut tulosta. Eli mulle tehosi vain muutama murunen lääkettä kohdunsuulle ja tippapullo.

:D Nää samat mulla on ollut kans :D

Alkuperäinen kirjoittaja jeejee:
Nusuteltiin saunassa =)

Sie oot niin kun yhdistellyt noita vanhoja konsteja, ei hullumpaa!

Jaa... jos mie menisin juuriharjan kanssa saunan lattiaa jynssäämään, niin innostaisikohan se armaan miekkoseni hmm... jynssäämään.

...eih, emmie jaksa millään.

Yhteistyössä