Synnytyksen jälkeen alapää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Saan varmaan vihat niskaani, kun edes naisena ajattelen näin, mutta pelkään synnyttää alakautta mahdollisen pysyvän löystymisen takia. En pystyisi nauttimaan seksistä, jos tuntisin seksin olevan patongin messuhalliin heittämistä. Menisin leikkaukseen, joka ainakin näin yksityisellä maksaa melkeinpä 3000 euroa.

Saan sektion halutessani. Syyksi olen väittänyt ihan muuta, mutta tosiaan sektion saan, jos haluan. Olen synnyttänyt kerran aiemmin alateitse, mutta lapsi oli pieni, 2 kg. Ei repeämiä, vaikka en niitä repeämiä pelkää vaan sitä löystymistä. Olen treenannut lihaksia, tosin vähän laiskasti. Saisin varmasti tuloksia enemmän aikaiseksi, jos treenaisin päivittäin, kuten suositellaan. Nyt alapää on ihan ok, en muista sitä ennen synnytystä ja mieheltä en asiaa halua kysyä, koska tiedän, ettei totta edes puhuisi. Nykyisen kanssa voisin hyvin elää, koska seksi sujuu ja mies nauttii. Pystyn puristamaan lihakseni yhden sormen ympärille. Treenaamalla enemmän saisin tämän varmasti täysin kuntoon.

Pelkään, että tämän toisen synnytykseni jälkeen aiheutan itselleni pysyviä vaurioita, enkä saa paikkojani edes tähän nykyiseen kuntoon. Ensimmäisen ponnistusvaihe oli nopea, ja pelkään, että tämän toisen kestää kauemmin ja löystyy pysyvästi.

Haluaisin oikeasti kuulla naisilta itseltään, että treenaako joku täällä oikeasti päivittäin ja on synnyttänyt ja miten onko saanut selviä tuloksia aikaan treenillä. Itse huomaan yhden treenikerran kiristävän lihaksia, mutta jos esimerkiksi harrastaa seksiä sen jälkeen, se tuntuu heti samantien löystyvän aiempaan tilaansa. Mitään pidätysongelmia ei ole.

Haluaisin kuulla, miten treeni on toiminut tai että millä tavalla synnytys oikeasti löystyttää paikkoja. Löystyykö vain lihakset, jotka saa vain helposti vaikka vuoden treenillä jopa parempaan kuntoon, vai onko kyse jostain muusta kun pelkästään lihasten löystymisestä, jota ei saisi treenaamalla kuntoon.

Eka synnytys pitkä ja vaikea (myös ponnistusvaihe), yli nelikiloinen vauva tuli imukupilla autettuna ulos ja episiotomian lisäksi tuli repeämä. Toinen lapsi oli keskikokoinen ja synnytys helppo, vauva tuli ulos yhdellä ponnistuksella, ei repeämiä.

Molemmilla kerroilla alapää oli jonkin aikaa löysä, mutta palautui aivan ennalleen lihastreenillä. Ne oli vaan ne lihakset jotka löystyi.

Et kai sentään aio imettää vauvaasi!!? Tiedätkö mitä se taas saattaa aiheuttaa tisuloillesi?
Sopiva määrä hyviä orgasmeja pitää kyllä lantionpohjalihakset kunnossa. Joko itse aiheutettuina, tai toisen. Ei mitään reenausta tarvita enää synnytyksen jälkeisen ajan jälkeen, pelkästään hyvää seksiä :) Näillä mennään, ja sekä mies että minä ollaan tyytyväisiä.
Nimim. kahdesti alakautta iloisesti ponnistanut.

ps. Synnytyspelko onkin sitten eri juttu, siihen riittää sympatiat. Prinsessatauti on asia erikseen...

Tosiaan haluaisin alateitse synnyttää, koska ensimmäinen oli hieno kokemus, jonka haluaisin kokea uudestaan. Mutta en pysty itse nauttimaan seksistä, jos tiedän, että olen erittäin tilava. Tottakai se on löystyy sektionkin jälkeen ihan hormonaalisista syistä, mutta tosiaan sektion jälkeen ei voi tapahtua muuta kuin sitä hormonaalista löystymistä eikä oikeasti kudosten erkanemista.

Kauhulla odotan sitä, jos synnytän, kokeilen alapäätä ja se tosiaan on messuhalli, johon uppoisi vaikka limsapullo. Viime kerralla olin positiivisesti yllättynyt kun kuukausi synnytyksestä kokeilin. Alapääni ulkonäöllä synnytyksen jälkeen ei tosiaan ole mitään merkitystä. Kauheasti tuo ensimmäinen ei siihen vaikuttanut, mutta rajumpikaan muutos ei järkyttäisi. En kuvittele tässä mikään nukke olevani.

Helpottavaa kuulla, jos täällä on nelikiloisten synnyttäneitä ja saatu treenaamalla kuntoon.

Hei, pakko kommentoida sillä samat ajatukset mielessä. Esikoinen1v syntyi sektiolla, kiireisellä sellaisella, olin etukäteen ollut valmis alatie synnytykseen, pian haluisin toisen lapsen, ja samasta syystä kuin sinä en haluisi alatiesynnytystä. Oma synnytykseni kesti supistuksineen n. 3vrk ja äkisti päättyi sektioon, mistä parin viikon jälkeen olin jo melko hyvässä kunnossa. Nyt tuntuu että upeaa, minulla on kaunis lapseni ja seksi on edelleen mahtavaa, enkä haluisi siitä luopua löystyvän alapään takia. Eli todella ymmärrän ajatuksesi. En ole vielä keskustellut onko mahd saada sektiota, mutta eka synnytykseni oli kutakuinkin niin tuskallinen ja traumaattinen kuin voi vain olla, silti en pelkää synnyttämistä, vain sitä löystymistä, joten aion käyttää hyväkseni aiemman traumaattisen kokemuksen ja pyytää ajan tullen sektiota pelkoon liittyen.

3 synnytystä ja onhan se lörpähtänyt, repeillyt ja löystynyt. Mutten olekkaan jaksanut treenata melkein ollenkaan, pitäs kai aloittaa.. Mitä oikeastaan haluat tietää? Joillekkin tulee isompia vaurioita ja joillekkin ei mitään, kaikki pian ennallaan. Ja kannattaa muistaa että pimppa löystyy iän myötä jokaisella ilman treeniä, teki lapsia kymmenen tai ei yhtään.

[QUOTE="Mamaa";28718244]Et kai sentään aio imettää vauvaasi!!? Tiedätkö mitä se taas saattaa aiheuttaa tisuloillesi?
Sopiva määrä hyviä orgasmeja pitää kyllä lantionpohjalihakset kunnossa. Joko itse aiheutettuina, tai toisen. Ei mitään reenausta tarvita enää synnytyksen jälkeisen ajan jälkeen, pelkästään hyvää seksiä :) Näillä mennään, ja sekä mies että minä ollaan tyytyväisiä.
Nimim. kahdesti alakautta iloisesti ponnistanut.

ps. Synnytyspelko onkin sitten eri juttu, siihen riittää sympatiat. Prinsessatauti on asia erikseen...[/QUOTE]

Aion ehdottomasti imettää lastani, jos se onnistuu. Viime kerralla ei onnistunut keskosuuden takia. Rinnat kyllä muuttuvat ilman sitä imettämistäkin ja roikkuvat vähän, on raskausarpia, ei haittaa.

No en kyllä usko, että seksi pelkästään riittäisi alapään pysymään kunnossa. Neuvolastahan saa myös ihan ohjeet lihasten treenaamiseen. Orgasmeja saan kyllä ihan säännöllisesti.

[QUOTE="Mie";28718263]Siis synnytätkö sä nyt sektiolla vai alakautta sen lapsen? Koita päättää..[/QUOTE]

Saan sektion, koska olen vedonnut pelkoon. Nyt on alkanut kaduttaa ja tosiaan olen aika loppusuoralla. Olen alkanut miettiä, jos nyt synnyttäisin kuitenkin alateitse.

3 synnytystä ja onhan se lörpähtänyt, repeillyt ja löystynyt. Mutten olekkaan jaksanut treenata melkein ollenkaan, pitäs kai aloittaa.. Mitä oikeastaan haluat tietää? Joillekkin tulee isompia vaurioita ja joillekkin ei mitään, kaikki pian ennallaan. Ja kannattaa muistaa että pimppa löystyy iän myötä jokaisella ilman treeniä, teki lapsia kymmenen tai ei yhtään.

Kun olen 50 vuotias, sillä ei ole kauheasti merkitystä. Tässä iässä haluaisin nauttia seksistä. Alapään löystyminenhän vaikuttaa myös naisen nautintoon. Jotkut naiset ovat sanoneet, että alapään löystymisen takia eivät enään tunne kunnolla. He tuskin ovat tosin treenanneet.

Halusin tietää treenanneiden kokemuksia, että miten ovat saaneet alapään kuntoon synnytyksen jälkeen.

Mulla yks lapsi, alakautta synnytetty. Tikkejä tuli useampi, ja olin melko kipeä toista kuukautta. Seksiä yritettiin ekan kerran n 3kk synnytyksestä, mutta ei siitä mitään tullut: ihan kuin olisi umpeenkasvanut. Mitään alapäätreenejä en oo missään vaiheessa tehnyt, ja ainaki oma alapää säilynyt yhtä tiukkana. Eli varmasti riippuu niin paljon ihmisestä ja niistä lihaksista paljonko ne turpiinsa ottaa. Kaveri ihan jumpalla sai oman messuhallinsa kuntoon ;) Turha ressata, kyllä sen kuntoon saa jumpalla :)

[QUOTE="vieras vaan";28718289]Siis miksi se alapään löystyminen sinua huolettaa? Pelkäätkö että et pysty nauttimaan seksistä vai hävettääkö se sinua vai mitä?[/QUOTE]

En pysty nauttimaan seksistä, jos tiedän, etten oikeasti tunnu miltään. Nykyisen alapääni saisin vielä treenillä varmasti sellaiseen kuntoon, että olisin tyytyväinen, mutta pelottaa, että toinen synnytys löysyttää liikaa. Tälläkin hetkellä en kiihotu ajatuksesta, että mies tulee sisälle, koska ajattelen, että en ole tarpeeksi tiukka. Itselleni on tärkeää seksin aikana tuntea olevani kaunis ja että tunnun hyvältä. Olen myös lukenut, että se on ihan yleistä naisilla ja sen takia monella naisella haluttomuusongelmia, ksoka eivät pysty tuntemaan iteään halutuksi.

[QUOTE="...";28718300]Mulla yks lapsi, alakautta synnytetty. Tikkejä tuli useampi, ja olin melko kipeä toista kuukautta. Seksiä yritettiin ekan kerran n 3kk synnytyksestä, mutta ei siitä mitään tullut: ihan kuin olisi umpeenkasvanut. Mitään alapäätreenejä en oo missään vaiheessa tehnyt, ja ainaki oma alapää säilynyt yhtä tiukkana. Eli varmasti riippuu niin paljon ihmisestä ja niistä lihaksista paljonko ne turpiinsa ottaa. Kaveri ihan jumpalla sai oman messuhallinsa kuntoon ;) Turha ressata, kyllä sen kuntoon saa jumpalla :)[/QUOTE]

ja tästä kaverista vielä, että ressas myös melko paljon tuota että millainen alapää on synnytyksen jälkeen, on nyt 2 synnyttänyt ja "himotreenannut" alakertaa sekä ennen että jälkeen synnytysten, toiminut hänellä.

[QUOTE="aapee";28718318]En pysty nauttimaan seksistä, jos tiedän, etten oikeasti tunnu miltään. Nykyisen alapääni saisin vielä treenillä varmasti sellaiseen kuntoon, että olisin tyytyväinen, mutta pelottaa, että toinen synnytys löysyttää liikaa. Tälläkin hetkellä en kiihotu ajatuksesta, että mies tulee sisälle, koska ajattelen, että en ole tarpeeksi tiukka. Itselleni on tärkeää seksin aikana tuntea olevani kaunis ja että tunnun hyvältä. Olen myös lukenut, että se on ihan yleistä naisilla ja sen takia monella naisella haluttomuusongelmia, ksoka eivät pysty tuntemaan iteään halutuksi.[/QUOTE]

No mutta jos tunnet miehes munan niin ihan samanlailla mieheskin tuntee sut, eihän sen nyt niin tiukka kuulukaan olla että kipeetä tekee...?

[QUOTE="aapee";28718318]En pysty nauttimaan seksistä, jos tiedän, etten oikeasti tunnu miltään. Nykyisen alapääni saisin vielä treenillä varmasti sellaiseen kuntoon, että olisin tyytyväinen, mutta pelottaa, että toinen synnytys löysyttää liikaa. Tälläkin hetkellä en kiihotu ajatuksesta, että mies tulee sisälle, koska ajattelen, että en ole tarpeeksi tiukka. Itselleni on tärkeää seksin aikana tuntea olevani kaunis ja että tunnun hyvältä. Olen myös lukenut, että se on ihan yleistä naisilla ja sen takia monella naisella haluttomuusongelmia, ksoka eivät pysty tuntemaan iteään halutuksi.[/QUOTE]

Okei, kiitos vastauksesta. Onko se sitten niin ettei miehestä "tunnu miltään" jos alapää on löysä? Olen vähän pihalla näistä jutuista kun olen ollut miehetön jo pitkään.

ensin ihmettelin tätä ketjua että miten joku viitsii edes ajatella niin paljon omaa römpsäänsä että sen takia sektion tahtoisi, mutta sitten tuli mieleen, että kyllähän minäkin mietin että jos vielä kolmannen lapen tekisin, niin pelottaisi etten palautuisi enää.
kaksi lasta siis, 3,5kg ja 3,8kg alakautta synnyttänyt ja mulla on nyt lievä(?) virtsarakon laskeuma ja ihanaakin ihanampia peräpukamia. en tiedä onko jokin muukin laskeutunut, mutta gyne mainitsi vain tuon rakon. lisäksi alapää näyttäisi edelleen 4v jälkeen olevan "tohjona" vai johtuneeko laskeumasta en tiedä mikä sieltä pilkistää kummallisesti. mutta että mitä kävisi kolmannen jälkeen..en uskalla edes ajatella.

Vielä sen verran että vaikka se ei piukimmassa kunnossa olekkaan niin orgasmin saan joka kerta kun vain haluan ;) herkistynyt on kauheasti. Mulla myös ongelma sen kanssa että repeämät ei parantuneet kunnolla, tikit irronneet tms. Sisäiseen tuntoonhan nuo ei vaikuta, lähinnä siihen ulkonäköön ja tuntumaan emättimen aukon seutuvilla.. Vaikea selittää :D

[QUOTE="vieras vaan";28718353]Okei, kiitos vastauksesta. Onko se sitten niin ettei miehestä "tunnu miltään" jos alapää on löysä? Olen vähän pihalla näistä jutuista kun olen ollut miehetön jo pitkään.[/QUOTE]

kyllähän se niin on että miehestä tuntuu paremmalta jos on tiukempi ja todella löysä ei välttämättä pienikokoisimmilla miehillä tunnu miltään. Mutta nyt on siis ihan hyvä itselläni. Vähän omassa päässä vaan vikaa etten ole tyytyväinen ja siinä etten ole kunnolla treenannut. Olen kokeillut asiaa mm. Pienikokoisella, miehen kokoisella dildolla, joka on hyvin tiukasti sisällä.

Yhteistyössä