Synnyttämään?mitä mukaan?

Mitä te mammat otatte/otitte mukaan synnytyssairaalaan. Joudun käydä sielä näytillä tänään iltapäivällä koska otaksun että lapsivettä on mennyt yön aikana. Eli voi olla että minut otetaan sisään tai sitten ei. Viikkoja toki niin paljon jo kasassa että ei haittais vaikka alkais oikeesti tapahtumaan (38+1).
 
-bridget-
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.11.2004 klo 11:41 Heidi81 kirjoitti:
Mitä te mammat otatte/otitte mukaan synnytyssairaalaan. Joudun käydä sielä näytillä tänään iltapäivällä koska otaksun että lapsivettä on mennyt yön aikana. Eli voi olla että minut otetaan sisään tai sitten ei. Viikkoja toki niin paljon jo kasassa että ei haittais vaikka alkais oikeesti tapahtumaan (38+1).
Neuvolakortti tärkein :wave:
-hammasharja-tahna
-kamera
-huulirasva/hiusharja
-kosteusvoide
-lukemista
-vaatteet kotia lähtöä varten
minulla oli omat pesuaineet(shampoo, suihkusaippua) =)
 
Neuvolakortti, jotain hygienia/kauneudenhoitotuotteita (esim. dödö ja kasvovesi oli ainakin itelläni et ois hieman virkeempi olo), hammasharja, tekemistä sairaalaan (lukemista, ristikoita), jos haluut ni omia alusvaatteita. Siinä jonkunlaista listaa. Ai nii, vielä kamera ja filmiä.
 
alannah
Mulla tuli otettua ihan omat peseytymis välineet ja jopa omat vaatteet. Mutta eipä mulla tullu kuitenkaa pidettyä vasta ku sillo perjantaina ja lauantaina pääsin kotia.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.11.2004 klo 17:28 -bridget- kirjoitti:
Neuvolakortti tärkein :wave:
-hammasharja-tahna
-kamera
-huulirasva/hiusharja
-kosteusvoide
-lukemista
-vaatteet kotia lähtöä varten
minulla oli omat pesuaineet(shampoo, suihkusaippua) =)

[/quote]

Lisäisin vielä imetysliivit ja liivin suojuksia.
 

Yhteistyössä