Mulla itsellä on Adriana Germainin kirjoittama akupainantakirja, jossa kyllä joka pisteen kohdalla kerrotaan ihan kaikki mahdolliset vaikutukset.Alkuperäinen kirjoittaja 04.02.2006 klo 21:29 pötkö kirjoitti:Akupisteitä en lähtisi painelemaan, niillä kun voi olla muitakin vaikutuksia.
Kun kehoitin jättämään käynnistyksen ammattilaisille, tarkoitin sillä myös aku- ja vyöhyketerapeutteja. Uskon todella niiden voimaan, ja siksi olen sitä mieltä että pitää olla ehdottoman varma siitä mitä tekee. Ei ammattilaiset turhaan ole opiskelleet, ja yhden kirjan lukemalla tuskin oppii samaa. Kun kyse on niinkin suuresta ja herkästä asiasta kuin lapsen syntymä, minä en USKALTAISI lähteä itse "puoskaroimaan". Jokainen tietysti tekee niinkuin haluaa... Itselleni lapsen turvallisuus on tärkeintä.Alkuperäinen kirjoittaja 04.02.2006 klo 22:23 mammammaa kirjoitti:\Mulla itsellä on Adriana Germainin kirjoittama akupainantakirja, jossa kyllä joka pisteen kohdalla kerrotaan ihan kaikki mahdolliset vaikutukset.Alkuperäinen kirjoittaja 04.02.2006 klo 21:29 pötkö kirjoitti:Akupisteitä en lähtisi painelemaan, niillä kun voi olla muitakin vaikutuksia.
Akupisteitä ärsyttämällä aktivoidaan kehon oma luonnollinen paranemismekanismi, verenkierto vilkastuu ja akupunktioradoilla kulkeva energiavirta lähtee liikkeelle. Kiinalaisen teorian mukaan sairaus syntyy silloin, kun tasapaino 'jang'- ja 'jin' -energian välillä häiriintyy.
Kolmasosa ihmisistä ei kuitenkaan reagoi akuhoitoon, ja loput saattavat yleensä tarvita yli kolme hoitokertaa. Oma pääkoppa avuksi siihen, mitä uskaltaa / haluaa kokeilla. Omasta mielestäni kehon luonnolliseen tilaan palauttavat hoitomuodot ovat kuitenkin satoja kertoja turvallisempia kuin esim. risiiniöljy, joka siis on EHDOTON EI.
Mielipiteet mielipiteinä, myös minun. Olen kuitenkin nykyisen raskauteni aikana em. kirjan oppien avulla hoitanut mm. flunssaoireita ja ummetusta eikä siitä mitään haittaa ole ollut. Näidenkin ohjeiden takana kirjassa mainittiin erikseen, mitä pisteitä ei saa raskaana ollessa painella (molempien hoitoon käytetään useita pisteitä). Nenä on auennut ja peräpää toiminut. Kirjassa myös oastetaan hyvin seikkaperäisesti, miten oikean pisteen löytää (oikean painelukohdan)Alkuperäinen kirjoittaja 04.02.2006 klo 22:45 pötkö kirjoitti:Kun kehoitin jättämään käynnistyksen ammattilaisille, tarkoitin sillä myös aku- ja vyöhyketerapeutteja. Uskon todella niiden voimaan, ja siksi olen sitä mieltä että pitää olla ehdottoman varma siitä mitä tekee. Ei ammattilaiset turhaan ole opiskelleet, ja yhden kirjan lukemalla tuskin oppii samaa. Kun kyse on niinkin suuresta ja herkästä asiasta kuin lapsen syntymä, minä en USKALTAISI lähteä itse "puoskaroimaan". Jokainen tietysti tekee niinkuin haluaa... Itselleni lapsen turvallisuus on tärkeintä.