Synnärillä käyty kääntymässä...

Supistellu päivän mittaan ja tosiaan viikkoja miul vasta 33+5 :/

Sydänkäyrä ei näyttäny yhtään supistusta 1,5h aikana, vaikka tuntu selvästi monta kertaa.. Lääkäri kyllä sitte totes ettei se käyrä niitä kaikkia näytä!
Paikat kiinni eli ei tuo pien nyt ainakaa ihan heti oo syntymässä.

Mut kyl vähä jännittää. Niin tiheeseen on kuitenki supistellu.. :( :eek:

eli wish me luck, ettei tää täst edisty viel mihkää...
 
viides syntyi jo...
Taitaa olla ensimmäinen lapsi? Kyllä huomaat ne oikeat supistukset ja ne piirtyvät käyrällä...
Kohtu jumppaa eli harjoitus supistuksia...
Synnytys kun alkaa niin sinua naurattaa tämän päivän supistukset...- jos meinasit niitä tuntuviksi...

Kestä vielä 7 vk : )
 
Alkuperäinen kirjoittaja viides syntyi jo...:
Taitaa olla ensimmäinen lapsi? Kyllä huomaat ne oikeat supistukset ja ne piirtyvät käyrällä...
Kohtu jumppaa eli harjoitus supistuksia...
Synnytys kun alkaa niin sinua naurattaa tämän päivän supistukset...- jos meinasit niitä tuntuviksi...

Kestä vielä 7 vk : )
toinen =)
 
veras
minulla on alkanut lievillä suppareilla molemmat synnytykset, sitten kovenivat hiljalleen ja tihentyivät. Kesti todella pitkään. Olen nyttenkin samassa tilanteessa, pikkuhiljaa alkanut supistella tänään, tuntuvat kyllä todella selvästi mutta ajattelin mennä nukkumaan... jos ei sitten ala tapahtua. Rv 36+5.
 
Mulla ei synnytyksessä piirtynyt yhtään supistusta käyrälle. Mies aina paperiin merkkas "s" kun tuli supistus ja kätilö pystyi seuraamaan tilannetta monitoristaan vauvan sydän äänien perusteella. (syke nousi aina supistuksen tullessa) Toki sitten kun anturi laitettiin kohtuun, niin sitten kyllä piirtyi.
 
vieras
Jos on paljon rasvaa vatsan ympärillä, niin supparit eivät välttämättä piirry olivat ne sitten kuinka "kunnollisisa" tahansa.
Että hyvin ap:lla voi olla ollut ihan kunnon suppareita, eikä mitään harkkareita!
 
liisa lapamato
Alkuperäinen kirjoittaja viides syntyi jo...:
Taitaa olla ensimmäinen lapsi? Kyllä huomaat ne oikeat supistukset ja ne piirtyvät käyrällä...
Kohtu jumppaa eli harjoitus supistuksia...
Synnytys kun alkaa niin sinua naurattaa tämän päivän supistukset...- jos meinasit niitä tuntuviksi...

Kestä vielä 7 vk : )
Mulla ei synnytyssupistukset näkyneet käyrällä ja kipeetä teki.
 
mulla
mullakaan ei piirtynyt yhtään supparia vaikka jumalattoman kipeet oli. Ja ei kyllä rasvaakaan oo mitenkään mahdottoman paljon. Viimeisillänikin painoin 70kg ja 160 pitkä. Normi paino m. 55kg.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sanoivatko muuten sairaalassa, että onko kuinka "paha", jos nyt jo syntyisi? Annettiinko suppareita estävää lääkettä?
Sano vaan et toivotaan ettei vielä synny mut ei voi tietää.. en saani supistuksia estävää lääkettä.
Tänään onneks ei oo yhtään supistusta tuntunu :)
 

Yhteistyössä