Synarelan riittävyys

Sumuttelen Synarelaa kolmatta viikkoa. Lääkäri kertoi ivf:n aloituskäynnillä, että pullossa on n. 90 suihkausta eli se riittää koko ivf:n ajalle. Synarelan ohjeissa sanotaan, että siinä olisi 60 suihkausta. Ajattelin, että sumuttelen tuolla yhdellä ja samalla pullolla koko hoidon ajan, mutta nyt olen tahtomattani alkanut stressaamaan asiaa. Joka kerta sumutellessani hermoilen, että tulikohan sieltä nyt tarpeeksi ja entä jos ei tullut ja keltarauhanen irtoaa yms.. Olisinkin kysynyt, että olette ostaneet suosiolla toisen pullon vai sumutelleet tuolla yhdellä? Minulla on reseptiä kirjoitettu sen verran, että toisenkin pullon voisin käydä ostamassa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lotta77:
Sumuttelen Synarelaa kolmatta viikkoa. Lääkäri kertoi ivf:n aloituskäynnillä, että pullossa on n. 90 suihkausta eli se riittää koko ivf:n ajalle. Synarelan ohjeissa sanotaan, että siinä olisi 60 suihkausta. Ajattelin, että sumuttelen tuolla yhdellä ja samalla pullolla koko hoidon ajan, mutta nyt olen tahtomattani alkanut stressaamaan asiaa. Joka kerta sumutellessani hermoilen, että tulikohan sieltä nyt tarpeeksi ja entä jos ei tullut ja keltarauhanen irtoaa yms.. Olisinkin kysynyt, että olette ostaneet suosiolla toisen pullon vai sumutelleet tuolla yhdellä? Minulla on reseptiä kirjoitettu sen verran, että toisenkin pullon voisin käydä ostamassa..
usko mitä pullossa lukee.!!!!!!! on omakohtaisia kokemuksia
 
Mulle määrättiin sekä 60 suihkauksen että 30 suihkauksen pullot. Kun tarvitsin tuon 90. Meillä tosin apteekki ei saanut tilattua tuota 30 annoksen pulloa, joten sain sitten toisen 60 annoksen pullon pienemmän hinnalla. :)
Mutta minä myös uskoisin pulloa enemmän.
 
Kiitos kommenteista. Kävin nyt ostamassa loppuajaksi uuden pullon, kun alkoi olla jo sellainen olo, että olen hermoromahduksen partaalla aina suihkuttelun yhteydessä. Mietin, että uusi pullo kannattaa vielä tässäkin vaiheessa ostaa, koska ehkä nämä viimeiset päivät ovat ratkaisevimpia, kun follit ovat jo hyvässä vaiheessa (toivon mukaan).
 

Yhteistyössä