Synarela, missä viipyy menkat?

Mulla on nyt menossa kp37 eikä näy menkkoja. Viikko sitten tuli pientä vuotoa, mutta ultrassa kohdunlimakalvo oli liian paksu eli ei ollut oikeat menkat. Nyt olen sumutellut reilut 2 viikkoa ens tiistaina on kontrolli ultra taas alkoi menkat tai ei. Ja raskaana en todellakaan ole :(.
Onko muilla ollut tälläistä ongelmaa?
 
Kiitti! Tää tieto tuli mullekin tarpeeseen :). Odottelen myös menkkoja ja huomenna on kontrolliultra. Soitin Taysiin, että menkat ei ole vielä alkanut. Sanoivat vaan, että menen normaalisti huomiseen tutkimukseen. Ei yhtään huvittais pitkittää hoitoa eteenpäin, mutta minkäs teet. Raskaana mäkään en todellakaan ole :kieh: Menossa kp 33.
 
Verve: Mulla on nyt kp40 menossa. Näyttää kuitenkin siltä että menkat on alkamassa. Onneksi on huomenna vasta ilta-päivällä aika niin kerkiää toivottavasti hanat aueta. Mullahan siirtyi jo punktio yms viikolla eteenpäin kun ei menkkoja näkynyt.
 
Ne eiliset menkka oireet on hävinnyt eli edelleenkään ole vuotoa tullut...
ultrassa käyty tilanne edelleen sama kuin viikko sitten kohdunlimakalvo 4-5mm ja semmoinen "pikkuinen" kolmen sentin kysta :p. Nyt on ilmeisesti sitten epäselvää oliko se vuoto mitä tuli menkat vai ei? voi olla tai voi olla olematta. Gynekin oli aika ihmeissään ja varmaan viis minuuttia mietti että mitäs nyt sitten tehdään. Kävin sitten labrassa mittauttamassa estrogeeniin määrän, tuloksen saan torstaina iltapäivällä. Jos se näyttää nollaa niin sitten piikitykset alkaa torstaina. Jos ei näytä niin en ihan selvää vastausta saanut mutta ymmärsin niin että jos huonosti käy niin sitten aloitellaan taas koko hela hoito alusta :( . Mikä ei ois kyllä yhtään kiva juttu :( . Kävin kuitenkin Puregonit jo ostamassa jos nyt pääsisin sitten pistelemään kuitenkin vielä.
Suututtaa vaan kun aina pitää kaiken mennä niin hiton vaikeaksi, miksi ei joskus edes joku asia voisi mennä niin kuin suunniteltu :x
 
Terve Rosetta

Mulla on myös kuukautiset myöhässä. Kolme päivää vasta, mutta eilen olin ultrassa jossa näkyi iso kysta ja toinen joka puhkesi kovin kivuin maanantaina. Nyt sitten odotellan kuukautisia sekä sitä että kysta poistuisi/pienenisi.

Samat on fiilarit miksei mikään voi onnistua helposti ja kivuttomasti :(

Ei jaksaisi hoitojen siirtymistä :'(
 
Hemu: Mulla on luomunakin pitkä epäsäännöllinen kierto ja sen takia mulla olikin primolutit että saatais menkat tulemaan aikaisemmin ja tulihan sieltä vuotoa, mutta kohdunlimakalvo edelleen pikkuisen liian paksu :p. Todella raivostuttava tilanne tosiaan, tätä hoitoa on niin pitkään odotettu, ei huvittaisi aloittaa kaikkea taas alusta ja mikä takaa sen ettei seuraavalla kerralla käy samalla tavalla :|
 
Rosetta

Mulla on onneksi sentään kierto ollut aika tasainen 30pv.
Nyt voi johtua myöhästyminen joko synarelasta tai niistä pirulaisista kystistä.

Mulle tulee sellainen pelko että kun tästä päästään yli niin tulee seuraavaksi jotain munasoluvikaa ja sitten kun se selvitetään niin kiinnittymisvikaa ja lopuksi koko kohtu varmaan putoaa pois..

:) Tuo nyt oli aika raaasti sanottu, mutta siihen suuntaan kuitenkin :p

 
Mulla on vihdoin menkat alkamassa, mutta jouduin eilen käymään raskaustestissäkin lääkärin pyynnöstä. Tulos odotetusti nega, punktio ja siirto nyt sitten vasta viikolla 42/43 (piti olla 41), koska pistokset aloitan vasta lauantaina. Siis jos tuhru tästä muuttuu ihan kunnon menkoiksi. Toivottavasti Rosetta hoito jatkuu normaalisti!
Tsemppiä hemu80 ja Rosetta :hug:
 
Mullakin alkoi eilen illalla pikkuisen vuotamaan punaista eli kai se jämä limakalvokin valuu nyt sitten pois =). Ei näitä hyvällä tahdollakaan voi menkoiksi sanoa, mutta ei sieltä kai hirveästi voi tullakaan kun ylimääräistä limakalvoa oli vaan se 2mm. Soitan polille nyt aamun soittoajalla, kun muuten se hoitaja soittaa varmaan vasta iltapäivällä, kun lääkärit jo lähteneet.

muoks. No niin nyt on polille soitettu. hoitaja soittaa mulle takaisin päin kun on lääkärin kanssa jutellut. Estrogeeni tuloskin oli tullut se oli 0,12 :^). en nyt tiedä pääsenkö pistämään tänään vai ens viikolla vai en ollenkaan :sweat:. Luulen kyllä että jossain vaiheessa kuitenkin, kun vuotoakin nyt tulee. Kylläpä jänskättää taas ihan kympillä....

Muoks. Hoitaja soitti,Ensi viikon tiistaina taas 0-ultra se on jo kolmas . Toivottavasti munasarjat älyää nyt mennä lepotilaan kun vuotoakin tulee
 
Nostelen vanhaa ketjua, ku aihe kiinnostaa tällä hetkellä kovasti!

Mulla alko 12.4. Synarela-sumut 2x2. Sitä ennen olin mielenkiinnosta tikuttanut ovulaation ja ovulaatio oli 8.4.

Tänään mul on kp 32 ja dpo 18, raskaana en ole. Yleensä menkat on alkanu dpo 12, joten huomenna olis jo viikon myöhässä.

Keskiviikkona on 0-ultra eli ylihuomenna! Pystytäänkö julkisella hoitoa siirtämään, vai peruuntuuko koko homma, jos vuoto ei tuu?

Ultrat (ja työvuorot ) on suunniteltu 28.4., 3.5. ja 7.5. Punktio viikolla 19.
 

Yhteistyössä