Kiitos! Ikäni puolesta en iihan vielä kuuluisi tälle osastolle, koska vasta ensi maaliskuussa tulee 30 vuotta täyteen, mutta koen kuuluvani enemmän tänne kuin aikaisempaan ikäkategoriaan. Olenhan kuitenkin 30-vuotias (tai yli, jos on niin huono onni) kun äidiksi tulen.
Mekin mennään ihan tuntumalla, ja aika hyvin olen pystynyt määrittelemään ovulaation ajankohdan kuukautisten alkamispäivistä päätellen. Eli vaikka ei ole vielä tärpännytkään, olen tyytyväinen, että ennen niin epäsäännöllinen kierto on nyt renkaan ja pillereitten jättämisen jälkeen alkanut pikkuhiljaa tasaantumaan, ja olemme harrastaneet lapsen tekoa oikeina päivinä.
Oli tosiaan pakko liittyä tällaiseen ryhmään, kun on nyt jo niin vaikeaa pitää tätä salassa. Olen haaveillut perheen perustamisesta jo vuosia, mutta elämä vaan ei aina mene niin kuin toivoisi..
Tänään aion käydä ostamassa raskaana oleville tarkoitettuja monivitamiinitabletteja. En halua enää syödä multivitaplussia niiden sisältämän A-vitamiinin takia. Tosin, en kyllä tiedä olisiko sellaisesta pienestä määrästä mitään haittaa.. Sinullahan,
vauva-10, on jo varmaan kokemusta näistä vitamiiniasioista?