Ja Tampereen Ratinaan olen menossa kuuntelemaan tätä..
ssssss 06.12.2019 #528 Mutta.. Sielun Veljet olisi ollut ehkä lähempänä sydäntä.. sillä ..Rakennan sun sydämeesi taloa, mä rakastan sua Enemmän kuin Jumalaa... Kuka rakastaa toista enemmän Jumalaa.. jos on siis uskovainen tai jotain....
Mutta.. Sielun Veljet olisi ollut ehkä lähempänä sydäntä.. sillä ..Rakennan sun sydämeesi taloa, mä rakastan sua Enemmän kuin Jumalaa... Kuka rakastaa toista enemmän Jumalaa.. jos on siis uskovainen tai jotain....
m1es 06.12.2019 #531 Minäkin taivun tällä kertaa rockvaarien ja mummojen esitykseen, ikäesiintyjät tuntuvat olevan palstalaisten mieleen. Reactions: Lispetti
Minäkin taivun tällä kertaa rockvaarien ja mummojen esitykseen, ikäesiintyjät tuntuvat olevan palstalaisten mieleen.
Scarlett O Harava 14.12.2019 #533 R.I.P Marie Teininä tuli paljo kuunneltua Roxettea ja edelleen tykkään heidän musiikistaan. Tämä kappale oli mun suosikkeja teininä ja toimii edelleen. Reactions: Lispetti
R.I.P Marie Teininä tuli paljo kuunneltua Roxettea ja edelleen tykkään heidän musiikistaan. Tämä kappale oli mun suosikkeja teininä ja toimii edelleen.