Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

Ohhoh, olenpas pysynyt pitkän aikaa poissa tältä palstalta :eek: .

Tytti, sulla näyttää menevän samaa rataa kuin mulla. Ainakin nyt toistaiseksi. Mä olen elänyt epätietoisuudessa jo ainakin viikon.
pp12 alkoi vuotamaan, ensiksi vain vähän mutta pp14 aikaan ihan kunnolla. Enemmän kuin koskaan ennen menkkojen aikaan. olin aivan varma että testi näyttää testipäivänä (pp14) negaa, mutta Clearbluen digitaalisessa se näyttikin "raskaana 1-2"! Vielä lauantai aamuna testi näytti haaleaa plussaa. Epäilen vahvasti kemiallista tai sitten suoranaista IHMETTÄ. Koska verta tuli niin paljon, että en usko että kukaan eläväinen on siitä selvinnyt. Itselläkin kävi mielessä että joutuuko tässä oikeasti kohta tiputukseen.

Hcg verikokeissa kävin torstaina ja en ole vielä tuloksia saanut. Meidän takahikiäsairaalassa ei edes tiedetty koko verikokeesta mitään! Mikä hcg?!?! Voi tsiisus.
No toivottavasti saan tänään tuloksen. Ahdistaa jo valmiiksi kun tiedän että pitää mennä uudeen mittaukseen mahdollisesti jo tänään.

Niin hassua kuin se onkin, mulla on kokoajan enemmän ja enemmän raskausoireita. Pistelee, muljahtelee, yökkäämistä jne. Kemiallinen kuitenkin aiheuttaa myös raskausoireita joten en elättele toiveita. Perjantaina on uusi käynti klinikalla.

No, mutta toivottavasti sulla EI mene samaa rataa kuin mulla..siis tuosta eteenpäin. Toivotaan että testipäivänä näyttää plussaa ja se pitää myös paikkansa;) TSEMPPIÄ!!

Paiju - Muistaakseni se oli pp4-pp8 kun kiinnittyy.. älä luota 100% sanaani;) Tällaiset luvut kuitenkin jäivät päähäni. Mulla tuli lugeista KAIKKI raskausoireet. Hyvä ettei maitoa tullut. Tissit oli tosi kipeet ja kovat, yhtäkkisiä yökkäämistilanteita, kova pissahätä/jano blaa blaa blaa. Kaikki oli. Sitten ne loppuivat kuin seinään.. TSEMPPIÄ MYÖS SULLE, TOIVOTAAN KOVASTI TIETENKIN PLUSSAA;)
 
Miksi tämä on niin vaikeeta.. Tänään tuntuu taas siltä että mikään ei ole hyvin, töissä olen, mutta tuntuu että itkettää... Syynä se, että oireet on hävinneet viikonlopun jälkeen oikeestaan täysin. Lauantaiyönä sain hirveän vatsakrampin ja tuntuu että sen jälkeen oireet hävinneet melkein kokonaan. Enää liikkuessa pientä menkkatuntemusta. Noh, ehkä tänään haen vielä yhden testin ja katson mitä näyttää.
 
Sade83
Täällä ei kummempia oireita, pieniä vihlaisuja kohdun tietämillä ja nälkäinen olen kokoajan. Eilen tein uuden Clearbluen testin nyt, näytti että hedelmöittymisestä 2-3 viikkoa, joten raskaushormonin määrä nousee. Ei kuvota ja muutenkin olo normaali, joten kokoajan tarvitsee muistuttaa itselleen, että on raskaana! Alkuraskauden ultran sain varattua 9.11, ei jaksais oottaa että saa selvyyden sykkiikö siellä pieni sydän.
 
Moi kaikille. :)

Hiljaiseloa on ollut ja päivää kerrallaan mennään. Verta ei ainakaan ole tullut, mikä on hyvä asia. Oireista tällä hetkellä päälimäisenä ovat vilun tunne, jatkuva nälkä ja kiukkuisuus. Menevät lugesteronin "syyksi" kunnes toisin todistetaan. Hyperin oireet ovat kadonneet onneksi. Kaikkiaan olen vähän toiveikas, mutta pieni pelko tietysti myös on.. :|

Sade peukkuja pystyyn että ultrassa näkyy syke! :heart:
 
Hei kaikille, pääseehän tänne mukaan..? Olemme aloittamassa kolmatta IVF-hoitoa marraskuussa. Punktio ajoittunee viikolle 48, itsenäisyyspäivän alle.

Eka hoito oli tulokseton, mutta toisesta ihana poika, joka on jo reilun vuoden ikäinen. Kaksi vuotta sitten oltiin siis samassa tilanteessa kuin nyt hoitojen aloituksen kannalta.

Pikkusiskoa tai -veljeä pojalle kovasti toivomme. Toivoa on olemassa ja vuoristorataa on menty pettymysten, surun, epätoivon ja kyynelten läpi onnemme kukkuloille kun viimein onnemme täyttyi. Kaikki tunteet siis käyty läpi ja tietää, mitä tuleman pitää. Uskaltaako ja onko lupa toivoa, että onnistuisimme jälleen - niin onnellisia olemme pojastamme. Jännittää.... että miten taas henkisesti kestää tulevan "rumban", mutta toisaalta tilanne on nyt niin erilainen kun on lottovoitto jo kerran saatu.

Tsemppiä teille kaikille. Kyllä tässä kaipaa vertaistukea ja haluaa kuulla, miten monella muulla on hoidot menossa.
 
Heips!

Voisin taasen hypätä joukkoon mukaan. Tänään oli 1.icsin 1.pas ja siirtoon päästiin kaikista peloista huolimatta :) Yksi alkio siirrettiin, se olikin ainut mikä saatiin hoidosta pakkaseen. Nyt ajattelin että yritän olla mahdollisimman neutraali tän asian kanssa, enkä ajattele koko asiaa (helpommin sanottu ku tehty)

Eli mulla tänään siis pp0

Lugeista on pakko kysyä! Lääkäri sanoi, että tänään sitten laitat ensimmäiset luget, en tajunnu kysyä että ai heti ku meen kotiin vai vasta illalla! Eli onkohan ihan ok, jos nyt illalla laittelen ne, vaikka klo21 aikaan? Mulla oli yllättäen jo perjantaina ovistesti plussa, siksi siirto tehtiin jo tänään, vaikka ultran mukaan gyne arveli että testi ois positiivinen vasta vknloppuna! Niin enhän minä sitten tajunnu että ne luget ois pitäny jo mahdollisesti eilen alottaa.
 
Joppu - voimia sulle. Eihän niitä oireita tarvitsekkaan kokoajan olla vai mitä? No mutta ymmärrän kyllä pelkosi. Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin!

Linda - Tervetuloa mukaan! Ja Tsemppiä myös sun matkaan!

Pelkkää kriisiä - Paljon paljon onnea matkaan! Hyvin se menee;)

Duffy - Ja samoin onnea sunkin matkaan. Eikö luget pidä laittaa iltaisin ennen kuin menee nukkumaan ja aamuisin jos lääkäri näin määrännyt? Niin itse ymmärsin. Mulla tuli hirvittävä pahaolo lugeista ja sain onneksi seuraavaa hoitoa varten toisen lääkkeen joka ajaa samaa asiaa.

Ja (.) - Tänään kävin Väestöliitolla uudella suunnittelukäynnillä. Ultrattiin samalla ja olin kuulemma hyvin toipunut viime hoidosta. Nyt sitten 6.11 aloitan Terolutin ja sen jälkeen taas ne pistokset. Joulukuun aikana pitäisi päästä siirtoon jos kaikki sujuu hyvin. Sanoinkin lääkärille, että toivottavasti saadaan joululahja(t)!!! No mutta nyt keskityn kaikkeen muuhun. En aio stressata tulevasta. Oli kyllä mukava nähdä taas VL:n lääkärit..siellä on niin mielettömän hyvä porukka!!
 
Sunflower, joo aamulla ja illalla sain ohjeeksi laittaa, mutta mulla oli siirto tänään 12.30 ja kotiin tulin vasta viiden aikaan iltapäivällä niin mietin että mitenkäs nyt teen niiden kanssa. Päädyin siihen, että laitan ne luget nyt illalla, elikkä tässä kohta. Vissiin passissa yleensä alotetaan luget edellisenä iltana, mutta mulla tuli vähän puun takaa, että alkio siirrettiinki jo tänään.
 
Mukana menossa tiistaina 27.10.2009



leppäkerttu-77 : 1.IVF:n PAS, siirto 14.10, PP13
verve : 1. IVF, siirto 16.10 (2) PP11
Vanilla79 : IVF,siirto 19.10, PP8
Paiju :1 IVF, siirto 20.10, pitkä kaava, PP7
Rosetta : 1. ICSI, siirto 21.10, PP6
hemu80 : 1. IVF, siirto 22.10, PP5
idaliina : 2. ICSI, siirto 23.10, (2) PP4
Duffy: 1. ICSI:n 1.PAS, siirto 26.10, PP1
dreamer78 : 2. ICSI, punktio vko 46, PP-
Kristiina76: 3.IVF, punktio vko 44-45, pitkä kaava, PP-
Pelkkää kriisiä : 1. IVF, vko 44, PP-
Silja-Leena : 1.ICSI:n 3.PAS, vko 46
Linda76 : 3.IVF, vko 48, PP-
Minska : 2.ICSI, punktio vko 48-49, PP-
Nele : 1. IVF:n PAS lokakuu, PP-
Heni : 2.IVF, punktio 2.11, PP-
Peppiina78 : 1. IVF:n 1.PAS, marraskuu, PP-
pirpana74 : 1. IVF:n 1. PAS, marraskuu, PP-
turilainen : 2.IVF, marraskuu PP-
SaaraX : 2. IVF:n PAS, marraskuu, PP-
Äititär : 1. IVF, vko 46, PP-
Linnia : 1. IVF, syksy, PP-
Bluemami : 1. ICSI:n 1. PAS, syksy, PP-
Unikeiju-79 : 1.IVF:n PAS, PP-

Plussanneet

Taikapapu Luomu :heart:
viksi : 1. IVF :heart:
aitiliini83 : 1. ICSI :heart:
Minni79 : 1. IVF :heart:
Eena : 1. IVF :heart: :heart:
wattu : 1. ICSI :heart:
tiki-71 : 3. IVF :heart: :heart:
aurin-ko 1. IVF:n 2. PAS :heart: :heart:
Vadelmaunelma : 1. IVF/ICSI :heart: :heart:
Electra : 4. ICSI :heart: :heart:
Pohtijatar : 2. IVF :heart: :heart:
minttu1 : 2. IVF:n 1. PAS :heart: :heart:
Sannuli-81 : 3. IVF :heart: :heart:
anna1979 : 1. IVF :heart:
Ripe72 : 1. IVF :heart:
syystuuli75 : 1.IVF :heart:
Kipinä1: 2. ICSI :heart: :heart:
tvvo : 1.IVF :heart:
Joppu : 1.IVF :heart:
sade83 1.ICSI :heart:
Uskallanko : 2.IVF :heart:
tyhmäblondi73 : PAS :heart: :heart:
Tytti82 : 1. IVF/ICSI :heart:

Myöhemmin onnistuvat :hug:

Nalle76 1.ICSI
shenda81 1.IVF:n 1. PAS
Amelie80 : 1. ICSI:n 1. PAS
Nipsu74 : 1. IVF:n 1.PAS
Pikku-Tintti : 2.ICSI
paa-pu : 1. ICSI
astrid : 1. ICSI
Piiuli-74 : 1. IVF
JäsenJ :1. ICSI
puskatäti 1.IVF
StellaR : 1. IVF
onnenkukka : 2. ICSI
Inia : 1. IVF
kipsu : 4.IVF:n PAS
eevi-antero : 1. IVF:n 1. PAS
plastex : 1.IVF
Irene80 : 1. IVF:n 1. PAS
Sarma : 1. IVF 2. PAS
annamaria83 : 2.ICSI
Miimi78 4. ICSI
Isis : 2. IVF:n 3.PAS
kirma : 2.IVF
sebu08 : 3.IVF
Sharlin : 1. ICSI
nippe81 : 1.IVF:n 2 PAS
Elenia : 1. IVF
Sunflower79 : ICSI/IVF
fifiris : 1.IVF:n 1.PAS
Iines-74 : 1.IVF:n 1.PAS
Inkku83 : 1.IVF
kolmisin: 2. ICSI
 
Moi,

Täällä on nyt plussatta vahvasti, joten minut voi siirtää plussanneisiin :)
En millään voi uskoa tätä, enkä usko yhtään onnistuneeseen raskauteen, mutta ainakin hetken on kiva nähdä oma nimi plussanneissa. Monta testiä on nyt tehty, joten kyllä siellä jotain on ainakin tapahtunut.

Mullahan tosiaan alkoi samat kovat alaselkäsäryt samaan aikaan kuin aina ennen kuukautisten alkua. En olisi ikinä uskonut, että se tietäisi mitään hyvää. Vertakin vuosin vähän pp 10 ja ruskeaa tuhrua tuli, mutta se on jo loppunut. pp 11 testasin hailakan plussan joka oli eilen jo hyvin vahva, joten en usko, että tuo vuotoainakaan keskenmenoa merkkasi kun viiva kuitenkin vahvistui. Kerron näitä nyt lähinnä sen takia, että itse olin täysin maassa, koska mitään oireita ei tosiaan ollut ja kaikki viittasi kuukautisiin, mutta silti plussa tuli. Toivon, että tämä auttaa jotakin muuta uskomaan viimeiseen asti.

Nyt sitten taistelen sitä tunnetta vastaan että kaikki ei ole kunnossa. Kyllähän kai minäkin voin onnistua, kun muutkin. Tosin tuulimunaraskaus on takana, joten sitä pelkään eniten. Toki myös kovasti kuulostelen kohdunulkoisen merkkejä. Toivoisin, että voisin unohtaa koko asian edes hetkeksi. Mutta olen hirmuisen onnellinen siitä, että me voidaan ainakin onnistua. Vaikka tämä raskaus ei loppuun asti menisikään, niin me voimme kuitenkin todistetusti tulla raskaaksi, kunhan vaan se oikea alkio saadaan matkaan.

Tulipa vuodatus, mutta oli pakko jonnekin kirjoittaa tunnot auki, kun ei voi kellekään muulle puhua kuin miehelle.

Kovasti jaksamista kaikille piinapäiviin ja uskomista tulevaan. Me kaikki vielä onnistutaan.
 
tytti82: Onnittelut sinulle :hug: tulin kuokkimaan sen verran että paljonko sulla verta tuli ja oliko puhdasta verta vai hyytymiä etc. mukana?? Tarvitsitko mimmosta suojaa esim...Itellä nyt pp12 ja tänä aamuna alko vähän verta tuleen, mutta vielä ei valtoimenaan vuoda niin ajattelin vielä hetken pitää olematonta toivoa yllä.... :ashamed: tosin olen ihan varma että kyllä tällä on verinen ja tuskanen loppu :kieh:

Mutta vielä kerran paljon onnea sinulle tulevaan ja hienoa että sinut palkittiin tästä piinasta :heart:
 
Moi Tähtisilmä79,

Kiitos onnitteluista! Mulla tuli kirkasta verta pyyhkiessä, hyytymiä siinä ei ollut. Mun muistaakseni siteeseen asti ei tullut verta, mutta kyllä sitä kuitenkin tuli pyyhkiessä sen verran, että ajattelin kuukautisten alkaneen. Ruskean vuoden mukana tuli jotain tosi pieniä suikaleita. En yhtään tiedä mitä ne oli, voisiko olla jotain lugemössöä, joka oli värjääntynyt ruskeaksi?

Toivottavasti vuoto ei sulla ylly. Älä vielä menetä toivoasi!
 
Kiitos tytti82 lohdutuksesta :hug:

Yritän pitää vielä toivoa yllä viimeiseen asti...teen huomen aamulla testin vaikka vuoto tästä vielä muuttuisi runsaammaksikin...minulle kaksi siirettiin joten jos vaikka toinen kuite siellä olis...(en jaksa itekkään uskoa omiin kirjotuksiini) mut on tää kyl niin syvältä tää touhu ja yrittää ny olla viellä töissäki...ei tuu mitään...

Pelätään pahinta ja toivotaan parasta! :heart:
 
Vieläkö mahtuisi mukaan yksi, joka juuri tänään sai lopullisen negan ensimmäisestä pas:sta :'( On kuin puukkoa käännettäisiin sydämessä. Itku ei lopu millään, mikään ei kiinnosta, kaikki tuntuu yhdentekevältä...Hiukan kuitenkin lohduttaa se, että uusi pas hoito aloitetaan heti tulevasta kierrosta, joten mahdollinen alkion siirto olisi sitten viikolla 46-47. Tämä alkio onkin sitten viimeinen, joka löytyy pakkasesta eli jos tämä ei onnistu niin taas alkaa piikittely...
Meillä on takana yli kaksi vuotta lapsettomuutta. Kohta vuosi ollaan oltu hoidoissa, jonka aikana: kaksi inseminaatiota, yksi tuoresiirto josta kohdunulkoinen raskaus heinäkuussa 2009. Kohdunulkoinen oli elämäni kamalampia kokemuksia. Ja nyt tämä negatiiviseksi todettu pas.
Niin, miehen siittiöt ovat top luokkaa ja minulla lievä endometrioosi.
Olisi ihana jos mahdun vielä teidän porukkaan. Olisi mukava jakaa tuntemuksia muiden samaa läpikäyvien kanssa =)
 
Sunflower kiitos tiedoista ja kannustuksesta, ja ihailtavaa miten olet taas laittanut katseen sinne oikeaan suuntaan eli eteenpäin. Tiedäpä osaanko saman jos tästä nega paukahtaa ..

Helmiina, Linda ja Duffy. Mukaan vaan. Duffy, minulle sanottiin että luget heti siirron jälkeen, mutten todellakaan usko, että sillä on mitään suurta vaikutusta vaikka olisikin
vasta illalla.

Alkaa stressi lisääntyä, enkä saa itseäni kovin luottavaiseksi, mutta en nyt ole ihan luovuttanutkaan sentään. Tänään koko aamupäivän on ollut huippaava ja tosi väsynyt olo, ja eilen nipisteli mahaa. Mitäpä tuosta nyt sanoisi, ei kai mitään. Huomenna tai ylihuomenna olisi kuukautisten aika jos niitä olisi tullakseen.
 
Hei kaikille! :wave: Ilmoittautuisin mukaan, koska vertaistuki olisi nyt paikallaan, sen verran tuleva hoito jännittää!

Meillä on siis 1. IVF alkamassa, takana on jo 3 vuotta yrittämistä, hyyyvin hitaasti edenneitä tutkimuksia (olemme julkisella) ja yksi tulokseton inssi.

Suurin vika on löytynyt rakkaan mieheni siittiöistä (vain 2-5 milj., ei nopeita, ei normaalimuotoisia), ja pientä häikkää on ollut myös minun munasolujeni irtoamisessa.

Naikkari siirsi meidät nyt Helsingin Väestöliittoon (mistä olemme vain iloisia, emme viihtyneet naikkarilla lainkaan!) ja siellä tehdään vihdoin ja viimein eka IVF. Tänään aloitin Synarelan eli pitkällä kaavalla mennään. Vielä ei tuntemuksia, mutta ihan hirmuisesti jännittää! Jotenkin se ensimmäinen sumutus teki tästä kaikesta totta, että nyt ollaan ihan oikeasti tekemässä jotain. Se on outo tunne, yhtä aikaa nipistelee jännityksestä ja silti tekisi mieli itkeä.

Hieman tosin mietityttää, että sumute alkoi liian aikaisin. Koska lääkäri laski sen tarkalleen kp21:een, vaikka olen melkoisen varma, ettei minulla ole vielä ollut edes ovulaatiota tässä kierrossa. Ovuloin yleensä aika myöhään, vasta n. kp18, kierron ollessa 30. Mutta nyt eivät ole limat vieläkään loppuneet ja kp jo sen 21...

Jos sen Synarelan aloittaa liian aikaisin, tarkoittaako se, että se tyhjennysvuoto ei ala ajallaan? Pelottaa, että hoito taas lykkääntyy, meitä kun on lykitty eteenpäin jo keväästä asti milloin milläkin tekosyyllä... (sen vaan sanon, että kunnallinen terveydenhuolto on viemäristä!)
 
Täällä on paljon uutta asiaa, en ihan kaikkea edes sisäistänyt näin nopeasti lukemalla.
Uusille tervetuloa :wave:
Neganneille ja pettyneille isonisot lohtuhalit :hug: :hug:
Plussanelille hirmuisesti Onnea :heart: :heart:

ON: Kirjoittelen täältä sairaalasta kun mies toi minulle tänne koneen :) Jouduin sunnuntaina uudelleen osastolle, koska hyperi oli tullut pahempana uudelleen. Olin tosi kipeänä ja vatsaan olikin kertynyt nestettä. Viime yön aikana sitä kertyi lisää niin paljon, että paino normaaliin verrattuna oli noussut 7kg :eek: Tänään sitä on punktoitu pois ja nyt minulla on dreeni, josta sitä menee pois. Kyllä helpottaa. Su verikokeista selvisi, että raskaustesti on positiivinen!!! PP9 ja hcg silloin ilmeisesti 40. Sen jälkeen en ole lukemia kuullut, mutta hcg ilmeinen syy hyperin uudelleen pahentumiseen. Taidan vielä joutua olemaan sairaalassa pari päivää enkä vielä oikein ole tajunnut että olen raskaana :D
Älkää vielä siirtäkö minua plussanneisiin, kun ei tiedä miten täällä sairaalassa kaikki etenee...
 
Mukana menossa keskiviikkona 28.10.2009



verve : 1. IVF, siirto 16.10 (2) PP12
Vanilla79 : IVF,siirto 19.10, PP9
Paiju :1 IVF, siirto 20.10, pitkä kaava, PP8
Rosetta : 1. ICSI, siirto 21.10, PP7
hemu80 : 1. IVF, siirto 22.10, PP6
idaliina : 2. ICSI, siirto 23.10, (2) PP5
Duffy: 1. ICSI:n 1.PAS, siirto 26.10, PP2
dreamer78 : 2. ICSI, punktio vko 46, PP-
Kristiina76: 3.IVF, punktio vko 44-45, pitkä kaava, PP-
Pelkkää kriisiä : 1. IVF, vko 44, PP-
Silja-Leena : 1.ICSI:n 3.PAS, vko 46
Helmiina78 : 1.IVF:n 2.PAS, vko 46/47, PP-
Linda76 : 3.IVF, vko 48, PP-
Minska : 2.ICSI, punktio vko 48-49, PP-
ripperi77 : 1.IVF, marraskuu, PP-
Nele : 1. IVF:n PAS lokakuu, PP-
Heni : 2.IVF, punktio 2.11, PP-
Peppiina78 : 1. IVF:n 1.PAS, marraskuu, PP-
pirpana74 : 1. IVF:n 1. PAS, marraskuu, PP-
turilainen : 2.IVF, marraskuu PP-
SaaraX : 2. IVF:n PAS, marraskuu, PP-
tiinuli77 : 1.ICSI, joulukuu, PP-
Äititär : 1. IVF, vko 46, PP-
Linnia : 1. IVF, syksy, PP-
Bluemami : 1. ICSI:n 1. PAS, syksy, PP-
Unikeiju-79 : 1.IVF:n PAS, PP-

Plussanneet

Taikapapu Luomu :heart:
viksi : 1. IVF :heart:
aitiliini83 : 1. ICSI :heart:
Minni79 : 1. IVF :heart:
Eena : 1. IVF :heart: :heart:
wattu : 1. ICSI :heart:
tiki-71 : 3. IVF :heart: :heart:
aurin-ko 1. IVF:n 2. PAS :heart: :heart:
Vadelmaunelma : 1. IVF/ICSI :heart: :heart:
Electra : 4. ICSI :heart: :heart:
Pohtijatar : 2. IVF :heart: :heart:
minttu1 : 2. IVF:n 1. PAS :heart: :heart:
Sannuli-81 : 3. IVF :heart: :heart:
anna1979 : 1. IVF :heart:
Ripe72 : 1. IVF :heart:
syystuuli75 : 1.IVF :heart:
Kipinä1: 2. ICSI :heart: :heart:
tvvo : 1.IVF :heart:
Joppu : 1.IVF :heart:
sade83 1.ICSI :heart:
Uskallanko : 2.IVF :heart:
tyhmäblondi73 : PAS :heart: :heart:

Myöhemmin onnistuvat :hug:

Nalle76 1.ICSI
shenda81 1.IVF:n 1. PAS
Amelie80 : 1. ICSI:n 1. PAS
Nipsu74 : 1. IVF:n 1.PAS
Pikku-Tintti : 2.ICSI
paa-pu : 1. ICSI
astrid : 1. ICSI
Piiuli-74 : 1. IVF
JäsenJ :1. ICSI
puskatäti 1.IVF
StellaR : 1. IVF
onnenkukka : 2. ICSI
Inia : 1. IVF
kipsu : 4.IVF:n PAS
eevi-antero : 1. IVF:n 1. PAS
plastex : 1.IVF
Irene80 : 1. IVF:n 1. PAS
Sarma : 1. IVF 2. PAS
annamaria83 : 2.ICSI
Miimi78 4. ICSI
Isis : 2. IVF:n 3.PAS
kirma : 2.IVF
sebu08 : 3.IVF
Sharlin : 1. ICSI
nippe81 : 1.IVF:n 2 PAS
Elenia : 1. IVF
Sunflower79 : ICSI/IVF
fifiris : 1.IVF:n 1.PAS
Iines-74 : 1.IVF:n 1.PAS
Inkku83 : 1.IVF
kolmisin: 2. ICSI
Tytti82 : 1. IVF/ICSI
leppäkerttu-77 : 1.IVF:n PAS
 
verve Huh! Onpas sinulla aikamoinen kokemus tuo raskautuminen! Jaksamista sinne petiin! ...ja varo-varovaiset onnittelut myös! Toivottavasti kaikki menee hyvin, niin tuo kärsimys on sen arvoista!

:heart: plussanneille ja :hug: sitä tarvitseville!

Oma napa: Mä olen täällä taustaillu ahkerasti, mutta en ole juuri jaksanut kommentoida mitään. Ollu voimat niin kaikki, mutta näin se aika vain parantaa. Nyt valmiina taistoon. Se yksi ja ainokainen pitäisi pakkasesta hakea joulukuussa. Josjosjajos kaikki menee niinkuin pitää. Pitää ovis sattua oikealle päivälle ja pitää sen yhden selvitä sulatuksesta. Nyt vain jäitä hattuun JA PALJON! :LOL:
 
Niin se vaan jäi sitten kemialliseksi raskaudeksi tämä meidän hipun tarina, joten mut voi siirtää nöyränä takaisin myöhemmin onnistuviin.

Kovasti saattuu nyt, mutta ehkä aika parantaa. Nyt on voimat ihan loppu ja pakkasessa vain paskaa tavaraa.
 
Tytti82 täällä ollaan samassa verisessä veneessä :ashamed:

Eli vuoto runsastu mullakin ja tänään testi negaa, joten se siitä sitten taas...minulla myös pakkasessa 8 alkiota, mutta kaikki non-top luokkaa ja parhaimmat kaks kuitenki siirrettiin tässä tuoresiirossa, joten ei luottoa hirveenä jäljellä oleviin löydy... :snotty:

Olen itekeny ja surru eilisen niin rankasti että nyt on ihan turra olo...nokka maassa kohti seuraavia pettymyksiä :snotty:

Koita jaksaa tytti82 :heart:
 

Yhteistyössä