Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

kolmisin oletko varma että pp8 näkysisi varmasti jotain? Odota ihmeessä nyt vielä muutama päivä ainakin, eihän oikea raskaus periaatteessa vielä pp8 kuulukkaan näkyä.

Samoin Silja-Leena ja tytti82 eihän teilläkään ole vasta kun pp9 ja pp10 kaikki on vielä mahdollista.

Tsemppi :hug:

heni mä tiiän että se ei näkyisi mutta kun ei ees kemiallista. ja ei malttas oottaa enää. typeräähän tää on kuukaudesta toiseen oottaa vaan yhtä merkkiä. mä toivon että jokainen meistä saisi edes kaksi toivetta. ja ne kerrankin toteutuisi, sillä ME jos ketkään ollaan ansaittu ne. koittaakaa kestää. paistaa se aurinko risukasaankin B)

Voi suru :'(

Minut voi poistaa sieltä plussanneista... kesken tämä menee.... keskiviikkona hcg oli 70 ja tänään 56 joten vuotoa tassä odotetaan... oon ihan rikki poikki

En nyt aijo nyt vähään aikaan palstailla, kun en jaksa.

Onnea ja jaksamista kaikille kannssasisarille!!

Varoivaiset onnittelut Uskallanko. Hyvä jos pystyt pitämään jalat maassa, se ei todellakaan ole helppoa.
Kolmisin, Silja-Leena ja tytti iso :hug: vielä on toivoa.
Voi ei Inkku Ei voi olla totta, tämä on kyllä niin epäreilua. Toivon niin että me kaikki saatais se plussa, olemme koettelemuksiemme jälkeen oikeesti ansaittu se.

ON: Tänään sain kaksi kyytiläistä matkaan. Kato oli taas käynyt 15 munasolusta vaan seitsemän oli oikeassa vaiheessa ja näistä viisi hedelmöittyi. Kaksi jaksoi jatkaa jakautumista ja ne on nyt kyydissä mutta pakkaseen ei sitten saatu mitään.

Tsemppiä teille kaikille ja kaikesta huuolimatta hyvää viikonloppua!
idaliina, miu:heart: & mau:heart:

Mukana menossa lauantaina 24.10.2009

tyhmäblondi73 : PAS, siirto 13.10, (2) PP11
leppäkerttu-77 : 1.IVF:n PAS, siirto 14.10, PP10
kolmisin: 2. ICSI, siirto 14.10 PP10
Tytti82 : 1. IVF/ICSI, siirto 14.10, PP10
verve : 1. IVF, siirto 16.10 (2) PP8
Vanilla79 : IVF,siirto 19.10, PP5
Paiju :1 IVF, siirto 20.10, pitkä kaava, PP4
Rosetta : 1. ICSI, siirto 21.10, PP3
hemu80 : 1. IVF, siirto 22.10, PP2
idaliina : 2. ICSI, siirto 23.10, (2) PP1
dreamer78 : 2. ICSI, punktio vko 46, PP-
Maribel : 1. ICSI, vko 40, PP-
Kristiina76: 3.IVF, punktio vko 44-45, pitkä kaava, PP-
Pelkkää kriisiä : 1. IVF, vko 44, PP-
Silja-Leena : 1.ICSI:n 3.PAS, vko 46
Minska : 2.ICSI, punktio vko 48-49, PP-
Nele : 1. IVF:n PAS lokakuu, PP-
Heni : 2.IVF, punktio 2.11, PP-
Peppiina78 : 1. IVF:n 1.PAS, marraskuu, PP-
pirpana74 : 1. IVF:n 1. PAS, marraskuu, PP-
turilainen : 2.IVF, marraskuu PP-
SaaraX : 2. IVF:n PAS, marraskuu, PP-
Äititär : 1. IVF, vko 46, PP-
Linnia : 1. IVF, syksy, PP-
Bluemami : 1. ICSI:n 1. PAS, syksy, PP-
Unikeiju-79 : 1.IVF:n PAS, PP-

Plussanneet

Taikapapu Luomu :heart:
viksi : 1. IVF :heart:
aitiliini83 : 1. ICSI :heart:
Minni79 : 1. IVF :heart:
Eena : 1. IVF :heart: :heart:
wattu : 1. ICSI :heart:
tiki-71 : 3. IVF :heart: :heart:
aurin-ko 1. IVF:n 2. PAS :heart: :heart:
Vadelmaunelma : 1. IVF/ICSI :heart: :heart:
Electra : 4. ICSI :heart: :heart:
Pohtijatar : 2. IVF :heart: :heart:
minttu1 : 2. IVF:n 1. PAS :heart: :heart:
Sannuli-81 : 3. IVF :heart: :heart:
anna1979 : 1. IVF :heart:
Ripe72 : 1. IVF :heart:
syystuuli75 : 1.IVF :heart:
Kipinä1: 2. ICSI :heart: :heart:
tvvo : 1.IVF :heart:
Joppu : 1.IVF :heart:
sade83 1.ICSI :heart:
Uskallanko : 2.IVF :heart:

Myöhemmin onnistuvat :hug:

Nalle76 1.ICSI
shenda81 1.IVF:n 1. PAS
Amelie80 : 1. ICSI:n 1. PAS
Nipsu74 : 1. IVF:n 1.PAS
Pikku-Tintti : 2.ICSI
paa-pu : 1. ICSI
astrid : 1. ICSI
Duffy: 1. ICSI
Piiuli-74 : 1. IVF
JäsenJ :1. ICSI
puskatäti 1.IVF
StellaR : 1. IVF
onnenkukka : 2. ICSI
Inia : 1. IVF
kipsu : 4.IVF:n PAS
eevi-antero : 1. IVF:n 1. PAS
plastex : 1.IVF
Irene80 : 1. IVF:n 1. PAS
Sarma : 1. IVF 2. PAS
annamaria83 : 2.ICSI
Miimi78 4. ICSI
Isis : 2. IVF:n 3.PAS
kirma : 2.IVF
sebu08 : 3.IVF
Sharlin : 1. ICSI
nippe81 : 1.IVF:n 2 PAS
Elenia : 1. IVF
Sunflower79 : ICSI/IVF
fifiris : 1.IVF:n 1.PAS
Iines-74 : 1.IVF:n 1.PAS
Inkku83 : 1.IVF

Positive : 1.IVF:n PAS ?

Inkku, oon niin pahoillani!!! :'( Kovasti voimia teille! :hug:

Uskallanko, onnea, ihana juttu!! :heart:

Mulla itsellä alkoi tänään menkat... no, uusi hoito ja uudet odotukset taas kohta edessä.. eipä auta kun suuntautuu taas eteenpäin..

Mäkin pidän nyt vähän palstataukoo. Koitan keskittyy hetkeks muihin asioihin.

Tsemppiä ja jaksamista kaikille!! :wave:

Voi p***a! Kirjoittelin tänne piiiiitkät tekstit ja sit ne hävis! :kieh:

Sorry, ei aikaa kirjoittaa kaikkea uudestaan joten pikaisesti:

Halit kaikille sitä tarvitseville :hug: Ennen pp 11 testanneet; älkää lannistuko sillä hcg ei yleensä näy kuin aikasintaan pp 11, joten odotekaahan vielä, vielä on toivoa!

Onnittelut plussanneille! :flower:

Tsemppia uutta hoitoa suunnitteleville. Hienoa, että jaksatte jo katsoa tulevaisuuteen. Toivoa ei saa menettää vaikka se niin helposti meinaa kyllä mennäkin.

Inkku, tehtiinkö sulle klinikalla kaksi verikoetta vai kävitkö toisen yksityisellä? Olen itsekin ajatellut käydä ottamassa arvon uudestaan, että tietäisi hieman missä mennään.

ON: tajuton kiire duunissa ja stressaavaa. Klo.04.-5.30 herätyksiä (mukaan luettuna tämä la) ollut tässä useampia ja unet & syöminen jäänyt aika heikolle. Massu ollut melko hiljakseen tämän vkon ajan - paitsi sitten tänään. Aamulla alkoi töissä niiden mun kahden "pistoskohdan" viiltäminen sekä kipuilu. Mukaan tulivat myös melko voimakkaat vatsan väänteet (menkkakipumaiset) ja kylmän hiki otsalla olen käynyt vessassa ja odotellut näkeväni joka kerralla punaista. So far so good kuitenkin. Varoittelin tästä jo miestäkin ja kaupassa kävelin kärryyn nojaten, että voin olla kaksin kerroin, niin ärtsyltä massu tuntui. Kotiin tultuani painuin soffalle sikiöasentoon ja heti helpotti. Nyt torkkujen jälkeen massu rauhallisempi, mutta vielä kuitenkin ärtyneen oloinen. Arvaatte varmaan, että mielessä on käynyt, että tässäkö tämä nyt oli - ja vielä stressin takia! :| Muuten olo ollut ihan jees. Kauhea nälkä koko ajan ja se muuttu helposti närästymäiseksi ja huonoksi oloksi. Huippausta ja väymystä ja eipä oikein muuta.

Yritä nyt tässä ottaa easysti, mut ens vkon lopulla reissuun lähtö ja tiedossa kiireinen vko ennen sitä, että en tiedä kuinka onnistuu... Kai se on vaan pakko!

Anteeksi oma napailu, mutta tosiaan se mun ed. viesti katosi jonnekin. Tsemppiä kaikille!

Kipinä1 ja Pupu & Papu (ainakin nyt vielä toistaiseksi...) rv 5 + 3

Mukana menossa sunnuntaina 25.10.2009

leppäkerttu-77 : 1.IVF:n PAS, siirto 14.10, PP11
Tytti82 : 1. IVF/ICSI, siirto 14.10, PP11
verve : 1. IVF, siirto 16.10 (2) PP9
Vanilla79 : IVF,siirto 19.10, PP6
Paiju :1 IVF, siirto 20.10, pitkä kaava, PP5
Rosetta : 1. ICSI, siirto 21.10, PP4
hemu80 : 1. IVF, siirto 22.10, PP3
idaliina : 2. ICSI, siirto 23.10, (2) PP2

Plussanneet

tyhmäblondi73 : PAS :heart: :heart:

Nalle76 1.ICSI
puskatäti 1.IVF
Miimi78 4. ICSI
kolmisin: 2. ICSI

Täällä näyttää olevan tosi hiljaista kun piinailija toisensa jälkeen saa vastauksia. Onneksi kuitenkin vielä muutama löytyy jakamaan piinailun kanssani.

fifiris, ihan oikeen; katse vaan tulevaisuuteen ja jos menkatkin jo alkoi pääset pian taas tosihommiin.

Kipinä se teidän reisuu voi tehdä hyvääkin, me oltiin tänään teatterissa ja tuntui hyvältä kun edes hetken sai miettiä muuta. Yritä nyt kuitenkin ottaa pikkasen iisisti töissä, kaikenmaailman nippailu ja nappailu jatkuu vielä jonkin aikaa ja se kuuluu asiaan mutta stressaa tietenkin ja juoksuttaa vessassa katsomassa, et kaikki on kunnossa.

Tuntuu uskomattomalta, että listassa oman nimen jälkeen on PP mutta onhan sitä odotettukin. Pientä nipistelyä on vatsassa mutta se johtuu kyllä vaan lugeista, niistä sottaavista tahmapalleroista. :p

Kiitos!
fifiris pieni paussi täältä on varmasti terveellinen. Toivon kaikkea hyvää sinulle!!!
Itse lueskelen näitä juttuja vielä. En oikein tiedä, mihin kuuluun ja mitä ajattelen. Päivä kerrallaan ja sitä rataa.
Leppoisaa sunnuntaita kaikille! :)

joppu, seuraan tosi mielenkiinnolla tilannettasi!
Meillä kun kävi tässä toisessa ivf:ssä, että pp14 hcg oli 89, lääkäri sanoi heti, että on kemiallinen. Lopetin luget pp16 ja vuoto alkoikin sitten pp19.

Että on jännä nähdä jatkuuko sinulla raskaus samoista lukemista kun minulla oli. Oletko menossa uusintamittaukseen?

En halua masentaa, itse googletin silloin kaikki mahdolliset hitaasta hcg:n noususta, ja toisilla raskaus jatkui ihan normaalisti, toisilla ei. Ei sitä voi tietää kumpaan ryhmään itse kuuluu. Epävarmuus vaan on pyllystä.
Peukkuja piinaan!

Kirma: joo itsekin tässä olen ollut todella varovainen, ei ole toisaalta uskaltanut iloita mihinkään suuntaan. Minä lopetin luget jo tuolloin pp14, eli keskiviikkona. viiva minulla kyllä on vahvistunut tuon pp14 jälkeen, eli ainakin hcg on ollut nousussa, mutta sitä ei tiedä, kuinka hyvin nousee ja kuinka kauan.. äh.. on tämä niin piinaavaa... Mutta aika erilaisia mielipiteitä on lääkäreillä, jos sulle sanottiin heti että on kemiallinen ja mulle vaan että raskaan olet. Eikä mistään hcg:n seurannastakaan ollut puhetta, niin kuin joillain on.

Kipinä klinikan lääkäri laitto mut siihen uusintatestiin, sillä kerroin hänelle että viiva oli vähän haalentunut edellisestä testistä ja koska silloin pp 14 hcg oli vain 70.

Sanoi mulle että ihan sun oman mielenrauhan takia.. nyt menen taas tiistaina uudelleen verikokeeseen jotta nähdään että hcg on jatkanut laskuaan..

ainakin mulle tuli semmonen tunne että uusintakokeen saa kyllä ihan helposti pyytämällä jos on syytä huoleen tai itse tosi hermostunut.

Tosi kummallisia on nuo lääkäreiden sanonnat noista hcg arvoista.. kun sain sen 70 hcg tuloksen niin lääkäri vaan onnitteli..että raskaana olet. Itse sitten kysyin että eikös tuo ole aika matala tulos niin siihen lääkäri sanoi että matalin tulos hänen urallaan on ollut 23 josta on raskaus normaalisti lähtenyt. Mutta määräsi minut kuitenkin uusintatestiin jossa tuon arvon olisi sitten pitänyt tuplaantua jotta raskaus etenisi normaalisti...

Alkaisi jo tuo vuoto niin pääsisin uuteen yritykseen...

Onko kukaan kokenut vastaavaa epäonnistuneen hoidon jälkeen:
Kuukautiset myöhässä ja plussaan en kyllä usko.. :( , mutta mikä oudoita rinnoista tulee maitoa puristaen. On nyt sitten sellainenkin ihme nähty :LOL: Voiko hormonit mennä näin totaalisen sekaisin..???

Ihania uutisia tähän syksyiseen ja sateiseen päivään tyhmäblondi.
O N N E A :flower: peukut on pystyssä, että kaikki menee jatkossakin hyvin.

Inkulle vielä kerran tsemppiä uudelle kierrokselle.

Peppiina mulla oli edelleisen keskenmenon yhteydessä myös menkat reippaasti myöhässä ja rinnoista tuli maitoa. Muutamana aamuna heräsin siihen, että koko yöpaidan etumus oli ihan märkä. Tätä kesti jonkun aikaa. Joten ei huolta, ihan normaalia on vaikka ei niin mukavaa.

Peppiina ei valitettavasti ole kokemustatuollaisesta, mutta jotenkin vaikuttaisi lupaavalta, jos maitoa tulee. Toivon parasta

Täällä testattu haalea plussa. En tiedä mitä ajatella, sillä eilen tuli verta siteeseen, ensi tuhrutti ruskeaa ja sitten tosiaan tuli vähän verta. Tänään edelleen tulee ruskeaa tuhrua ja kova alaselksärky. Luulen siis että on kemiallinen. Haluaisin kuitenkin tietää, että onkon kellään ollut vastaavaa ja silti oikeana tesitpäivänä tullut plussa? Mitään raskausoiretia ei ole, mutta ei kai niitä tällöin vielä tarvisikaan olla.

Mukana menossa maanantaina 26.10.2009

leppäkerttu-77 : 1.IVF:n PAS, siirto 14.10, PP12
Tytti82 : 1. IVF/ICSI, siirto 14.10, PP12
verve : 1. IVF, siirto 16.10 (2) PP10
Vanilla79 : IVF,siirto 19.10, PP7
Paiju :1 IVF, siirto 20.10, pitkä kaava, PP6
Rosetta : 1. ICSI, siirto 21.10, PP5
hemu80 : 1. IVF, siirto 22.10, PP4
idaliina : 2. ICSI, siirto 23.10, (2) PP3

Plussanneet

tyhmäblondi73 : PAS :heart: :heart:

Nalle76 1.ICSI
puskatäti 1.IVF
Miimi78 4. ICSI
kolmisin: 2. ICSI

Täällä on eilen jo alkanut menkat ja mieli taas tunnetusti tässäväiheessa vähän maassa. Laskeskelin juuri että 21 palstalaista on tämän syksyn aikana onnistunut. Ei munkaan ehkä vielä tarvi luovutta, mutta tässä vaiheessä kuukautta aina tuntuu vaan siltä ettei tästä koskaan mitään tuu. Nuo 21 muut kyllä valaa minuunkin taas sen verran uskoa että parin viikon päästä taas piinaillaan ihan iloisin mielin.

Tytille hirveesti tsempityksiä. Toivotaan että tuhruista huolimatta ei olis kemiallinen. Jaksuja piinailun loppumetreille. :hug:

Uskallanko ja blondi onnea, ja varovaisesti Tytille kanssa :flower: :flower: :flower:

Kolmisin ja Inkku ihanaa kun välillä joku kunnolla valittaa. Teillä on meneillään tosi inhottavat ajat, ja välillä tuntuu, että tämä meidän porukka on aina vaan niin *** kärsivällistä vaikka mitä kävisi!! Tosi isot halaukset :hug: , Fifirikselle kanssa ja kyllä sitä iloa elämään taas jostain paistaa, ihan varmasti!

Hemu olen todella iloinen, että sait sen kyytiläisen. Jippii!!!

Idaliina tosiaankin tuntuu oudolta että on nimi listassa! Olen ollut aikalailla negamielellä, kun ainoat tuntemukset on olleet turvonneet rinnat ja ärtynyt mieli, varmaan johtuen siitä estrogeenistä (miksi minulle laitetaan estrogeeniä ja teille ei?). Ja jotenkin en edes osaa kuvitella miltä tuntuisi onnistua, tai miksi minun pitäisi onnistua..koitan kuitenkin kannustaa pikkuisia, jotta kiinnittyisivät. Pienen toivon olen laittanut alavatsan painon tunteeseen.

Osaako kukaan sanoa koska näiden nyt pitäisi tai olisi pitänyt kiinnittyä?

Yhteistyössä