Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

Tänään testasin aamulla saman merkkisellä testillä haalean plussan :eek: . Edelleen silti epäilen ja pelkään, että kemialliseksi jää. Alavatsaa ja selkää on nimittäin tänään jomotellut aamusta. Nyt viiva oli ihan selvä, mutta edelleen hennompi väriltää ja paksuudeltaan kuin kontrolliviiva. Pitäisiköhän vielä hakea joku testi huomisaamulle?!?
 
Mahtavat onnittelut kaikille plussanneille!! :heart: Ja varovaiset onnittelut haamuilijoille! :saint:

Pitäsköhän tossa meidän listassa olla vielä haamuilijatkin niin pysyis perässä ketä onnitella :D! Ihan vaan tällanen ajatus.

ON: Ei edelleenkään mitään ihmeellistä ja menossa pp5. En muista yhtään millon edellisessä raskaudessa, joka kuitenkin päätyi keskenmenoon, alkoivat oireet. Sillon testasin apteekin omalla vahvan plussan pp12, joten varmaan tälläkin kertaa testailen silloin, jos uskallan! :kieh:
 
huomenia

vadelmaunelma, tutut fiilikset kun ekan vaalean plussan sain, mut silminnähtävä se oli. Tänä aamuna pp 11 piti taas, ja nyt se taas vahvempi viiva :) Uskottava se kai on.

kai miut voipi nyt laittaa jo plussanneisiin :heart: :heart:
 
aurin-ko, tiki ja wattu onnittelut teille plussista :flower: :flower: :flower:

Hei oliko se niin, että passin vois tehä nyt tätä seuraavaan kiertoon? Eli kun mulla nyt tuoresiirrosta ei tärpänny ja kuukautiset alko niin tämä kierto ootellaan, mut seuraavan vois jo tehä?
Täällä näyttää nyt siltä että nää kuukautiset ois loppumaisillaan, voiko se olla mahdollista?! Siis että perjantaina alkaa ja nyt jo loppuu? Luget lopetin lauantaina, luulin, että vuoto runsastuu ja kivut kans, mutta ei mitään sellasta, päinvastoin.
 
Duffy: Mulle ainakin sanottiin, että PAS voidaan tehdä seuraavaan kiertoon ja pessimistinä pyysin reseptitkin sitä varten. Me siis oltiin sovittu, että tehdään lääkkeelinen PAS, jos ei tärppää, mutta nyt näyttääkin siltä, ainakin toinen kyytiläisistä on tarttunut matkaan - kun vaan nyt pysyisi siellä! :heart:
 
Vadelmaunelma, toivotaan että sulla alkas se viiva tosiaan vahvistumaan, aattele jos siellä oiski molemmat tarrannu kiinni :D Hmm meidän varmaan kannattaa tehdä lääkkeettömään kiertoon se pas ku on vaan yks alkio ja siitä oo takeita selviääkö sulatuksesta :/
 
jokohan vadelmaunelmaa sais onnitella? :heart:

(.) vuoto ei oo alkanut vieläkään. viimiset luget oon sentään ottanut la-illalla 22. ARGH. toivotaan että nyt illalla alkais; eilen oli enemmän menkkasärkyä kuin tänään.
no, tänään sain ajan uuteen hoidonsuunnitteluun, joka on parin viikon päästä.
 
Onnittelut kaikille plussanneille!!! :heart:

Laitan tännekin viestiä kuulumisistamme.. Ehdin tänään jo hetken toivoa että sulatus onnistui kun klinikalta ei tullut peruutusta huomiseen siirtoon. Puhelin soi kuitenkin vähän ennen neljää, eikä uutiset olleet kovinkaan hyviä..

Kolmesta alkiosta (kaikki 2-soluisia) yksi ei selvinnyt sulatuksesta ollenkaan, toinen "taantui" 1-soluiseksi ja kolmas edelleen 2-soluinen. Kysyivät meiltä että saavatko sulattaa vielä viimeiset kolme 2-soluista alkiota, jolloin siirron mahdollisuus paranisi hieman. Huomenna kuulen että mitä viidelle alkiolle on yön aikana käynyt. Mahdollista on että huomenna siirretään jotain, jos siirrettävää on.. tai sitten niitä voidaan viljellä jopa perjantaille asti.

Toiveet itsellä aika nollissa, koska nuo top-alkiotkaan eivät ole kiinnittyneet, saatika sitten tällaiset jotka eivät edes näytä jakautuvan. Ajatuksissa on jo uusi IVF.

Tietääkö kukaan että voiko IVF:n aloittaa heti PAS:sin jälkeen? Itsellä viimeisestä IVF:tä jo melkein kolme vuotta aikaa, enkä niin tarkkaan muista että mistä hoito alkoi. Silloin minulla oli jotkut nenäsumutteet. Aloitetaanko ne vuodosta, vai keskeltä kiertoa?
 
sebu: kai pitkän kaavan ainakin voi aloittaa heti passin jälkeen tulevasta kierrosta.
mulla on nyt siis suunnittelu parin viikon päästä ja silloin on joku kp13-14 - toivottavasti vuoto NYT alkaa!!! ja toivoisin että alotettais nyt sit tästä kierrosta eli lamauttaisin munikset kp21 alkaen ja sitten siitä kasvatteluun parin viikon päästä. saas nährä ny...
 
Dreamer: Täytyykin kysellä huomenna jo seuraavaa hoitoa/sen suunnittelua, jos mitään ei ole tapahtunut yön aikana alkioille..

Mulla kävi muuten viimeksi niin passin jälkeen, että uusi kierto alkoi vaikka vuotoa ei vielä ollut. Mullakin oli silloin menkat myöhässä progesteronin (vastaava kuin luge) takia mutta seruaavassa ultrassa näkyi että kierto oli pidemmällä kuin ensimmäisestä vuotopäivästä laskettuna.
 
aurin-ko, tiki ja wattu onneaa!!!Ihanaa =) Ja Vadelmaunelma, hieman varovaisemmat onnittelut myös sinulle, toivotaan viivojen vahvistumista. Kyllä jokaisen plussa saa hyvälle ja toiveikkaalle tuulelle, vaikkakin haalea plussa, plussa se on sekin ja merkki että jotain on tapahtunut ja toivoa on.
omaa napaa:tänään siis pp6 ja huomenna pp7...paleltaa. Kohdun vihlonta on laimentunut, mutta välillä vihloo vieläkin, välillä enempi paineentunnetta. Rinnat kipeät edelleen.Vielä ei ole tullut niitä hikoilukohtauksia, joita edellisessä epäonnistuneessa siirrossa siis oli. Jonkinlaisia menkkatuntemuksia alaselässä havaittavissa. :)
Että ei vielä kirvestä kaivoon täällä heitetty. Mites muut piinailijat?
 
Onnea aurin-ko ja Vadelmaunelma - onniteltavia on niin paljon, että toivottavasti kukaan ei ole unohtunut!

pohtijatar, kyselit piinailuista. No mulla ei ole kokemusta aiemmista raskauksista, joten voin vain toiveikkaana vertailla tilaani "tavalliseen" tilaan. Mielestäni rinnat tuntuvat jotenkin "olevan tiellä" tai sillä tavalla aroilta, ja tänään on ollut lähes koko päivän hillitön päänsärky. Parina yönä olen herännyt hikoilukohtaukseen, mutta se voi johtua siitä, että olen parin täkin alla kun illalla taas on kylmä. Miltä nää oikeet kuulostaa?

Ja koko ajan pelottaa, etenkin vessassa käydessä, että milloin ne menkat lorahtaa...
 
Mukana menossa keskiviikkona 16.9.2009




Vadelmaunelma : 1. IVF/ICSI, pitkä kaava, siir 2.9.,(2) PP14

Electra : 4. ICSI, pitkä kaava, siirto 4.9.(2)PP12

puskatäti 1.IVF, siirto 5.9, PP11

Nele : 1. IVF, siirto 5.9., pitkä kaava, PP11

StellaR : 1. IVF, siirto 7.9., (2) PP9

onnenkukka : 2. ICSI, siirto 7.9, PP9

Inia : 1. IVF, siirto 9.9. lyhyt kaava, PP7

Pohtijatar : 2. IVF, siirto 9.9.,(2) PP7

minttu1 : 2. IVF:n 1. PAS, siirto 10.9.,(2) PP6

eevi-antero : 1. IVF:n 1. PAS, siirto 10.9., PP6

Irene80 : 1. IVF:n 1. PAS, siirto 10.9., PP6

Sannuli-81 : 3. IVF, siirto 11.9., pitkä kaava,(2) PP5

Peppiina78 : 1. IVF, siirto 11.9., pitkä kaava, PP5

Sarma : 1. IVF 2. PAS, siirto 11.9., PP5

anna1979 : 1. IVF, siirto 14.9., PP2

sebu08 : 2.IVF:n 3 PAS, siirto 16.9, (2) PP0

Ripe72 : 1. IVF, siirto 16.9., PP0

kirma : 2.IVF, siirto 17.9. (2) PP-

Miimi78 4. ICSI, punktio 16.9., siirto 18.9., pitkä kaava, PP-

turilainen : IVF, punktio 21./22.9, PP-

plastex : 1.IVF, punktio 21./22.9, PP-

Isis : 2. IVF:n 3.PAS vko 38, PP-

nippe81 : 1.IVF:n 2 PAS, vko 39, PP-

tvvo : 1.IVF, punktio vko 39, PP-

Maribel : 1. ICSI, vko 40, PP-

Elenia : 1. IVF, VKO 40, PP-

verve : 1. IVF, vko 41, PP-

Rosetta : 1. IVF/ICSI, punktio vko 41, PP-

Inkku83 : 1.IVF, punktio vko 41, PP-

Sharlin : 1. ICSI, punktio/siirto vko 41, PP-

idaliina : 2. ICSI, vko 42, PP-

hemu80 : 1. IVF, vko 42, pitkä kaava PP-

kolmisin: 2. ICSI, vk 42, pitkä kaava pp-

Paiju :1 IVF, vko 45, pitkä kaava, PP-

Pelkkää kriisiä : 1. IVF, vko 46, PP-

Plamsu75 : 2. IVF, heinä-elokuu, PP-

Jannika07 : 2. IVF:n 1.PAS, elokuu, PP-

vaana : 1. IVF, syyskuu, PP-

Tytti82 : 1. IVF/ICSI, lokakuu, PP-

sininata : 1. IVF/ICSI, syyskuu, PP-

Kaneli-07 : 2.ICSI, syyskuu, PP-

SaaraX : 2. IVF, syyskuu, PP-

pirpana74 : 1. IVF:n 1. PAS, lokakuu, PP-

Äititär : 1. IVF, marraskuu, PP-

Linnia : 1. IVF, syksy, PP-

Bluemami : 1. ICSI:n 1. PAS, syksy, PP-

annamaria83 : 2ICSI, syksy, PP-




Plussanneet

Taikapapu Luomu :heart:

viksi : 1. IVF :heart:

aitiliini83 : 1. ICSI :heart:

Minni79 : 1. IVF :heart:

Eena : 1. IVF :heart: :heart:

wattu : 1. ICSI :heart:

tiki-71 : 3. IVF :heart: :heart:

aurin-ko 1. IVF:n 2. PAS :heart: :heart:



Myöhemmin onnistuvat :hug:

sade83 1.IVF

shenda81 1.IVF:n 1. PAS

Nalle76 1.ICSI

Amelie80 : 1. ICSI:n 1. PAS

Nipsu74 : 1. IVF:n 1.PAS

Pikku-Tintti : 2.ICSI

Kristiina76: 4.IVF:n PAS

paa-pu : 1. ICSI

astrid : 1. ICSI

Duffy: 1. ICSI

dreamer78 : 1. ICSI:n 1.PAS

Piiuli-74 : 1. IVF

JäsenJ :1. ICSI
 
Onnea plussanneille!! Ihanaa että saadaan hyviä uutisia!
:hug: negan testanneille ja kaikille muillekin jotka kokevat olevansa halauksen tarpeessa!
(.) pp6 tänään ja nyt on sellanen tunne että tää ei onnistunut. Ei mitään syytä miksi siltä tuntuu, mutta kunhan vaan tuntuu. No monta päivää on vielä testaamiseen aikaa ja mieli varmaan ailahtelee monta kertaa vielä. En kyllä muista että aikaisemmin piina olis tuntunu näin pitkältä.. Mikäs mieli muilla piinistelijöillä?

-minttu ja pikku-Toivot :heart: :heart: pp6
 
sebu, onko sulla siis PAS lääkkeelliseen kiertoon, kun sitä voidaan siirtää? Mulla siis kaikki tuo vielä ehkä joskus edessäpäin...

Ripe, miten kävi?

Mulla ei ole yhtään toivoa tän tuoresiirron suhteen, vähän tuntuu tyhmältä noita progeja käyttää, mutta kärsitään tää kakku nyt loppuun asti, ja katsotaan sitten mitä tulevaisuudessa tapahtuu. Päästäänkö passiinkaan, ja milloin sitten uusi IVF yritys...
 
Inia, mulla on PAS luonnolliseen kiertoon, ja se vähän hämääkin. Mulla näyttää ovistesti positiivista melkein kuun jokaisena päivänä (lääkärin mukain joillakin näin), joten ihmettelen että meneekö meillä siirtopäivät aina ihan hakuammuntana..
Joka tapauksessa päästään kuin päästäänkin tänään siirtoon. Kuudesta 2-soluisesta alkiosta selvisi kaksi siirtoon. Toinen aamulla 3-soluinen ja toinen 4-soluinen. Pitäisi varmasti olla iloinen, mutta pelkään nyt että kohta soi puhelin ja molemmat solut "taantuneet".

minttu1 voimia piinailuihin. Aika kuluu kyllä niin hitaasti silloin kun odottaa. :hug:
 

Yhteistyössä